Καλό Καλοκαίρι!!!


Πάααααααει και αυτή η σχολική χρονιά! Πάει και αυτή η φουρνιά παιδιών!
Πως πέρασε έτσι ο καιρός; Ειδικά μετά τα Χριστούγεννα, ο χρόνος κύλισε τόσο γρήγορα, που ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι τελειώσαμε για φέτος!!! Αυτό σημαίνει κάτι; Ναι σημαίνει… πολλά!!! Όταν περνάς καλά, περνάει και ο καιρός γρήγορα… ενώ αν δεν περνάς καλά, και αν όλα τα κάνεις γιατί πρέπει, τότε κοιτάς το ημερολόγιο και οι μέρες κυλούν σα να τις έχεις βάλει σε slow motion.

ΝΑΙ ΝΑΙ!!! Η φετινή χρονιά ήταν τέλεια!!! Ήταν τόσο όμορφη, τόσο ξεκούραστη, τόσο συνεργατική, που όταν αποχαιρετιστήκαμε, έλεγα στις συναδέλφους μου «μακάρι να είναι έτσι όλες οι μελλοντικές συνεργασίες, χωρίς προστριβές, χωρίς μίση και κόντρες»! Όχι πως το έχω ζήσει τόσο έντονα, αλλά όλο και κάποιες στιγμούλες τέτοιες έχουν περάσει κατά καιρούς στην μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία.

Τι να σας πρωτοπώ για την φετινή χρονιά; Την υποδοχή από τις συναδέλφους, που μόλις με είδαν και τους είπα είμαι αναπληρώτρια και με έστειλαν εδώ, σηκώθηκαν και «χοροπηδούσαν» και χαιρόντουσαν που θα έχουν συν ένα άτομο ακόμη παρέα; Την άψογη συνεργασία μας; Την άριστη προϊσταμένη μας; Που δεν είχε ίχνος έπαρσης και κολλήματα; Που γινόταν παιδί μαζί με εμάς και χοροπηδούσε πάνω κάτω; Τους γονείς; Για την αμέριστη βοήθειά τους, την αγάπη τους, τις ανησυχίες τους, τα καλά τους, τα ζαρζαβατικά (!!!!!!) τους, που μας φόρτωναν κάθε τρεις και λίγο; Για τις αγκαλιές και τα φιλιά τους;
……………….
…………….
……….

..
Ε και φυσικά, τι να σας πρωτοπώ για τα παιδιά; Που με υποδέχτηκαν με αγκαλιές, χωρίς καν να με ξέρουν; Που με εμπιστεύτηκαν; Που με έκαναν να υψώσω και να χαμηλώσω ένταση; Που θυμήθηκαν τα γενέθλιά μου και μου έφτιαξαν δώρο; Να θυμηθώ τις βόλτες μας στην θάλασσα; Τις εξερευνήσεις μας εκτός σχολείου; Τα παιχνίδια μας στην αυλή; Τα «κυρία έλα να παίξεις μαζί μας ποδόσφαιρο!!!»;;;; Ή μήπως να θυμηθώ την μέρα που έπρεπε να τους αφήσω για ένα χρονικό διάστημα, για να αναπληρώσω μια άλλη συνάδελφο, σε ένα άλλο σχολείο, και έκανα να δω τα παιδάκια μου 3 βδομάδες, και μου έλεγαν «μα κυρία γιατί να φύγεις εσύ; Γιατί δεν στέλνουν άλλη κυρία; Μα καλά εμάς δεν μας σκέφτονται; Θα μας λείψεις κυρία! Να έρχεσαι να μας βλέπεις κυρία!!!»…………

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω παραπάνω πράγματα… Η χρονιά αυτή ήταν μία από τις καλύτερες και έτσι εύχομαι να συνεχίσουν όλες οι χρονιές!!! Η αγάπη που πήραμε φέτος ήταν τεράστια. Στο κλείσιμο του σχολείου, στην καλοκαιρινή μας γιορτή, ήταν, όπως το περιέγραψε, η διευθύντριά μας, τέλος εποχής! Τέλος εποχής, γιατί όλες οι συνάδελφοι, πήραν μετάθεση, μετά από 2 και 4 χρόνια παραμονής στην Κρήτη. Φύγαμε όλες… παλιές και καινούργιες… και αυτό και για την διευθύντριά μας και για τα παιδιά και για τους γονείς, ήταν μαχαίρι στην καρδιά… Η γιορτή μας έγινε την μέρα που είχε έκλειψη σελήνης. Στο γλέντι που ακολούθησε, μας έλεγαν όλοι, ότι αυτό το βράδυ, ακόμη και το φεγγάρι είναι μελαγχολικό και στεναχωρημένο…. Φεύγετε όλες, μας έλεγαν… φεύγεις και συ; Φεύγω και γω απαντούσα με την σειρά μου, χωρίς να ξέρω που θα είμαι του χρόνου. Μπορεί να είμαι σπίτι μου, μπορεί να είμαι και εδώ ξανά… στα ίδια μέρη… Εμείς (οι γονείς), ευχόμαστε να ξαναείσαι εδώ μαζί μας!
Όταν ακούς αυτά τα λόγια, δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο… Πραγματικά τίποτα άλλο!

Ξέρω πως ορισμένους σας στεναχώρησα φέτος, διότι δεν έγραφα πολλά, αλλά ήταν τόσο διαφορετικές οι συνθήκες, που ζούσα περισσότερο αυτό που έκανα και πόσταρα επιλεγμένα πράγματα, αρκετά οργανωμένα και πλούσια σε υλικό. Ελπίζω να μου το συγχωρέσετε😛

Και τώρα; Διακοπές; Ή μήπως άγχος για το τι μέλει γενέσθαι; Συνδυασμός….

Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλή ξεκούραση!!!!

18 thoughts on “Καλό Καλοκαίρι!!!

  1. Ας αδειάσουμε το μυαλό μας από κάθε άγχος και ας ευχαριστηθούμε κάθε στιγμή αυτούς τους τρείς μήνες. Ήλιος, θάλασσα, ξεκούραση ,γέμισμα μπαταριών και μάζεμα θετικής ενέργειας.
    Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση.

  2. Geia sas…nea nhpiagwgos se apognvsh edw….!!!!
    Etoimazw thn taksh mou kai enw ta exw vrei sxedon ola…den exw idea oute kanena kalo patron gia na kanw tous mhnes moy…san meres tis evdomadaw ekana xrwmatistes kupseles kai mia melissa na petaei apo kypselh se kypsekh analoga thn mera poy exoume alla apo kapoia idea gia mhnes giok….!!!
    Exete kati na protinete? kapoio patron???

  3. Γεια σου Βένια μου!!! Γιατί καλέ είσαι σε απόγνωση;;;; Μην αγχώνεσαι γι αυτά!!!
    Το μόνο που έχω από μήνες είναι εδώ https://astropeleki.wordpress.com/2008/09/14/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B7/ σαν τρενάκι και οι μήνες είναι τα βαγόνια. Σε κάθε βαγόνι προσθέτεις τις φωτογραφίες των παιδιών που κάθε μήνα έχουν γενεθλια!

  4. Παράθεμα: Τοποθετήθηκα και φέτος!!! « Astropeleki – Just another star in the webSky

Σχολιάστε

