Καρτούλα για την γιορτή της μητέρας


Με αφορμή την γιορτή της μητέρας, φέτος φτιάξαμε μια πρωτότυπη κάρτα καρδούλα, μέσα στην οποία τα παιδιά δίνουν το δικό τους μήνυμα αγάπης στις μαμάδες τους.

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:

  1. Άσπρο χαρτόνι
  2. Κόκκινο χαρτόνι
  3. Ψαλίδι
  4. Μαρκαδόρους, κηρομπογιές, ξηλομπογιές
  5. Διπλόκαρφα
  6. Κόκκινη κορδέλα

Κόβετε μία άσπρη και μία κόκκινη καρδιά. Η άσπρη θα πρέπει να είναι πιο μεγάλη από την κόκκινη έτσι ώστε να ενωθούν και οι δύο μαζί με ένα διπλόκαρφο και να ανοίγει σαν καρτούλα. Μέσα στην άσπρη καρδούλα, τα παιδιά μπορούν να γράψουν το δικό τους μήνυμα, γιατί αγαπούν την μανούλα τους. «Μαμά σ’ αγαπώ γιατί…» Φυσικά σε αυτό το σημείο, η δική μας βοήθεια είναι απαραίτητη, μιας και εμείς θα γράψουμε το μήνυμά αυτό. Τα παιδιά μπορούν να στολίσουν ή να ζωγραφίσουν όπως θέλουν την καρτούλα τους.

Μερικά από τα μηνύματα που έγραψαν τα παιδιά στις κάρτες τους είναι:

Μαμά σ’ αγαπώ γιατί…
… σ’ αγαπάω πιο πολύ απ΄όλους!
… με παίρνεις νωρίς από το σχολείο!
… έρχεσαι τη νύχτα και μου δίνεις φιλάκια!
… μου δίνεις την μπέμπα, να την κρατάω στα χεράκια μου!
… με πηγαίνεις βόλτες και μου κάνεις και μερικά χατήρια!
… έχεις την γιορτή σου!
… μου κάνεις δώρα και με πηγαίνεις βόλτες!
… παίζεις μαζί μου παιχνίδια! Σ’ αγαπάω κάθε μέρα!

Αναλύσαμε τον πίνακα «Μητρική στοργή»

και μερικά από τα σχόλια των παιδιών γι’ αυτόν τον πίνακα είναι τα εξής:

  1. Η μαμά δίνει στο μωρό της φαγητό.
  2. Το μωρό νιώθει χαρούμενο επειδή είναι χαρούμενη και η μαμά του.
  3. Ένα μωρό με τη μαμά του.
  4. Ένα κοριτσάκι στο σπίτι της, με το μωρό της.
  5. Η μαμά νιώθει χαρούμενη γιατί έχει γεννήσει.
  6. Είναι η μητέρα φύση.
  7. Η Παναγίτσα με το μωρό της.
  8. Το μωρό νιώθει χαρούμενο γιατί του αρέσει το φαγητό.
  9. Ένα μωρό με την μαμά του.

Συλλαβίσαμε την λέξη «ΜΗΤΕΡΑ», καθώς προσπαθούσα να μπερδεύω τα παιδιά με τα γράμματα ή να κάνω λάθος και να μου λένε εκείνα ποια είναι τα σωστά και η σειρά τους όπως τα ακούνε.

Ρωτήσαμε τα παιδιά πως αλλιώς φωνάζουν την μαμά τους και μερικές από τις απαντήσεις τους ήταν:

  • μητέρα
  • μανούλα
  • μαμά
  • μαμάκα
  • μανουλίτσα
  • αγαπούλα

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!

8 thoughts on “Καρτούλα για την γιορτή της μητέρας

  1. Πανέμορφη η καρτούλα σου, Astropeleki μου!Μου έδωσες φοβερή ιδέα για τα πρωτάκια μου!Να΄σαι καλά!

  2. Με γειά το New look!
    Βλέπω πως με τον ερχομό του Μαίου όλοι μας έχουμε μια τάση για ανανέωση,,,,
    Μου αρέσει η καρτούλα σας….είναι απλή – ουσιαστική και προσωπική…..

  3. εγω εχω προνηπια σε παιδικο σταθμο και σημερα φτιαξαμε μια ομαδικη εργασια με το ιδιο μηνυμα.Ενα κοριτσακι μου ειπε να γραψω οτι΄΄ αγαπαει την μαμα της γιατι την γεννησε΄΄!!

  4. Βίκυ μου ήταν ιδέα μίας εκ των συναδέλφων, οπότε ήταν ευκαιρία να παρουσιάσω εδώ κάτι καινούργιο.
    Να είσαι καλά και εσύ!!!

  5. Έφη μου θενκ γιου! Ανανέωση μπας και φτιάξει ο καιρός… γιατί με το που πάει να κάνει τις ζέστες, ξαναχαλάει και μας σπα τα νεύρα!

    Σε ευχαριστούμε πολύ για την καρτούλα!!!!🙂

  6. ¨ομορφη, όμορφη, όμορφη και σούπερ ιδέα για τμήματα με πολλά παιδάκια!!!!!Στέκομαι , βέβαια και στις δραστηριότητες!!!!Μου άρεσε πολύ το Μητερα και που έμπλεξες τα γράμματα-πολύ ωραίο παιχνίδι, θα το κάνω του χρόνου!!!!!!!!
    Θενκ γιου, μετα βεριματσίων!!!!!

  7. Βάλια μου να είσαι καλά!!! Φέτος αναλύουμε αρκετούς πίνακες, πράγμα που δεν έκανα πέρσυ. Κάθε χρόνο μαθαίνω και κάτι καινούργιο από τις συναδέλφους και χαίρομαι πολύ γι’ αυτό!

    Όσο για την λέξη… που να δεις τι λάθη έκανα για να τα μπερδέψω και με διορθώνανε συνέχεια! Ώρες και φορές μου αρέσει να τα πειράζω και να κάνω εξ επίτηδες λάθη, για να δω την αντίδρασή τους!!!! χεχεχε

Σχολιάστε

