Συναισθημάτων αγωγή Νο4


Και ύστερα από την όμορφή μας επίσκεψη στο Παιδικό μουσείο Συναισθημάτων, φωτογραφίες από το οποίο θα σας δείξω άλλη στιγμή, διότι με πιέζει ο χρόνος ( 😛 ), σας παρουσιάζω και τις τελευταίες μας κατασκευές!

Φτιάξαμε ένα μπλουζάκι, το οποίο θα φοράμε όποτε νιώθουμε άσχημα, για να μας φτιάχνει την διάθεση!
Ένας ήλιος με 5 ακτίνες, στην κάθε ακτίνα του οποίου είναι γραμμένο ένα θετικό συναίσθημα. Τα παιδιά γράψανε τα συναισθήματα ΧΑΡΑ, ΕΥΤΥΧΊΑ, ΘΑΡΡΟΣ, ΗΡΕΜΙΑ και ΑΓΑΠΗ!

IMG_2379

IMG_2378

Με αυτό το μπλουζάκι επισκεφτήκαμε και το μουσείο. 🙂

Όταν γυρίσαμε από την εκδρομή, αφού χαλαρώσαμε για κάμποση ώρα… σκεφτήκαμε να φύγουμε με ένα μπαλόνι που κρύβει μέσα το συναίσθημα που νιώσαμε εκείνη την μέρα!
Έτσι, λοιπόν, φουσκώσαμε μπαλονάκια….
Πήραμε τους ανεξίτηλους μαρκαδόρους…
Ζωγραφίσαμε πάνω στο μπαλόνι το συναίσθημα που νιώθαμε…
Και φύγαμε με το συναισθηματομπαλόνι μας!!!!

IMG_2505 IMG_2501 IMG_2502IMG_2503

Και μια ομαδική κάτω από τον κήπο των συναοσθημάτων μας…

IMG_2506

Ζωγραφίσαμε σε ομαδούλες τους παρακάτω πίνακες:

primary-emotions-christina-boyt IMG_2513

415190667_23c6d14abd IMG_2512

IMG_2516 IMG_2515

IMG_2517 IMG_2514

Τέλος, φτιάξαμε το ρολόι των συναισθημάτων μας… το οποίο κοσμεί την τάξη και το οποίο χρησιμοποιούμε κάθε μέρα, την ώρα που ερχόμαστε στο σχολείο για να δείξουμε πως νιώθουμε! Έγινε ρολόι, στυλ ξυπνητηριού παλιού τύπου!

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

Ρολόι των Συναισθημάτων

10 thoughts on “Συναισθημάτων αγωγή Νο4

  1. Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ!!!Έχουμε κι εμείς πρόγραμμα για τα συναισθήματα και την ψυχοκινητική ανάπτυξη το δουλεύουμε!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s