Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα


Επιχρωματισμός από δω… επιχρωματισμός απο κει… Τι στο καλό είναι αυτός ο επιχρωματισμός; Να ναι καλά η Βάλια μου, που μου έλυσε την απορία! Θενκ γιου, θενκ γιου Βαλίτσα μου!!!

Σήμερα είδαμε κάποιους πίνακες με θέμα το Ψωμί… τα έργα τέχνης από προηγούμενο ποστ για τον κύκλο του ψωμιού.

Αφού παρατηρήσαμε με τα παιδιά, τί δείχνει κάθε πίνακας, είδαμε ότι όλοι έχουν σχέση με το ψωμάκι που τρώμε. Έτσι, λοιπόν, διάλεξαν τα παιδιά έναν από τους πίνακες που τους άρεσε πιο πολύ και κάναμε την τεχνική επιχρωματισμού.

Αφού τους έβγαλα φωτοτυπία ασπρόμαυρη τον πίνακα που διάλεξαν, βάλαμε σε κεσεδάκια στιγμιαίο καφέ, αραιωμένο με νεράκι. Πήραμε τα πινέλα μας, και αφού τους τόνισα ότι πρέπει να τα στραγγίζουμε καλά, «βάψαμε» τον πίνακά μας και τον αφήσαμε να στεγνώσει. Αρχικά, ήταν να τους φωτοτυπήσω τον πίνακα σε χαρτονάκι, αλλά δεεεεν τα κατάφερα… μου το μάσαγε το χαρτονάκι το μηχάνημα! :p Αφού στέγνωσαν οι πίνακες, φαίνονται σα να είναι «παλιάααααας εποχής»… !!!

Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα με στιγμιαίο καφέ

Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα με στιγμιαίο καφέ

Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα με στιγμιαίο καφέ

Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα με στιγμιαίο καφέ

8 thoughts on “Τεχνική: Επιχρωματισμός πίνακα

  1. Τι υπέροχη τεχνική! Ευχαριστούμε που την παρουσίασες και την μάθαμε κι εμείς που δεν την ξέραμε (ελπίζω να μην είμαι μόνο εγώ που δεν την ήξερα!)!

  2. Μάρω μου όντως πολύ ωραία τεχνική! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Βάλια και τους χαρταετούς της, διότι στην σελίδα της είχα διαβάσει για την τεχνική αυτή και με φώτισε! Όντως δεν εισαι η μοναδική που δεν ήξερες την τεχνική. Όλες οι συνάδελφοι στο σχολείο που είμαι, επίσης δεν την γνώριζαν! Και τους άρεσε πολύ!!!!

  3. Ευδοκία ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα τα καλά λόγια. Βγήκαν πολύ όμορφα τα έργα. Για το χαρτονάκι δεν πειράζει, δεν έχει σημασία, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Άσε που με την κρίση θα φτιάχνουμε μόνες μας τα χρώματα στο τέλος, θα πέσει επιχρωματισμός-που θα πάει σύννεφο, χαχαχαχα

  4. χαχαχαχα Βαλίτσα μου να σαι καλά!!! Σ ευχαριστώ που μου δωσες τα φώτα σου!!! Εγώ σκέφτομαι παιδί μου, όπως το Πάσχα πιάνουμε και βάφουμε τα αυγά με φυσικές βαφές, τέτοια χρώματα θα φτιάχνουμε από εδώ και πέρα στο σχολείο😛
    Τελικά και στο κανονικό το χαρτάκι, το Α4 μια χαρά βγήκε! Και μη σου πω καλύτερα, γιατί έτσι εξασκήθηκαν τα παιδιά στο να στραγγίζουν καλά το πινέλο τους… κάτι που είναι δύσκολο για τα παιδιά! Οπότε επρεπε να «πειθαρχήσουν» στον κανόνα!!!! Thank you thank you άλλη μια φορά!!!!🙂

Σχολιάστε

