Μετακόμιση τώρα…!!!



Σε τέτοια φάση βρίσκομαι αυτή την περίοδο…
Ακόμη δεν με έχουν καλέσει για δουλειά…
Πέρασε η Α φάση…
Πέρασε η Β φάση…
Θέλω να πιστεύω ότι η Γ φάση θα είναι η τυχερή…
Μέχρι να ρθει λοιπόν αυτή η έρμη φάση πρόληψης, έχω να ασχολούμαι με την μετακόμιση, και να μην με παίρνει από κάτω.
Οκ, στεναχωρήθηκα την πρώτη φορά πολύ που δεν ήμουν στην Α φάση μέσα… από κει και πέρα το σκέφτηκα αλλιώς… είπα να μην ασχολούμαι συνέχεια με το πότε θα με καλέσουν, και αν δεν με καλέσουν, και αν γίνει το περσινό… οκ είναι άγχος αυτό, αλλά προσπαθώ να μην το έχω στο μυαλό μου.

Φαντάζομαι πως όλοι κάποια στιγμή έχετε περάσει αυτή τη φάση της μετακόμισης. Εγώ ευτυχώς το χω ζήσει πολλές πολλές φορές, οπότε δεν μου φαίνεται τόσο κουραστικό… Απλά αυτή η μετακόμιση είναι διαφορετική από όλες τις άλλες φορές. Ξεκινάει ένας καινούργιος κύκλος ας πούμε. Μετά του συζύγου. Οπότε είναι μια άλλη φάση γιατί ξεκινάς πλέον να φτιάχνεις το σπιτικό σου… βασικά να το βλέπεις από άλλη οπτική!

Ίσως με βολεύει που δεν με έχουν καλέσει και ακόμη… Μήπως περιμένουν να εγκατασταθώ και μετά να μου κάνουν δωράκι;😛😛😛

Γι αυτό και η απουσία σχεδόν 1 μήνα. Για να μην σας έχω παραπονεμένους όμως, θα σας παρουσιάσω καρτούλες γάμου που έχω φτιάξει για φίλες! Έτσι να μπούμε λίγο στο κλίμα των κατασκευών… και ας είναι και γαμήλιες!

Φιλιά πολλά!

6 thoughts on “Μετακόμιση τώρα…!!!

  1. Ευδοκια μου !!! μαλλον τιποτα δεν ειναι τυχαιο !!!!!……..χαιρομαι πολυ για ολη αυτη την γλυκια προτεραιοτητα της ζωης σου αυτη τη στιγμη !!!!! και μην αγχωνεσαι , ολα θα γινουν !!! ευχομαι απο την καρδια μου ο,τι καλυτερο !!!

  2. Χριστίνα μου αλλάζουν κάποια στιγμή οι προτεραιότητες! Όντως! Αλλά θα επανέλθω, σύντομα πιστεύω! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!🙂🙂🙂

Σχολιάστε

