Καλή αρχή!!!


Καλημέρα σας…Καλησπέρα σας!!! Επανήλθα… μετά από 2,5 μήνες πλήρους απουσίας… Αλλά καταλαβαίνετε πως είναι αυτά… Όταν έχεις να γυρίσεις σπίτι σου, μετά από 3 χρόνια, νιώθεις ότι δεν έχεις χορτάσει τίποτα ακόμη… Mood διακοπών μέχρι και τώρα… Αλλά είπα ότι είναι ώρα επιτέλους, μιας και αύριο, υποτίθεται θα παρουσιαστούν στα σχολεία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί, αναπληρωτές, αποσπασμένοι… Αν και υπάρχει πάλι χάος στο σύστημα… Κράτος να σου πετύχει…

Που λέτε… είμαι σπίτι μου… στην Αθήνα… ακόμη… Ναι! Κάλεσαν την πρώτη φάση των αναπληρωτών… Δεν ήμουν μέσα!!! Καθαρά-ξεκάθαρα, από δική μου επιλογή. Έχω πολύ θυμό μέσα μου… Για όσα γίνονται… Τα οικονομικά είναι χάλια… Όλοι με κάποιον τρόπο πρέπει να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον… Να κάνουμε και μεις περικοπές! Να μαζευτούμε! Να κάνουμε σοβαρή οικονομία, μπας και μπορέσουμε να καλύψουμε τα έξοδα που τρέχουν!

Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα φέτος, να μην δηλώσω τίποτα πιο μακρινό από την Αθήνα… Ούτε αυτό το «αναθεματισμένο» κουτάκι! Τα έξοδα είναι πολλά… Οι γονείς πόοοοσο να βοηθήσουν;;;!!! Ειδικά όταν και εσύ δεν δέχεσαι να μπεις σε τέτοια διαδικασία, αφού είσαι ανεξάρτητος-η από τα 21 σου… Από την άλλη λες, πρέπει και γω να συμβάλλω σε κάποιες εργασίες που γίνονται, να μπορέσω να βάλω κάτι στην άκρη για να μπορέσει να τελειώσει αυτό το σπίτι που σκοτώνονται να μου φτιάξουν.. για όταν με το καλό έρθει η ώρα…
Έτσι, ναι, δήλωσα μόνο Αθήνα, γνωρίζοντας φυσικά ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην είμαι στην Α φάση… αλλά θεωρώντας κιόλας «γιατί να μην είμαι;;;» με τόσους λίγους διορισμούς που κάνουν…

Εν αναμονή λοιπόν… Άγχος αρκετό…μιας και από την μία διαβάζω πράγματα που μου ανεβάζουν το ηθικό, από την άλλη διαβάζω πράγματα που με αγχώνουν ακόμη περισσότερο και με κάνουν όχι απλά να κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα, αλλά να κάνω τον αναστενάρη! Δεν θέλω ούτε καν να κάτσω να σκεφτώ ότι μπορεί φέτος να μην δουλέψω… περνάει από το μυαλό αλλά φεύγει αμέσως…

Ίσως θεωρήσετε ότι σε αυτό το ποστ, η γραφή μου είναι κάπως απότομη, ειρωνική… Θέλω να με συγχωρήσετε όμως! Πιστεύω ότι οι περισσότερες-οι βρισκόμαστε ακριβώς στην ίδια θέση, οπότε υπάρχει κατανόηση!

Θέλω να ευχηθώ καλή αρχή σε όλους-ες τους-τις συναδέλφους, να έχουν καλές τοποθετήσεις και να περάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα αυτή τη σχολική χρονιά, με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν φυσικά…!!!

Μπείτε στις τάξεις! Τα παιδιά μας περιμένουν, όπως και εμείς εκείνα!

12 thoughts on “Καλή αρχή!!!

