Β φάση… επιτέλους μέσα!


Καλημέρα σας φίλοι μου!!!! (Αυτό μου θύμισε λίγο Βέφα😛 )
Επιτέλους, μετά από ένα μήνα, βγήκε και η Β φάση αναπληρωτών…. είχα την βεβαιότητα ότι και πάλι θα με προσπεράσει το σύστημα, μιας και είχα δηλώσει μόνο Αθήνα και με αυτά που διάβαζα είχα χάσει κάαααθε ελπίδα… Και όμως προς έκπληξή μου, με πήραν στην Β φάση!!!! ΕΥΤΥΧΩΩΩΩΩΩΣ!!!

Β Δυτικής Αττικής για φέτος! Με πολύ οργάνωση ομολογώ! Παρασκευή βγήκαν τα αποτελέσματα, Σάββατο βράδυ έλαβα mail από την Πρωτοβάθμια Ελευσίνας, με καλωσόρισμα και το πότε πρέπει να παρουσιαστώ (όχι μόνο εγώ φυσικά), με τα απαραίτητα χαρτιά που πρέπει να έχω μαζί μου, καθώς και συννημένα αρχεία με δηλωσεις τοποθέτησης, προσωπικών στοιχείων, ανάληψης υπηρεσίας….καθώς ΚΑΙ τα κενά που υπάρχουν! Ουάου;;;;!!!! Πόσο ουάου;;;;!!! Τέτοια οργάνωση δεν την έχω ξαναδεί…. ειδικά το να σου στέλνουν τα κενά, τα οποία αν είναι δυνατόν να μην γνώριζαν!!! Απλά μου φαίνεται τόσο «ουάου» γιατί όλες τις προηγούμενες χρονιές, κάναμε ώρες και μέρες του θεού για να μας δώσουν τα ρημαδοκενά…και αυτό όταν πήγαινες στην Διεύθυνση… Λες και τα πεψαχναν εκείνη την ώρα!!!!

Σήμερα έκανα, λοιπόν, ανάληψη υπηρεσιας στην Διεύθυνση στην Ελευσίνα… Τα κενά που είχαν δώσει με είχαν ψιλοαπογοητεύσει ως προς την απόσταση και μόνο… αλλά έχω μια κρυφη ελπίδα να είμαι σε ένα από τα δύο που θέλω πολύ! Το ένα κοντά, το άλλο λίγο πιο μακριά… Ας ελπίσουμε να τύχω σε ένα από αυτά!!!

Μόλις τοποθετηθώ, θα το μάθετε😛

3 thoughts on “Β φάση… επιτέλους μέσα!

  1. χαρηκα πολυ με τα νεα σου και καταλαβαινω την αγωνια σου..ολοι εχουμε περασει απο αυτη τη φαση των αναπληρωτων…λιγη ακομα υπομονη…
    καλη αρχη και καλη σχολικη χρονια με δημιουργικοτητα…

Σχολιάστε

