Επιστροφή… ;;;;;;;;;;;;


Μα ναι, καταλαβαίνω, θα απορήσετε! Έχω να εμφανιστώ από το Πάσχα… Λίγο το ένα, λίγο το άλλο, λίγο η πίεση και το τρέξιμο της δουλειάς, λίγο τα προσωπικά, δεν μου έμενε χρόνος για να δημοσιεύσω όσα υπόλοιπα κάναμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2012-2013. Ήρθε και το αποτελείωσε η φετινή χρονιά… που ακόμη φυσικά δεν εργάζομαι, διότι η επιλογή μου να ξανά μείνω στην Αθήνα σε επιλογές, μου στοίχισε. Και εμένα και τόσων άλλων συναδέλφων που προτίμησαν να ξαναβάλουν μόνο κοντά στο σπίτι τους.


Έτσι, λοιπόν, ενώ κάποιος θα έλεγε ότι όλη μέρα κάθομαι…. τώρα συνειδητοποιώ το πόσες πολλές δουλειές έχει ένα σπίτι όταν πρέπει στην ουσία να φροντίσεις εσύ, εγώ, ο άλλος… την οικογένεια. Όχι πως δεν το έκανα, απλά είχα συνηθίσει τόσα χρόνια μακριά από το σπίτι, στην ουσία να προσέχω μόνο εμένα και όποτε γυρνούσα στο πατρικό να βοηθάω στις οικογενειακές δουλειές.

Τώρα βλέπω πως είναι όταν θα κάνω και γω την δικιά μου οικογένεια και θα πρέπει παράλληλα με την δουλειά (την ποια;;;;; χαχαχα ή μάλλον για να μπαίνουμε στο πνεύμα χο χο χοοοοο) να φροντίζω και την οικογένειά μου! Όχι πάλι πως δεν το ξερα όλο το σενάριο, απλά τώρα το ζω πολύ παραπάνω!

Μετά, λοιπόν, από τόσο καιρό απουσίας από την blogoσφαιρα, και τα του νηπιαγωγείου…. μετά τον θυμό, την απογοήτευση, την λύπη, την στεναχώρια, το «γ@μ@ το κέρατό μου, πάλι απ’ έξω έμεινα…», σκέφτηκα πως κάπως έπρεπε να γεμίζω τον χρόνο μου… αυτόν δηλαδή που μου έμενε μετά τα «οικογενειακά»καθήκοντα. Είναι δύσκολο ένα άτομο που έχει συνηθίσει να δημιουργεί καθημερινά, ακόμη και όταν κάποιες φορές ήταν δύσκολες οι καταστάσεις, να μπαίνει σε αδράνεια. Δεν γίνεται αυτό… και όσο προσπαθείς να πεις ότι δεν θα ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό, πάντα κάποια στιγμή θα περάσει από το μυαλό μια ιδέα, μια δεύτερη ιδέα, μετά ένα σενάριο, μετά θα κάνεις κάποιες απόπειρες, κάποια πειράματα, μέχρι να δεις ότι αρχίζει να σε ενδιαφέρει κάτι καινούργιο.

Έτσι και εμένα, κάποια στιγμή, μου πέρασε από το μυαλό η δημιουργία κεριών. Παλιότερα είχα κάνει μια προσπάθεια, αλλά με την πρώτη αποτυχία, τα παράτησα. Τώρα, έκανα την πρώτη απόπειρα, ξαναέκανα, είχα ατυχηματάκια, κάποια στιγμή μου ξαναβγήκε αυτό που ήθελα, αλλά το βασικό, δεν το παράτησα αυτή τη φορά. Και ναι, το νέο μου χόμπι είναι να φτιάχνω κεριά. Με φυτίλια, με παγάκια, κουφωτά… Βλέπω στο ίντερνετ διάφορα, χαζεύω τις περισσότερες φορές και προσπαθώ να δημιουργήσω και γω. Αρχικά με αυτοσχέδια καλούπια, μετά χρησιμοποιώντας αντικείμενα που τα έχω προσαρμόσει στο νέο χόμπι.

Σας προσκαλώ στην σελίδα Candle Craft να δείτε τις δημιουργίες μου, να κάνετε και like και να ακούσω τα σχόλια σας, τις απόψεις σας, το τι θα θέλατε εσείς να δείτε στα κεριά.

Θα τα ξαναπούμε σύντομα.

Εάν θέλετε να δείχνω και εδώ τις κεροδημιουργίες, απλά ψηφίστε!

