Τοποθετήθηκα και φέτος!!!


Να μαι και γωωωω!!! Εδώ στα ίδια μέρη, τα παλιά, τα γνώριμα🙂
Σας έλειψα καθόλου; Γιατί νιώθω ότι το ξεφτύυυυυλισσα φέτος που χάθηκα λιγάκι😛
Θυμάστε πέρισυ; Ε λοιπόν…. ε ναι! Είμαι και πάλι εδώ!

Μετά από ένα χαλαρό αλλά γεμάτο καλοκαίρι, με πολλά και ευχάριστα συμβάντα, μπαίνω πάλι στο πρόγραμμα, όπως όλοι μας. Βέβαια αλλιώς τα είχα υπολογίσει, αλλιώς μου ήρθαν, αλλά τουλάχιστον είμαι κοντά σε δικούς μου ανθρώπους. Βλέπετε, ήμουν σίγουρη πως φέτος θα έμενα σπίτι μου, στην Αθήνα… τα είχα υπολογίσει σωστά…αλλά η Αννούλα του χιονιά, έκανε λίγους διορισμούς και έτσι βρέθηκα για τρίτη χρονιά πάλι μακριά. Το ένα θετικό της υπόθεσης είναι, πως μένω και πάλι Ιεράπετρα, και έχω τρελό παρεάκι για ακόμη μία χρονιά. Το δεύτερο θετικό της υπόθεσης όμως, είναι, πως μπόρεσα και είμαι στο σχολείο που ήμουν και πέρσυ. Ναι! Γιούυυυπιιιιιιιιι!!!!!! Στα περσυνά μου παιδάκια (εννοώντας φυσικά όλα τα παιδιά του σχολείου και όχι μόνο του τμήματος που είχα).

Πρώτη μέρα σήμερα στο σχολείο και τα συναισθήματα; Χαρά, χαρά, χαρά και αναμονή για το πως θα αντιδράσουν οι γονείς μόλις με ξαναδούν! Δεν το λέω φυσικά με κακή έννοια… αλλά βλέπετε, τον Ιούνιο, έφυγαν, μαζί με μένα, όλες οι κοπέλες που ήταν στο νηπιαγωγείο για 2 και 4 συνεχόμενα χρόνια, οπότε οι γονείς είχαν στεναχωρηθεί αρκετά που θα φεύγαμε όλες. Όμως, έγινε η ανατροπή!

Τρία σκηνικά θα σας περιγράψω…
1ο σκηνικό… έχω πάει στην τράπεζα, να ανοίξω και πάλι καινούργιο λογαριασμό, διότι κάθε χρόνο, καθένας ζητάει και διαφορετική τράπεζα (ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ…ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ😛 )… εγώ περιμένω σε μια καρέκλα με πλάτη προς την είσοδο…και από το πουθενά εμφανίζεται ένα από τα ζουμπουρλούδικα μαθητούδια μου…. και η μαμά του μένει έκπληκτη! Το μικρό με στάμπαρε, παρόλο που ήμουν και πλάτη και δεν είχα δει τίποτα!!! Ήρθε κατευθείαν, αγκαλιές, φιλιά… η μαμά με ρωτούσε που θα είμαι (αλλά δεν είχαν βγει ακόμη τα κενά, οπότε για ποιες τοποθετήσεις να σας πω😛 ) και ήλπιζε και ευχόταν να με έχουν πάλι στο σχολείο.

2ο σκηνικό…σημερινό… έχω φτάσει στο σχολείο, έχω γνωριστεί με τις καινούργιες συναδέλφους, τις οποίες παρεπιπτόντως κατασυμπάθησα (😛 ), μπαίνει στο σχολείο η τσούπρα Σταυρούλα, μαθητούδι μου περσυνό, με βλέπει και μένει έκπληκτο! Μπαίνει και η μαμά και μένει κάγκελο! Σχόλιο: Και πάλι εδώ είσαι;;;; Αλήθεια;;;; Και μου είπε η μικρή μόλις είδε το αυτοκίνητο απ έξω, «μαμά είναι η κυρία Ευδοκία εδώ» αλλά εγώ της είπα, παιδί μου δεν είναι… μπορεί απλά να είναι το ίδιο αυτοκίνητο άλλης κοπέλας!!!!

3ο σκηνικό… από μαμά παιδιού του άλλου τμήματος… με βλέπει μπροστά της και αμέσως βλέπω στο πρόσωπο της μια ανακούφιση και ένα χαμόγελο που έλεγε πολλά! Αγκαλιές, φιλιά και πάλι… Σχόλιο: Αχ βρε Ευδοκία μου; Εδώ θα είσαι; Φύγατε όλες και είχα καταστεναχωρηθεί! Ευτυχώς που είσαι και πάλι και σε ξέρουμε και σε γνωρίζουμε…!

Αντιδράσεις από τα παιδιά και από άλλους περσυνούς γονείς, εννοείται θετικές, με χαμόγελα που με έβλεπαν ξανά. Ιδιαίτερα οι γονείς που τους είχα εξηγήσει τι σημαίνει αναπληρωτής και πως θα μπορούσα να είμαι σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της χώρας.

Τι άλλο παραπάνω να ζητήσει κάποιος; Πραγματικά, δεν μπορώ να σας περιγράψω τι νιώθω την στιγμή που βλέπω αυτές τις αντιδράσεις από γονείς και από παιδιά…. Δεν περιγράφεται με λέξεις αυτό που νιώθει η ψυχή! Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά οι σνάδελφοι, σίγουρα θα με καταλαβαίνετε! Νιώθω τόσο όμορφα, τόσο γαλήνια, τόσο ικανοποιημένη, τόση αγάπη που θα είμαι πάλι με ανθρώπους που μας έδειχναν τα πραγματικά τους συναισθήματα όταν φύγαμε το καλοκαίρι.

