Φάση Χριστοφιλοπούλου… Ποιους κοροϊδεύετε;


Την κάνετε που την κάνετε την λαμογιά… τουλάχιστον κάντε την σωστά!!!!!!!! Ούτε αυτό δεν μπορείτε να κάνετε με τρόπο…….. ΖΩΑ! Όχι, όχι… κρίμα τα ζωάκια, τι μου φταίνε τα κακόμοιρα; Να τους πω αλήτες; Να τους πω. Ούτε αυτό δεν μπορείτε να κάνετε με τρόπο…….. ΑΛΗΤΕΣ!

Να με συγχωρέσετε για την γλώσσα που χρησιμοποιήσω σε αυτό το ποστ, αλλά ο θυμός μου είναι μεγάλος, γιατί η αδικία είναι μεγάλη εξίσου!

Β΄ φάση αναπληρωτών… όπως η περσυνή… με 43 άτομα νηπιαγωγούς και 101 δασκάλους (αν θυμάμαι σωστά). Και όλοι στην περιφέρεια της αγαπημένης μας υφυπουργού… Ντροπή σας κυρία μου! Ντροπή σας! Δεν μου φταίνε τα παιδιά που διορίσατε ή να το θέσω σωστότερα, δεν μου φταίνε τα παιδιά που διορίσθηκαν χωρίς να έχουν βύσμα. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε ακριβώς πόσα και ποια είναι αυτά τα άτομα…

Μας κοροϊδεύετε μπροστά στα μάτια μας… και δεν ντρέπεστε καθόλου γι’ αυτό! Φυσικά και δεν ντρέπεστε! Βολεύετε αυτούς που θέλετε… και οι υπόλοιποι… έλα βρε αδελφέ… θα τα βγάλουν πέρα… αφού θα παίρνουν ΕΝΑΝ ΟΛΟΟΟΟΟΚΛΗΡΟ ΜΙΣΘΌ… (ξεχνάμε τις μειώσεις εννοείται)!

Μας απομακρύνετε από τα σπίτια μας… πηγαίνουμε όπου μας στέλνετε γιατί θέλουμε να δουλέψουμε… αλλά μην μας δουλεύετε… σας παρακαλώ πολύ! Μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι κενά παρουσίασε μόνο μια συγκεκριμένη περιφέρεια… Μην προσπαθείτε να μας πείσετε ότι μέσα σε τρεις μέρες, μετά την διορία ανάληψης υπηρεσίας της πρώτης φάσης, ΞΑΦΝΙΚΑΑΑΑΑ, εμφανίστηκαν από το πουθενά, 43 κενά και ΟΛΑ ΜΑ ΟΟΟΟΟΛΑ στην περιφέρεια της αγαπημένης μας… όχι όχι… ΠΟΛΥαγαπημένης μας υφυπουργού! Βγάζει μάτι η βλάκεία σας! Δεν τρώμε κουτόχορτο…

Του χρόνου θα είμαι και πάλι εδώ. Και όταν λέω εδώ, δεν εννοώ στην Κρήτη… εννοώ ότι θα είμαι στην ίδια φάση, της αναμονής, του περίμενε, του φέξε μου και γλίστρησα…ΑΛΛΑ δεν θα ΣΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ.

Του χρόνου ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, θέλετε δεν θέλετε.-

8 thoughts on “Φάση Χριστοφιλοπούλου… Ποιους κοροϊδεύετε;

  1. Κουράγιο συναδέλφισσα – καλά κάνεις και θυμώνεις και διεκδικείς τα δίκια σου, μακάρι να ξυπνήσουμε όλοι σύντομα γιατί σε λίγο θα είναι πολύ αργά. Αυτή η χώρα έχει πέσει σε ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. Ας απαιτήσουμε επιτέλους αυτά που μας ανήκουν και τα παίρνουν μέσα από τα χέρια μας μέρα με τη μέρα και ώρα με την ώρα…….Και επιτέλους εσείς τα νέα κορίτσια θυμώστε και λίγο παραπάνω να ξυπνήσετε κι εμάς!

  2. Αυτά έκαναν και αυτά κάνουν ακόμα. Πως να πάει αυτή η χώρα μπροστά όταν τίποτα δεν έχει αλλάξει στο πολιτίκο της τοπίο; Και θέλουν λένε να » σώσουν τη χώρα » , αλλά όλες τις λαμογιές τους να τις ξεβρωμίσει ο λάος! Εγώ ένα ξέρω ότι οι Έλληνες είναι καλοί μέχρι να τους πατήσεις τον κάλο….Καλά κάνεις και θυμώνεις , όλοι θυμωμένοι είμαστε με αυτά και με όοοοολα τ’άλλα.

  3. Κατερίνα μου…αχ… οι περισσότεροι Έλληνες πάλι θα τους ψηφίσουν…γιατί τους αρέσει προφανώς να τους καβαλάνε…για να μην πω τίποτα χειρότερο…Δεν πάμε μπροστά έτσι.

  4. αυτη ειναι η κυβερνηση της πρασινης δικαιοσυνης
    απορω ποσο ευκολα πιστευουν μερικοι στην »δικαιοσυνη » τους

    ειναι τα λεγομενα πρασινα παιδια,που ακολουθουν τα γαλαζια παιδια κλπ κλπ

  5. Με την υπομονή δυστυχώς δεν κερδίζουμε και πολλά! Το θέμα είναι να γίνει κάτι…που σημαίνει, τουλάχιστον να μην τους ξαναψηφίσουν για κυβέρνηση! Όχι πως οι άλλοι είναι καλύτεροι φυσικά!

Σχολιάστε

