Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων του παιδιού


Χτες ήταν η παγκόσμια μέρα δικαιωμάτων του παιδιού.

Στο πρωινό ωράριο, η συνάδελφος δούλεψε με τα παιδιά πάνω στα δικαιώματα του παιδιού.

Η χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού

Η χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού

Τα παιδιά ζωγράφισαν αυτό που θα ήθελαν να δώσει ο Άγιος Βασίλης στα παιδιά που δεν έχουν…
…σπίτι…
…οικογένεια…
…ρούχα…
…σχολείο…
…γλυκά…
…δέντρο…
…δώρα…

Ενδεικτικά κάποιες ζωγραφιές των παιδιών

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΔΩΡΑ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΔΩΡΑ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΣΧΟΛΕΙΟ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΣΧΟΛΕΙΟ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΓΛΥΚΑ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΓΛΥΚΑ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΡΟΥΧΑ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΡΟΥΧΑ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΔΕΝΤΡΟ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΔΕΝΤΡΟ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΔΩΡΑ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΔΩΡΑ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΣΠΙΤΙ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΣΠΙΤΙ

Άγιε  μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά... ΣΠΙΤΙ

Άγιε μου Βασίλη, δώσε στα παιδιά… ΣΠΙΤΙ

Στο ολοήμερο δουλέψαμε σε ομαδική εργασία με ομαδοποίηση των «ΑΝΑΓΚΩΝ» μας και των «ΘΕΛΩ» μας.
Τους παρουσίασα δύο μεγάλους χαρτονένιους σάκους… και αφού πρώτα τους ρώτησα τι μπορεί να είναι αυτοί οι δυο, πήρα απαντήσεις του τύπου:
-είναι οι σάκοι του Άγιου Βασίλη
-έχουν μέσα παιχνίδια για τα παιδιά που δεν έχουν
-έχουν μέσα δώρα

Ο ένας σάκος είναι ο σάκος των «ΑΝΑΓΚΩΝ» μας… δηλαδή θα τον γεμίσουμε με αυτά που έχουμε ανάγκη… Όλα αυτά, τα οποία έχουμε ανάγκη για να ζήσουμε…
Ο άλλος σάκος είναι ο σάκος των «ΘΕΛΩ» μας… δηλαδή θα τον γεμίσουμε με αυτά που θέλουμε αλλά δεν έχουμε ανάγκη για να ζήσουμε.

IMG_2262

Κόψαμε εικόνες από περιοδικά… και ομαδοποιήσαμε!

Ανάγκη έχουμε:
-τα ρούχα
-το φαγητό
τα παπούτσια
-τα φρούτα
-το κρέας

Θέλουμε αλλά δεν έχουμε ανάγκη:
-την σοκολάτα
-τον υπολογιστή
-τα παιχνίδια
-την φωτογραφική μηχανή
-τα λουλούδια σε γλάστρες (ως διακοσμητικό)
-τα στολίδια
-το χριστουγεννιάτικο δέντρο

IMG_2264

2 thoughts on “Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων του παιδιού

Σχολιάστε

