Χριστουγεννιάτικο δεντράκι με χάρτινο πιάτο


Μια εύκολη κατασκευούλα, αρκείναέχετε χάρτινα πιάτα, που πολλές φορές μας περισσεύουν από τα παιδικά πάρτυ!!!

Τι πρέπει να κάνετε:

  1. Παίρνετε ένα χάρτινο πιάτο.
  2. Το κόβετε σε 3 μέρη.
  3. Κάθε μέρος πρέπει να είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο.
  4. Ετσι έχετε το πρώτο κομμάτι για την κορυφή του δέντρου, το δεύτερο κομμάτι για το κέντροτου δέντρου και το τρίτο κομμάτι για την βάση του δέντρου.
  5. εάν θέλετε, μπορείτε το χάρτινο πιάτο να το χωρίσετε και σε 4 μέρη.
  6. Βάφετε με μπογιές.
  7. Πασπαλίζετε με χρυσόσκονη.
  8. Το δεντράκι σας είναι έτοιμο!

10 thoughts on “Χριστουγεννιάτικο δεντράκι με χάρτινο πιάτο

  1. Πλάκα με κάνεις!!! Έξυπνο!
    SOS, δεν έχω ακόμα χριστουγεννιάτικη διάθεση -δεν ξέρω αν θα αποκτήσω- και κάτι πρέπει να κάνω για τα πρωτάκια. Βόηθαααααααααααααα! Κι εγώ θα σε κεράσω καφέ στο Θησείο σύντομα!😛

  2. Μαριλίτσα μου ούτε εγώ έχω διάθεση.. την έχω χάσει…βασικά ούτε καν την έχω βρει …και δεν είμαστε οι μόνες! Τους περισσότερους που ακούω, τα ίδια μου λένε! Αυτό που θέλω είναι χαλάρωση, ξεκούραση και να μην δω άνθρωπο, να μην μου μιλήσει κανείς, να βγάλω από το μυαλό μου κάθε τι! Τώρα γιατον καφέ… να σου υποσχεθώ; Δεν μπορώ ακόμη να πω τίποτα διότι με περιμένει πάνω τρέξιμο από όλες τις απόψεις! Μου αρέσει που θέλω διακοπές, και ξέρω πως σίγουρα δεν θα ξεκουραστώ!

Σχολιάστε

