Επιστροφές;


Γειααααααααααααααααααααααααααααααααα σαςςςςςςςςςςς!!!!! Να μαι και γωωωωωωωωω!!!!

Τι κάνετε; Πως είστε;
Ναι ξέρω… πείτε με γαϊδούρα…
πείτε τε εξαφανισμένη…
πείτε ό,τι θέλετε!
Δίκιο θα έχετε!

Χάθηκα φέτος…. ήταν μια πολύ κακή χρονιά…. η οποία διορθώθηκε κάπως προς τον Φλεβάρη που επιτέλους δούλεψα… αλλά άμα κάτι ξεκινήσει στραβά… συνεχίζει! Δεν μιλάω από θέμα συνεργασίας με την συνάδελφο! Κάθε άλλο!!!! Για να ξεκαθαρίζουμε και καταστάσεις! Εννοώ για την απουσία μου, για την μη συχνή παρουσίαση θεμάτων όπως παλαιότερα. Απλά όλη η κατάσταση η φετινή με ξενέρωσε απίστευτα και έχασα την όρεξη μου να γράφω όπως παλιά… Δεν σας χαιρέτισα καν για το καλοκαίρι…. την «έκανα» με ελαφρά πηδηματάκια και ξεκουράστηκα, ξεχάστηκα, ασχολήθηκα με άλλα λίγο πιο σημαντικά όσον αφορά τον έγγαμο βίο και τον προγραμματισμό του… έτρεξα λίγο παραπάνω με γραφειοκρατικές καταστάσεις… και νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω come back, που λέει η φίλη Άντζελα!😛

Έτσι που λέτεεεεεε… Τώρα που σιγά σιγά γυρνάμε από τα καλοκαιρινά μας, αρχίζουν άλλα άγχη! Άγχη που πιστεύω πως φέτος θα είναι πολύ καλύτερα από τα περσινά! Με περισσότερη και εντονότερη αισιοδοξία για άμεση πρόσληψη από την πρώτη κιόλας φάση αναπληρωτών! Καημό το έχω να είμαι μια φορά σε αγιασμό… καημό το έχω μια φορά να ξεκινήσω από την αρχή αρχή….

Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά!

Προς το παρόν σαν φιλώ! Θέλω να ελπίζω πως θα τα λέμε από νωρίς νωρίς φέτος!!!!!

12 thoughts on “Επιστροφές;

  1. Συγχαρητηρια,να ζησετε και με ενα ωραιο μωρακι οπως εμεις ευχομαι Ευδοκια μου και καλη αεχη με τα νηπιαγωγικα!!!!!!!!ελπιζω φετος να βρουμε κατι καλο και οι δυο μας,εχω και βοηθεια απο τις μαμαδες,κατι θα γινει φετος ελπιζω!!!ευχομαι και για σενα το ιδιο!!!!!!!

  2. καλη επιστροφη λοιπον ευδοκια μου !!!!! και ευχομαι απο την καρδια μου να σε χαρουμε απο την αρχη της σχολικης χρονιας , κι εμεις και τα παιδακια !!!! περιμενουμε αναρτησεις απο αγιασμο και καλωσορισματα !!!! φιλακιααααααααααααα !!!!

  3. Κουμπαρούλα μου η περσινή χρονιά δεν πήγε καθόλου καλά και για τις δυο μας….
    Στραβά ξεκίνησε και για τις δυο μας.
    Φέτος όμως θα δεις θα αλλάξει όλο αυτό…Ολα πήγαν καλά και σε μένα αρα το ίδιο θα ακολουθήσει και για σένα….
    Θα σου ευχηθώ και μέσα απο εδώ να ζήσετε και να είστε πάντα χαμογελαστοί όπως τη μέρα του γάμου σου….
    Αντε να τακτοποιηθούμε γιατί έχουμε και κάτι αλληλοτραπεζώματα standby.

  4. lol lol lol ευχαριστούμε κουμπαρούλα μου!!!! Φέτος θα είναι όλα καλύτερα!!!!!!
    Αυτά τα τραπεζώματα βρε παιδί μου.. δεν θα ησυχάσουμε από το φαγητό😛

  5. Να μην ειδοποιουμε πλεον με μέιλ

    Στις Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014, ο χρήστης Astropeleki – Just another star
    in the webSky έγραψε:
    > astropeleki posted: «Γειααααααααααααααααααααααααααααααααα
    σαςςςςςςςςςςς!!!!! Να μαι και γωωωωωωωωω!!!! Τι κάνετε; Πως είστε; Ναι
    ξέρω… πείτε με γαϊδούρα… πείτε τε εξαφανισμένη… πείτε ό,τι θέλετε!
    Δίκιο θα έχετε! Χάθηκα φέτος…. ήταν μια πολύ κακή χρο»
    >

  6. Ναι, όλα αυτά σε είπα. Και φυσικά έχω δίκιο. Αλλά επειδή σ’ αγαπώ -«Το δε θωρείς δε χάνεται, το δε γροικάς υπάρχει»- πιάσε δυο σβουριχτά φιλιά και άπειρες ευχές από καρδιάς! Να ‘στε ευτυχισμένοι!🙂 Με το καλό η τοποθέτηση και όπου επιθυμείς!

    Εγώ… πάλι Πρωτάκι. Κατά τα άλλα, όπως τα θυμάσαι.

    Σνουποφιλί

  7. Μαριλίτσα μου! Χαθήκαμε… εντελώς… Χάλια τα πράγματα στην εκπαίδευση… Σ ευχαριστώ πολύ και καλή αρχή σε σένα και τα πρωτάκια σου! Ελπίζω πως φέτος θα αλλάξει η τύχη και όλα θα γίνουν όπως παλιά!

    Μάκια μάκια!

  8. τι κανεις Ευδοκιαν μου ? που χαθηκες ? που βρισκεσαι ? γραψε κανενα νεο σου !!!!!! σε ειδα και …. φατσικά στην συνεντευξη σου στο kindykids !!!! φιλακιααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!-christine-

Σχολιάστε