  1. Είμαι αισιόδοξη οτι θα σε πάρουν στη Β’ φάση. Δεν μπορεί – τόοοοσα κενά υπάρχουν. Αν και με δαύτους ποτέ δεν ξέρεις. Τίποτε δεν μας έχει μείνει πέρα από την αξιοπρέπειά μας και τον αγώνα μας μέσα και έξω από την τάξη. Και λίγο θυμό έχεις με όλα όσα γίνονται. Αλλά όταν γράφεις άρθρο κάπου «ντρέπεσαι» να τα πεις «έξω απ΄τα δόντια». Καλή τοποθέτηση….Είμαι σχεδόν σίγουρη οτι σύντομα θα είσαι σε τάξη…

  2. Έφη μου μακάρι καλή μου! Προσπαθώ να μην το πολυσκέφτομαι… Σίγουρα υπάρχουν κενά αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως μπορούν να τα μαγειρέψουν…

    Δεν βλέπεις τι γίνεται τώρα με τις αποσπάσεις στην Α Αθήνας, που πήραν 120 άτομα και ξαφνικά βρέθηκαν υπεράριθμοι; Τι τα παίρνεις ρε φίλε 120 άτομα, όταν ξέρεις ότι δεν έχεις κενά; Και ποιος σου είπε ότι το τάδε άτομο που ήθελε απόσπαση στην Α Αθήνας, το έκανε για συγκεκριμένο σκοπό; Γιατί δεν έχει αυτοκίνητο…γιατί το σπίτι του είναι εκεί… γιατί…ένα σωρό γιατί! Και λένε ότι θα τους στείλουν αλλού…σε άλλες περιφέρειες της Αττικής!
    Δεν υπάρχει λογική! Έχουν χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας!

  3. Αχ και αχ, αυτές τις μέρες είδα πολλά. Φταίμε και μεις Ευδοκία μου, φταίμε και μεις. Αρκετοί «συνάδελφοι» κάνουν πολύ αντιπαιδαγωγικά και αντισυναδελφικά πράγματα και με τον τρόπο τους ευνοούν τις υπεραριθμίες. Εγώ είχα τύχη βουνό φέτος ( προσωρινά βέβαια )…Όλο το σύστημα είναι άδικο και ακόμα και στην περίπτωση που σε στείλουν εκτός έδρας ( ειδικά όταν δεν είναι και επιλογή σου ) δεν πληρώνεσαι ανάλογα, όπως συμβαίνει σε άλλες δουλειές ή ακόμα και σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.
    Όχι λογική δεν υπάρχει – δεν υπήρχε ποτέ.
    Από τότε όμως που έγινε συνήθεια να πληρώνουν οι πιο αδύναμοι τα χρέη των πιο ισχυρών, ο παραλογισμός τείνει να γίνεται Νόμος και Κράτος. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ ΠΛΕΟΝ.

  4. Άσε βρε Έφη μου! Τα ακούω όλα αυτά, γιατί η κουμπάρα μου περνάει όλη αυτή τη φάση και φρικάρω ακόμη περισσότερο!

  5. Καλημέρα και από μένα !!!Καλέ τι απότομη και ειρωνική;;;Και λίγα λες!!!Το απόλυτο μπάχαλο….Έχω τόσο πιεστεί ψυχολογικά αυτές τις μέρες που νιώθω πως θέλω πάλι διακοπές…Ας μη με έπαιρναν απο την αρχή να τελειώναμε….
    Και εγώ πιστεύω πως θα σαισ την επόμενη φάση. Δε μπορεί να μην είσαι…Θα μου πεις απο αυτούς να τα περιμένεις όλα!!!

    Εγώ μέσα απο την καρδιά μου ξέρεις τι εύχομαι για σένα….
    Αλλά πότε θα ηρεμήσουμε επιτέλους μου λες;;;;
    Φιλια κουμπαρούλα και ευχαριστώ για τη συμπαράσταση….Οσοι είναι έξω απο το χορό δε σε καταλαβαίνουν απόλυτα ( ο Χρήστος πάντως ήρωας🙂 )

