Η γιορτή της μητέρας!


Με αρκετή αργοπορία (συγχωρέστε με…αλλά συμβαίνει πιο έντονα φέτος να αργώ στις δημοσιεύσεις!), σας παρουσιάζω τις εργασίες που κάναμε για την γιορτή της μητέρας!

Ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε ζωγραφιές, σε χαρτί καβαλέτου, τις οποίες θα αφιερώναμε στις μαμάδες μας και φυσικά θα γράφαμε και τις ευχές μας!

Τα παιδιά δημιούργησαν και πάλι!
 

Τις τυλίξαμε σε ρολό και τις δέσαμε με μια κορδελίτσα, σαν βραβείο!

Πήρα συνέντευξη από τα παιδιά, ρωτώντας τα «Μέχρι που αγαπούν τη μαμά τους» και «Γιατί αγαπούν τη μαμά τους!

Φτιάξαμε καρτούλα-τσαντάκι για την μαμά μας… πρόταση από το Δημιουργικό Εργαστήρι…

Η συνάδελφος δούλεψε άλλη μια καταπληκτική ιδέα με ερωτήσεις σε συνδυασμό με ζωγραφική…
Αν η μαμά μου ήταν λουλούδι, θα ήταν…
Αν η μαμά μου ήταν εποχή, θα ήταν…
Αν η μαμά μου ήταν χρώμα, θα ήταν…
Αν η μαμά μου ήταν γλυκό, θα ήταν…

Και έτσι φτιάξαμε ένα βιβλιαράκι με τις απαντήσεις των παιδιών!

 

Και όλα μας τα δωράκια μαζεμένα!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!

10 thoughts on “Η γιορτή της μητέρας!

  1. Υπέροχη ανάρτηση με πολύ ωραίες ιδέες. Το παιχνίδι «αν η μαμά μου ήταν…» κορυφαίο, όπως και η top απάντηση «αγαπώ τη μαμά μου μέχρι τον πλανήτη Ποσειδώνα»!. Σήμερα ευθυγραμμίζονται οι αναρτήσεις μας! Κι άλλα τέτοια και πιο συχνά πληζ…

  2. Άντε, καλά, δε σε μαλώνω… Απλά θα κλέψω ιδέες για την επόμενη φορά…

    Πιάσε ένα φιλί. Μου ‘λειψες!

  3. Θα σε μαλώσω. Αλλά για το ότι έχεις εξαφανιστεί μόνο.😉 Καμιά εκδρομούλα…; Εεε; Φανταστικό Αστροπελέκι!!!;;;!!!!

  4. Αντε…ακριβως σαν Αστροπελέκι…χτυπας ξαφνικα και εξαφανιζεσαι…χαχα.Ωραια όλα…μπραβο σας!!

Σχολιάστε