12 thoughts on “Επιστροφή… ;;;;;;;;;;;;

  1. καλως ηρθες και παλι αστροπελεκι μας στην επικοινωνια μας !!!! η αληθεια ειναι οτι μου ελειψες και αναρωτιομουνα τι εγινες , που βρισκεσαι , παντα μας ενημερωνες εμας τις συναδελφισσες της Ναξου , θυμασαι ? περιμενουμε τις δημιουργιες σου , παντα τα εβγαζες περα , μην πτοεισαι !!!! φιλια !!! -christine-

  2. Αχ βρε Χριστίνα μου!!! Δυσκόλεψαν κατά πολύ τα πράγματα… που θα πάει όμως…
    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου! Υπόσχομαι πως θα αρχίσω πάλι να δίνω δυναμικό παρόν ακόμη και εκτός τάξης!

  3. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ !!!! ΟΤΑΝ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ ΕΨΑΧΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΟΜΟΥΝΑ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ , ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΗΚΑ !!!! ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ , ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ , ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ , ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!! ΔΕΣ ΤΟ ΘΕΤΙΚΑ ΣΑΝ ΑΛΛΑΓΗ , ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗ Α/ΘΜΙΑ , ΕΚΤΟΣ ΤΑΞΗΣ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ , ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΠΑΡΧΙΑ , ΚΡΗΤΗ , ΚΥΚΛΑΔΕΣ , ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ , ΜΥΤΙΛΗΝΗ , ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ !!!!! καληνυχτα !!! -christine-

  4. Χαίρομαι τουλάχιστον που σας έχουν μείνει πράγματα που παρουσιάζω και τα ξαναψάχνετε!!!! Πραγματικά με κάνει να νιώθω πολύ όμορφα!!!
    Να είσαι καλά Χριστίνα μου…!!! Και για του χρόνου… άσε μην πω τίποτα… γιατί θα μαυρίσουν οι ψυχές μας….
    Πολλά φιλιά στην όμορφη Νάξο μας!!!!

  5. Koυμπαράκι μου οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες.
    Και φαντάσου πως είσαι μόνο στην αρχή…
    Εύχομαι του χρόνου τέτοια μέρα να στολίζεις την τάξη σου…
    Και ακόμα μόνο 4 φορές να μην είσαι σε τάξη και να στολίσεις…
    ( όχι δεν είμαι κακιά, σκέψου απλά και θα καταλάβεις)
    Ανυπομονώ να τα πούμε στην Αθήνα

    ΥΓ Το 2013 μας μπήκε τέλεια….απο Σεπτέμβρη μας τα έκανε σκ@@α

  6. Κουμπαράκι μουυυυυυ!!!!❤❤❤
    Σ ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!! Μακάρι του χρόνου να στολίζω σε τάξη αλλά και αν δεν, σε κατάλαβα κοπελιαααααααάααααάααααάαα!!!!!
    Και γω ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες και να ξαναβρεθούμε!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

  7. Μην αφήνεις το κέφι σου και την αισιοδοξία σου αστροπελέκι! Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα για εσάς που δεν έχετε διοριστεί και ζείτε αυτά τα τερατώδη πράγματα που συμβαίνουν. Το ίδιο δύσκολα όμως είναι και για όλους που με χρόνια υπηρεσίας βρίσκονται ξανά με τη βαλίτσα στο χέρι. Από το κακό στο χειρότερο. Είμαι συνάδελφος δασκάλα και τα τελευταία χρόνια ειδικής αγωγής και πραγματικά θαυμάζω τη δημιουργικότητα σου και τις ιδέες σου. Άνθρωποι όπως εσύ με την αγάπη και το μεράκι κρατάνε την εκπαίδευση ζωντανή. Πολλές φορές έχω πάρει ιδέες από τις αναρτήσεις σου. Να είσαι γερή και μη σταματάς την καλή δουλειά που κάνεις! Τα παιδιά μας δεν φταίνε για τις ηλιθιότητες των πολιτικών. Καλό κουράγιο και πίστη σου εύχομαι!

  8. Άντε, ακούσαμε και ένα καλό νέο, την επιστροφή σου στο bloging! Μας έλειψες τρομερά!!! Πολλά like για το νέο σου χόμπι, πάω να τα δω «από κοντά» στο fb! Πολλά φιλιά, Σάρα

  9. Γεια σου Σάρα μου!!!! Καιρός ήταν να επανέλθω, αν και με διαφορετικό τρόπο! Εκτός σχολικής αίθουσας φέτος, αλλά δεν πειράζει… όλα για κάποιο λόγο γίνονται.
    Σ ευχαριστώ πολύ καλή μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν τα κεριά!!!!

  10. Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά. Υπέροχες οι δημιουργίες σου. Το ιστολόγιο σου ήταν, είναι και θα παραμένει σημείο αναφοράς, είτε είσαι, είτε δεν είσαι σε τάξη, για να αποδεικνύει τον εξαιρετικό σου δυναμισμό και την δημιουργικότητά σου. Σου εύχομαι τα καλύτερα. Φιλικά. Τάνια.

Σχολιάστε