Φεύγετε όλες, μας έλεγαν… φεύγεις και συ; Φεύγω και γω απαντούσα με την σειρά μου, χωρίς να ξέρω που θα είμαι του χρόνου. Μπορεί να είμαι σπίτι μου, μπορεί να είμαι και εδώ ξανά… στα ίδια μέρη… Εμείς (οι γονείς), ευχόμαστε να ξαναείσαι εδώ μαζί μας!

Τι περισσότερο μπορεί να ζητήσει ένας άνθρωπος μετά από αυτά;😀

Σιγά σιγά, θα μπούμε στο πρόγραμμά μας. Έχουμε να κάνουμε πολλά, αλλά η αρχή κάθε σχολικής χρονιάς έτσι είναι!

Καλή μας αρχή λοιπόν!!! Καλή αρχή σε όλους τους συναδέλφους! Θα τα λέμε από εδώ και πάλι🙂

26 thoughts on “Τοποθετήθηκα και φέτος!!!

  1. Βρε καλώς το , το κορίτσι!!!
    Σου έχω πει και σου έχω δείξει πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ ε;;;
    Και ακόμα περισσότερο που θα είμαστε γειτονάκια…
    Εμένα δεν μου κανουν καθολου εντύπωση οι αντιδράσεις των γονιών. Οταν δίνεις αγάπη απλόχερα τα παιδιά και οι γονείς θα στην επιστρέψουν 5 πλάσια…
    Οταν εχεις τόση όρεξη για δουλειά, κάνεις τόσα πράγματα για αυτά είναι λογικό να χαίρονται τόσο πολύ!!!
    Φιλενάδα καλή σχολική και κρητική χρονιά….
    Γεια σου γειτόνισσα!!!

  2. χεχεχεχεχεχεχε τρελή Αννούλα!!!! Χαίρεσαι ε; Χαίρεσαι ε;;;;;; Το ξέρω πολύ καλά καθώς ξέρω και πως αν ήμουν Αθήνα, το ίδιο θα χαιρόσουν!!!!!

    Σ’ ευχαριστώ για όλα! Ξέρεις εσύ😀😛

  3. Πώς το έγραψε ο Πάολο Κοέλο; Οταν θέλεις κάτι πολύ το σύμπαν συνωμοτεί υπέρ της επιθυμίας σου (ή κάπως έτσι anyway). Σε έλκει η Ιεράπετρα, θα υπάρχει λόγος σοβαρός!

    Καλή χρονιά λοιπόν με όμορφες εμπειρίες για όλους!
    http://newagemama.com

  4. καλη χρονια συναδελφισσα και ευχομαι ολα καλα και φετος
    ειμαι η λεμονια απο την ναουσα,αλλα ειμαι διορισμενη και μενω στα γιαννιτσα
    χαρηκα πολυ περυσι που ανακαλυψα το blog σου!!!!!!!!

    θα τα λεμε!!!!!

  5. Καλή χρονιά…τριγυρνάς στα μέρη που κάποτε ήμουν και εγώ ….ήμουν και εγώ στον Κουτσουρά…(πλάκα πλάκα δε βγάζουμε ένα μπλουζάκι!!) λίγο πριν πας εσύ….και φυσικά πέρασα καταπλητκικά! Φιλιά πολλά στη Μαρία!!!

    Σύλβια

  6. Εσύ ήσουν σίγουρη οτι θα ερχόσουν Αθήνα…εγώ πάλι ήμουν σίγουρη οτι θα ξαναπήγαινα Κρήτη και….είχα ενθουσιαστεί κιόλας….πέρνα όσο καλύτερα μπορείς γιατί σαν τη Λασιθιώτικη ζωή πουθενα! Αγαπώ!!

  7. 3η χρονιά φέτος και φαρμακερή!😛 Ωραία είναι εδώ, δεν έχω παράπονο🙂 Αλλά είναι ακόμη πιο ωραία όταν είσαι εκεί που υπολογίζεις ότι θα είσαι😉

    Που βρίσκεσαι εσύ; Καλά να περνάς!!!!

  8. Χαχα, σε νιώθω….εγώ είμαι Ανατολική Αττική αλλά ακόμη έχω οργανική εκει….που θα πάει…κάποια στιγμή θα την πάρω τη μετάθεση! Καλά να περνάς και εσύ….και καλες ρακές!!

  9. Καλή Χρονιά να σου ευχηθώ έστω και καθυστερημένα. Περασμένο Σ/Κ ήμουνα κι εγώ Κρήτη για το γάμο του ξαδέλφου μου. Ταξιδάκι αστραπή έκανα… Παρασκευή ήρθα, έκανα κι ένα οδήγημα περί τα 250 χλμ στο νησί και Κυριακή έφυγα. Πανέμορφη η Κρήτη, όπως τη θυμόμουνα απ την τελευταία μου επίσκεψη. Να περνάς όμορφα!

  10. Καλησπέρα, στο Ρέθυμνο έγινε ο γάμος, σε ένα χωριό πάρα έξω (δε θυμάμαι το όνομα τώρα. Σε ένα ξωκλήσι έγινε και ήτανε πάρα πολύ ωραία. Γλέντια μετά με τσικουδιά, μάσα και χορούς!

Σχολιάστε

