Χαρτονομίσματα ευρώ


Με την ευκαιρία του ανοίγματος της γωνιάς του μαγαζιού, βρήκα την ευκαιρία να γνωρίσουν τα παιδιά και να εξοικοιωθούν με τα χαρτονομίσματα.

Έτσι, λοιπόν, αφού εκτύπωσα όλα τα χάρτινα λεφτά και τα νομίσματα, τα πλαστικοποίησα και τα παρουσίασα στα παιδιά. Τα περισσότερα παιδιά γνωρίζουν περίπου ποιο είναι πιο μεγάλο και ποιο είναι πιο μικρό, αλλά έπρεπε να τα γνωρίσουμε όλοι μαζί! Οι καθημερινές δραστηριότητες τους στο σπίτι και η εμπλοκή των χρημάτων, βοήθησε πάρα πολύ για να τα βάλουμε όλα σε μια σειρά.

Αφού, λοιπόν, τους έκανα μια εισαγωγή για το τι χρησιμοποιούμε για να αγοράσουμε πράγματα από το σούπερ μάρκετ, πως πληρώνουμε, τι δίνουμε κτλ., τους έδειξα ένα ένα τα χάρτινα λεφτά, και προσπαθήσαμε να τα βάλουμε σε μια σειρά, από το μικρότερο ως το μεγαλύτερο. Μπορεί να μην μας είναι απόλυτα χρήσιμα, βέβαια, τα χάρτινα των 100, 200, 500 ευρώ, παρόλαυτά, ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να καταλάβουμε πόσο πιο «ακριβά» λεφτά είναι και μπορέσαμε και ταξινομήσαμε με αρχή το 5ευρω μέχρι το 500ευρω.

Αφού τα συγκρίναμε, είδαμε τους αριθμούς που έχουν πάνω, τους αναγνωρίσαμε, τους είπα ότι για να καταλάβουμε αν είναι πιο μεγάλο κάποιο χαρτονόμισμα (σε αξία), τότε βλέπουμε πόσα «μηδέν» έχει! Τους σημείωσα, λοιπόν, ότι όσα πιο πολλά μηδενικά έχει, τόσο πιο μεγάλο είναι σε αξία. Το κατανόησαν στην πράξη, κατά την διάρκεια της ταξινόμησης που κάναμε. Το ίδιο ακριβώς κάναμε και για τα νομίσματα, μόνο που χρησιμοποίησα μονάχα το 50λεπτο, το 1ευρω και το 2ευρω.

Φτιάξαμε το μαγαζάκι μας, στην γωνιά μας, τους ζήτησα να φέρνουν από το σπίτι τους όλα τα κουτάκια που ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ, τονίζοντάς το, και αφού τα πλύνουμε καλά και στραγγίξουν. Με βάση τα προϊόντα που έχουμε στο μαγαζάκι, φτιάξαμε και έναν τιμοκατάλογο, για να βλέπουμε τί αγοράζουμε, τί πουλάμε και πόσο! Κάθε φορά που φέρνουν κάτι καινούργιο, το συμπληρώνουμε στον κατάλογο. Αφήνω τα ίδια τα παιδιά να αποφασίσουν τί τιμή θα βάλουν στα προϊόντα του μαγαζιού. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουν τα παιδιά να διαχειριστούν τα «ψεύτικα» λεφτά, και θα μπουν στην διαδικασία των μαθηματικών πράξεων!

Οφείλω να ομολογήσω, πως η συγκεκριμένη γωνιά, του μαγαζιού, είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, και ιδιαίτερα από την στιγμή που την γεμίσαμε με προϊόντα και ένα παραπάνω, από την στιγμή που τους έδωσα να διαχειρίζονται και χρήματα!

6 thoughts on “Χαρτονομίσματα ευρώ

  1. Πολύ ωραία ιδέα, τη δουλεύω πάρα πολύ γιατί είμαι εκπαιδευτικός και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αν μπεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ειδική Αγωγή προγράμματα για άτομα με νοητική καθυστέρηση θα βρεις ολόκληρο project για τα χρήματα που είναι κατάλληλο για τα μικρά παιδιά με αναλυτικές οδηγίες. Εμείς αγοράσαμε όλοι νομίσματα έχει πλέον το jumbo ή το carrrefour με 1 ευρώ και το κάθε παιδί έχει το πορτοφόλι του. Καλή συνέχεια και πάντα να έχεις όρεξη και να είσαι δημιουργική.

  2. Χρύσα μου να είσαι καλά! Όντως η γωνιά αυτή είναι πολύ δημοφιλής από τα παιδιά και τους αρέσει πάρα πολύ να παίζουν με τα ψεύτικα χρήματα.

    Σε ευχαριστώ πολύ🙂

  3. ΤΕΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΣΑΙΤ ΣΟΥ!!!!!ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK!!!!!!!ΣΟΥ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΙΤΗΜΑ!!!!!!!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s