Η μυγδαλιά – Ν. Γκάτσος — Β. Δημητρίου


Η μυγδαλιά – Ν. Γκάτσος — Β. Δημητρίου

Μ ένα μου φιλί μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Μ΄ ένα μου φιλί ψήλωσες πολύ
Και άπλωσες κλωνιά μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Και άπλωσες κλωνιά μες τη γειτονιά

Τώρα με κοιτάς και φεύγεις μυγδαλιά μου
Τώρα με κοιτάς και δεν με χαιρετάς
Πρόσεξε καλά στο λέω μυγδαλιά μου
Πρόσεξε καλά μην πέσεις χαμηλά

Ψήλωσες πολύ μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Ψήλωσες πολύ μ ένα μου φιλί

Μ ένα μου φιλί μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Μ΄ ένα μου φιλί έγινες πουλί
Και άνοιξες φτερά μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Και άνοιξες φτερά σε βαθιά νερά

Τώρα με κοιτάς και φεύγεις μυγδαλιά μου
Τώρα με κοιτάς και δεν με χαιρετάς
Πρόσεξε καλά στο λέω μυγδαλιά μου
Πρόσεξε καλά μην πέσεις χαμηλά

Μ ένα μου φιλί μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Μ ένα μου φιλί ψήλωσες πολύ
Και άπλωσες κλωνιά μυγδαλιά μυγδαλίτσα μου
Και άπλωσες κλωνιά μες τη γειτονιά

6 thoughts on “Η μυγδαλιά – Ν. Γκάτσος — Β. Δημητρίου

  1. Tι χαρούμενο τραγουδάκι!!! Μπράβο λαγωνικό! Πού το βρήκες; Μήπως έχεις κανένα πατρόν για αμυγδαλιά-κατασκευή ή ζητάω πολλά;

  2. Νίκη μου κάθε τρεις και λίγο ψάχνω και κάθε φορά βρίσκω και άλλα τραγούδια στο θέμα που δουλεύουμε!!!!😛
    Πατρόν δεν έχω αλλά να σου περιγράψω αν θες:
    1. να φτιάξετε αμυγδαλιά γλαστράκιμέσα σε ποτήρι με άμμο ή πηλό. Τοποθετείτε κλαδάκι από δέντρο και το στολίζετε με ποπ κορν
    2. σε χαρτονάκι ζωγραφίζετε κλαδιά με καφέ χρώμα τέμπερας και ύστερα με τα δαχτυλάκια σας κάνετε ροζ αποτυπώματα για τα άνθη της αμυγδαλιάς.
    3. ομαδική εργασία, με τις παλάμες κάνετε δέντρα με αποτύπωμα τέμπερας πάλι, με τα δαχτυλάκια σας μια ροζ βούλα και στο τέλος κολλάτε ποπ κορν στο κέντρο της ροζ βούλας!

  3. Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα προσπαθήσω να κατασκευάσω μια μυγδαλιά ομαδικά και αυτό το χρωστώ στην δική σου ιδέα!!! Είσαι ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ…..

Σχολιάστε

