Να’ τος ο κλόουν!!!


Ασχοληθήκαμε 3 μέρες σχεδόν με τον κλόουν! Πιστέψτε με, νιώθω ότι δεν με φτάνει ο χρόνος τώρα που είναι μόνο κλασικό το τμήμα! Οι κατασκευές έχουν την τιμητική τους!

Ξεκινήσαμε στην παρεούλα συζητώντας δύο έργα που ήταν κρεμασμένα στον πίνακα μας.

the_charmer

Umman Şahiner -Clown

Οι δύο κλόουν… Παρατηρήσαμε πως είναι αυτοί οι δύο κλόουν… Τι διακρίνει τους κλόουν… πως είναι βαμμένοι.. τι ρούχα φοράνε… και ύστερα αναρωτηθήκαμε για ποιο λόγο ο ένας είναι χαρούμενος και για ποιο λόγο ο άλλος κλαίει. Τα παιδιά, ομολογώ έφτιαξαν μια ιστορία που συνέδεσαν τους δύο κλόουν. Προφανώς οι προσωπικές εμπειρίες μιλάνε στα σχόλιά τους.

Καταγραφή: Γιατί ο κλόουν είναι λυπημένος-στεναχωρημένος;

– Επειδή έκανε ένα λάθος ακροβατικό, δεν γέλασε, έκανε μια απάτη επειδή δεν έκανε κανένα ακροβατικό!
– Μπορεί ο άλλος κλόουν να τον χτύπησε!
– Μπορεί να μην έκανε σωστά το ακροβατικό του ενώ ο άλλος κλόουν να το έκανε και γι΄αυτό στεναχωρήθηκε!
– Γιατί ο άλλος κλόουν τον χτύπαγε!
– Γιατί δεν έκανε ωραία ακροβατικά ενώ ο άλλος έκανε!
– Επειδή ο λυπημένος κλόουν έκανε ωραία ακροβατικά και του άλλου (του κακού) δεν του άρεσε, ο λυπημένος στεναχωρήθηκε!

Καταγραφή: Γιατί ο κλόουν είναι χαρούμενος;

– Επειδή έκανε πολύ ωραία ακροβατικά!
– Επειδή του άρεσε να χτυπάει τους άλλους!
– Επειδή με το ποδήλατο που είχε μία ρόδα έκανε σωστά το ποδήλατο και έκανε σωστά τις μπάλες γύρω γύρω!

Καταγραφή: Ποιος από τους δύο κλόουν σας αρέσει πιο πολύ;

– Ο λυπημένος γιατί μπορεί να μην χτύπαγε τους άλλους.
– Ο λυπημένος γιατί μου αρέσουν τα χρώματα στο πρόσωπό του.
– Ο στεναχωρημένος γιατί μ’ αρέσουν τα χρώματα του.
– Ο χαρούμενος γιατί χτύπαγε τον άλλον κλόουν. (!!!!!!!!!;;;;;;)
– Ο χαρούμενος γιατί έχει κόκκινη μύτη σαν την φωτιά που μας ζεσταίνει!
– Ο λυπημένος γιατί έχει κάτι δάκρυα που βγάζει το χρώμα από το πρόσωπό του!
– Ο χαμογελαστός επειδή είναι βαμμένος ωραία!
– Ο χαρούμενος γιατί έχει κόκκινο κραγιόν και γελάει γιατί χτύπησε το κεφάλι του στο ντουβάρι!

Ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε σιγά σιγά και εμείς τις κλοουνοκατασκευές που «ζήλεψα» από την συνάδελφο Μάρω http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html

Πρώτα ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το κεφάλι του κλόουν σε πιάτο.

004

Και ύστερα συνθέσαμε…

006

022

007

024

019

Αυτό που μου άρεσε πιο πολύ απ’ όλα όμως είναι οι δύο ζωγραφιές που έφτιαξαν δύο κορίτσια, μόνες τους, αφού είχαν φτιάξει την κατασκευή τους.

005

Γενικότερα έχω παρατηρήσει πως τα παιδιά δεν χρησιμοποιούν πολύ τις γωνιές της γραφής, των μαθηματικών και των κατασκευών. Βασικά, γωνιά κατασκευών έβαλα εγώ, γιατί θεωρώ ότι μπορούν να δείξουν πολλά πράγματα. Έτσι, λοιπόν, προσπαθώ να τα ωθώ να πηγαίνουν σε αυτές. Εδώ, τα κορίτσια έφτιαξαν τους δικούς τους κλόουν, με δικιά τους φυσικά πρωτοβουλία!

Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε και πάλι με τον κλόουν… αυτή τη φορά, όμως, τραγουδήσαμε, δραματοποιήσαμε, γίναμε εμείς οι ίδιοι κλόουν!

Μάθαμε τον Κλόουν, του Γ. Σακελλαρίδη.

Ο Κλόουν νατος που βγαίνει στη σκηνή
τα χέρια βάζει στο στόμα σαν χωνί
τον κόσμο βλέπει φωνάζει δυνατά
«Με λένε κλόουν Τηγανοπατατά»
Γελάει τρέχει ψηλά χοροπηδά
σκοντάφτει πέφτει και μένει εκειδα
τον κόσμο βλέπει και λέει σιγανά
«με λένε κλόουν Σαλτσομακαρονά»
Μα να που πάλι εδώ και εκεί πηδά
την μύτη πιάνει και έτσι τραγουδά
«Αντίο φίλοι σας αποχαιρετώ
σκοντάφτω πέφτω σε τούρτα παγωτό»

Δραματοποιήσαμε το τραγούδι φυσικά…

010
Ο κλόουν νά τος, τα χέρια βάζει σαν χωνί…

011
τον κόσμο βλέπει, φωνάζει δυνατά…

012
γελάει τρέχει και χοροπηδά…

013
σκοντάφτει, πέφτει και μένει εκειδά…

014
τον κόσμο βλέπει και λέει σιγανά…

016
την μύτη πιάνει και έτσι τραγουδά… αντίο φίλοι σας αποχαιρετώ…

017
σκοντάφτει και πέφτει σε τούρτα παγωτό!

Φυσικά το αποκορύφωμα που σκοντάφτει ο κλόουν και πέφτει στην τούρτα παγωτό, ήταν και το αγαπημένο τους σημείο και οι περισσότεροι αυτό ζωγράφισαν!

ο κλοουν σακελλαριδης

Στην συνέχεια ψάξαμε να βρούμε από ποια φωνούλα ξεκινάει η λέξη ΚΛΟΟΥΝ. Βρήκαμε λεξούλες που ξεκινάνε από Κ. Τις γράψαμε και τις μετρήσαμε 29.

005 (2)

Κάναμε και το φύλλο εργασίας για το Κ,κ.

Κ κλοουν

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τις γραβάτες, τα γυαλιά και τα καπέλα μας για να γίνουμε και εμείς κλόουν. Ιδέα που «ζήλεψα» και πάλι από συνάδελφο http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/

Βρήκαμε από ποια φωνούλα ξεκινάει η λέξη ΜΑΣΚΑ και κάναμε το φύλλο εργασίας για το Μ,μ.

Είπαμε ότι το Μ το κεφαλαίο είναι σαν δυο βουνά ενωμένα και το μ το μικρό σαν ένα χαμόγελο με ένα μαγκουράκι στο πλάι και μια ουρίτσα. Κάναμε τις προσπάθειες μας για να το γράψουμε και ύστερα βρήκαμε λεξούλες που ξεκινάνε από το Μ,μ, τις μετρήσαμε και στο σύνολο ήταν 56!

002

004 (2)

003

Και το φύλλο εργασίας για το Μ της μάσκας.

Μ μάσκα

Σας χαιρετώ με τα αγαπημένα μου παιδοκλοουνάκια!

009

10 thoughts on “Να’ τος ο κλόουν!!!

  1. Φοβερος ο κλοουν!!!!ελπιζω να προλαβω να τον φταιξω κι αυτον μαζι με την περσυνη διακοσμηση!!!

  2. Εξαιρετικές όλες σου οι κατασκευές Ευδοκία. Εξαιρετικό και το τραγουδάκι που διάλεξες για δραματοποίηση. Μπράβο.

  3. Τάνια μου τα παλιά κλασικά είναι πολύ πιο ωραία τραγουδάκια! Και τα παιδιά τα χαίρονται, ιδιαιτέρα όταν έχουν μέσα ξεκαρδιστικά στοιχεία! Αυτή η τούρτα σου λέω έκανε θραύση!!!! Όπως και ο Τηγανοπατατάς και ο Σαλτσομακαρονάς!!!! Πολύ γέλιο!!!!

  4. Παράθεμα: 2ο ιστολόγιο 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας,Θράκης1-3,Ελληνικό Αττικής,2109621514 » Blog Archive » Κ.κ όπως κλόουν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s