Να ξεκινάμε σιγά σιγά, δεν λέτε;;;; :P


Άργησα αλλά … ποτέ δεν είναι αργά!!!!

Έχω ξεκινήσει εδώ και 22 μέρες στο αγαπημένο μου νηπιαγωγείο!
Φέτος είμαι στην Μάνδρα με μια μικρή ομάδα παιδιών. Το σχολείο έχει δύο τμήματα κλασικά.
Είναι όμορφα, ήσυχα και η μικρή ομάδα βολεύει στο ότι υπάρχει περισσότερος χρόνος για να δουλέψουμε όσο το δυνατόν πιο καλά!

Δεν έγραψα νωρίτερα διότι μόλις 2 ημερών διορισμένη, με καλούν από την πρωτοβάθμια να πάω σε ένα άλλο σχολείο στα Άνω Λιόσα για να αναπληρώσω μια κοπέλα που έφυγε για 2 βδομάδες για κάποιο πρόβλημα υγείας. Και έτσι, πάνω που είχα γνωρίσει τα παιδάκια μου, έπρεπε να τα αφήσω για να γνωρίσω κάποια άλλα! Και πάνω που είχα γνωρίσει καλά τα νέα μου παιδάκια, έπρεπε να γυρίσω και πάλι πίσω στην θέση μου. Πιστέψτε με, παρόλο που ήταν πιο κοντά μου τα Άνω Λιόσα, ήθελα να γυρίσω στο σχολείο μου, στην ομάδα μου, να μπούμε στο πρόγραμμά μας! Όχι φυσικά πως πέρασα άσχημα με την μετακίνηση, απλά όταν πρωτομπαίνεις στην «τάξη σου» και γίνεσαι μέλος της ομάδας και μετά μετακινείσαι… ε είναι κάπως! Προσωπικά ψιλοέχασα τον ειρμό μου, διότι έχασα χρόνο… 2 βδομάδες… αλλά για μένα είναι σεβαστός χρόνος!!!

Έτσι, λοιπόν, γύρισα και πάλι στο σχολείο μου, στην Μάνδρα, ελπίζοντας πως δεν θα είμαι «πασπαρτού» για το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς και δεν θα υπάρξει στο μέλλον κάποια άλλη μετακίνηση!

Σας φιλώ και ξεκινώ!!!!!🙂🙂

6 thoughts on “Να ξεκινάμε σιγά σιγά, δεν λέτε;;;; :P

  1. ΕΛΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΕΑ ΣΟΥ !!! ΑΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ….ΑΣ ΟΨΟΝΤΑΙ …..ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΜΑΝΔΡΑ !!!! ΕΣΥ ΔΕ ΜΑΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΕΙΠΑΜΕ !!!! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ !! ΑΠΟΚΚΡΙΕΣ-25 ΜΑΡΤΗ-ΠΑΣΧΑ- , ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ …… ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Σχολιάστε