  6. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ Κ ΚΑΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Κ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΨΑΧΝΩ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΕΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΤΕΝΙΖΟΥΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ Κ ΝΑ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Ξερω οτι η καθε χρονια ειναι διαφορετικη αλλα την πρωτη φορα που με φωναξανε ημουν με τη β φαση η οποια ηταν ΟΛΗ για σχολεια της αττικης…δεν ξερω πως προκυπτουν τοσα κενα μαζεμενα αλλα επειδη το εχω ζησει ξερω οτι δεν ειναι απιθανο…ευχομαι η β φαση να ειναι η τυχερη σου🙂
    Καλη αρχη σε ολους! Μονια

  8. Κουμπαρούλα μου να είσαι καλά! Με τόσα που έχουμε περάσει παρέα…!!!
    Όλοι ήρωες ειμαστε! Σε άλλη περιπτωση, το χαρτί που θέμε από τον ψυχιατρο κάθε τρία χρόνια, θα έγραφε πάνω ΘΕΟΤΡΕΛΗ!!!! χαχαχαχα

  9. Γιώτα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Σε νιώθω, γιατί ξέρω πως είναι, ακόμη και όταν είσαι μόνιμη, να μην έχεις μία σταθερή θέση! Κάθε χρόνο τα ίδια άγχη, κάθε χρόνο η ίδια ανησυχία! Είμαι υπεράριθμός; Δεν είμαι; Που θα με στείλουν; Πως θα πηγαίνω; Ψάξε, κάνε, ράνε… Η απόλυτη ανοργανωσιά σε αυτή την χώρα!

    Άντε να δούμε! Καλή αρχή και σε σένα και καλή σχολική χρονιά!

  10. Μόνα μου τότε, όπως και την προηγούμενη χρονιά από την διακιά σου, δεν προέκυψαν απλά αυτά τα κενά, μόνο στην Αθηνα! Ήταν φάση Χριστοφιλοπούλου… φάση υφυπουργού! Που δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι ήταν μιλημένο ώστε να πάρουν συγκεκριμένα άτομα στην συγκεκριμένη περιφέρεια! Το πιστεύω ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ!!! Φέτος όμως δεν θα έχει τέτοια… διότι αλλαξε ο υφυπουργός… εκτός και αν αρχίσει να παίρνει και αυτός λίγα άτομα στην δική του περιφέρεια! Το συστημα είναι σάπιο! Ο ΑΣΕΠ δεν είναι αδιάβλητος! Τίποτα δεν γίνεται χωρίς να υπάρχει από πίσω ένα συμφέρον!

    Καλή αρχή Μόνια μου! Μακάρι να είναι μια καλή σχολική χρονιά με τόσα που γίνονται!

  11. Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ανακάλυψα τη σελίδα αυτή. Από ότι βλέπω είναι κάτι σαν blog? όπως και να χει, είμαι φοιτήτρια/μελλοντική ας ελπίσουμε νηπιαγωγός και σε λίγη ώρα είναι η πρώτη μου εμφάνιση στη δουλειά μου σε παιδότοπο…

    και έχω αγχωθεί περισσότερο απ όσο μπορώ να περιγράψω, γιατί ως μικρή δεν ήμουν και το πιο ενεργητικό παιδί και δεν έχω ιδέα από παιχνίδια, τραγούδια κλπ, που να πηγάζουν από παιδικές μνήμες τουλάχιστον.. Αυτή η σελίδα λοιπόν μέλλεται να γίνει η πηγή της έμπνευσής μου και της..παρηγοριάς μου!
    Ελπίζω να πάνε όλα καλά με το διορισμό και να σου ρθουν όπως τα θέλεις.
    Καλώς σας βρήκα, Δήμητρα εδω!

  12. Δήμητρα γεια σου! Ναι είναι μπλογκ αυτή η σελίδα. Σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Μην αγχώνεσαι, όλα καλά θα πάνε! Κάθε αρχή μας φοβίζει, αλλά πρέπει να το περάσουμε και αυτό! Εύχομαι να πάνε όλα καλά, καλή σου επιτυχία!!! Και αν έχεις κάποια απορία, εδώ θα προσπαθούμε όλοι μαζί να την λύσουμε!

Σχολιάστε

