Καλοκαιρινά Εργαστήρια για παιδιά


Καλοκαιρινά Εργαστήρια για παιδιά
Για παιδιά 4-6 ετών

Ημερομηνίες: Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011, 17:30-18:30 και Σάββατο 18 Ιουνίου
2011, 10:00-11:00

Κόστος: 15 ευρώ η κάθε συνάντηση
Για παιδιά 6-12 ετών

Ημερομηνίες: Δευτ.20, Τετ.22, Παρ.24, Δευτ.27 και Τετ. 29 Ιουνίου 2011,
18:00-20:00 (5 Συναντήσεις)

Κόστος: 50 και για τις 5 Συναντήσεις (υπάρχει η δυνατότητα κάποιο παιδί να
παρακολουθήσει 1 ή 2 συναντήσεις)

Συντονίστρια: Βαρβάρα Στεφανάκου-Ρεκλείτη

Στα εργαστήρια αυτά δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά που δεν έχουν φύγει ακόμα
από την πόλη να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους δημιουργικά με
συνομηλίκους τους.

Τα παιδιά, μέσα από μια σειρά διασκεδαστικών δραστηριοτήτων μαθαίνουν να
δουλεύουν σε ομάδες, να σέβονται τους εαυτούς τους, τους ανθρώπους γύρω τους
και το περιβάλλον τους, να ακούνε τα συναισθήματά τους, να βάζουν στόχους
και να τους υλοποιούν σαν ομάδα.

Για πληροφορίες και εγγραφές:
210-6640443

Κέντρο Βιωματικής & Συνεργατικής Μάθησης:
Ανοιχτό Σχολείο
Αντωνίου Καπελή 1, Παιανία
Site: http://www.anoixto-sxoleio.gr
e-mail: anoixto@anoixto-sxoleio.gr
Τηλ: 2106640433

2 thoughts on “Καλοκαιρινά Εργαστήρια για παιδιά

  1. παρακολουθω με ενδιαφερον το site σου, καλή μου, μπράβο σου.Είμαι βρεφονηπιαγωγός και πολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει τις ιδέες σου,προσαρμόζοντας τες βέβαια στην ηλικία των παιδιών .

  2. Aλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Χαίρομαι που μπορείς και τα προσαρμόζεις!!! φιλιά πολλά 🙂

Σχολιάστε