Το Astropeleki έγινε 8 χρονών!


 photo vela_8_mickey.jpg

Χρόνια μας πολλά λοιπόν!!!
Γίναμε αισίως 8 χρονών!
8 χρόνια συνεχούς ενημέρωσης των δρώμενων εντός τάξης!!!

 photo images.jpg

Δεν θα πω πάρα πολλά… διότι πλέον ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος…

Πλέον υπάρχει στην οικογένεια ένα νέο μέλος, ένας μπεμπάκος όμορφος, ένας Μικρός Πρίγκιπας!!!
Ο Μικρός Πρίγκιπας είναι 2 μηνών και απαιτεί τον περισσότερο από τον χρόνο μου!

Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο, έχει βγει η πρώτη φάση νηπιαγωγών και αναμενόμενο ήταν ότι δεν θα ήμουν μέσα, αφού έχω δηλώσει μόνο Αθήνα! Αυτό βέβαια, μου δίνει τη δυνατότητα να μεγαλώσω με ίσως λιγότερο άγχος τον μικρό, αλλά μου δημιουργεί και την απίστευτη ανασφάλεια του τί θα γίνει εάν προσληφθώ σε μια από τις επόμενες φάσεις, μιας και για μας τις αναπληρώτριες δεν δίνεται άδεια ανατροφής τέκνου, πέραν των 63 μερών μετά την γέννα! Ελλάς το μεγαλείο σου!!!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες για τα σχόλιά σας, για την αγάπη που μου δείξατε και την εμπιστοσύνη!
Εάν κάποια στιγμή αρχίσει και για εμένα η σχολική χρονιά, θα προσπαθήσω να σας ενημερώνω με δράσεις μας όσο πιο συχνά γίνεται… Καταλαβαίνετε φαντάζομαι… Αφήστε που θα έχουμε και προετοιμασίες μυστηρίων για το καλοκαίρι… Θρησκευτικός γάμος μετά βαπτίσεως!

Αρχίζω να αναρωτιέμαι, αν θα τα προλάβω όλα όσα σκέφτομαι να κάνω!!!! looooooooooool

 photo crazy-cartoon.gif

18 thoughts on “Το Astropeleki έγινε 8 χρονών!

  1. Τίποτα δεν είναι τυχαίο! Τώρα εξηγούνται πολλά. Τα ιστολόγιά μας είναι ίδιας ηλικίας; Είναι συμμαθητές!
    Χρόνια τους πολλα λοιπον! Να είμαστε καλα, να γράφουμε και να δημιουργούμε!
    Για το μικρό σας σου έχω ευχηθεί ήδη με πολλούς τρόπους! Χαίρομαι γιατί ήξερα απο την αρχή τα ευχάριστα και έζησα και εγώ όλους αυτους τους μήνες την χαρα σας.
    Όσο για το γάμο πρέπει και εγώ να μαζευτώ να δω τι θα κάνω γιατί μας βλέπω να τρέχουμε και οι δυο. Κουμπαρουλα μου ολα να πάνε καλά εύχομαι γιατί κάποια παιδάκια καπου ( κοντά) σε περιμένουν!
    Σ αγαπω πολύ πολύ!
    Το μαυροτσουκαλο!

  2. ευδοκια μου τοσο ευχαριστα τα νεα σου !!!! να σας ζησει ο μπεμπακος , ευχομαι να ειστε παντα καλα , ολη η οικογενεια σου , ευχομαι υγεια ,αγαπη και πολλα χαμογελα στο σπιτικο σου , και ολα θα τα καταφερεις οπως παντα μην ανησυχεις !!!!

  3. χαχαχα κουμπαρούλα μου είμαστε συμμαθητάκια!!!! Σ ευχαριστούμε πολύ πολύ για όλα! Και τον σύζυγο φυσικά!!!!

    Και εμείς σας αγαπάμε πολύ πολύ!!!!

  4. Βρε, το αστροπελέκι! Πολύ συγκινήθηκα η φωτεινή παντογνώστρα!!❤ Εγώ τότε ήδη μετρούσα 1 χρόνο μπλογκαρίσματος… Και θυμάμαι που σου είπα σε μια φάση: "Ρε συ, γιατί δεν φτιάχνεις και συ ένα μπλογκ και να ανεβάζεις εκεί τις κατασκευές σου και κείμενα σχετικά με την προσχολική αγωγή;;" Ήταν που είχες ξεκινήσει ήδη στους δημοτικούς σταθμούς και γινόταν χαμός στο σπίτι με τις κατασκευές που έκανες. Αυτά, να πω τη μαύρη αλήθεια, μου λείπουν πολύ… Ειδικά τώρα που είστε και μακριά και δεν χορταίνω κανέναν σας! Τέλος πάντων, να ευχηθώ να τα εκατοστήσεις, Αστροπελεκάκι!!! Χιλιάδες χιλιάδων ποστ, αμέτρητα σχόλια και λάικ!!❤

  5. Να είσαι γερή και να χαίρεσαι το μπεμπάκι σου. Γερό και καλοφωτισμένο και αυτό! Να προσέχεις και να ερωτεύεσαι την κάθε στιγμή μαζί του!

  6. Αδελφούλα μου, θυμάσαι ε;;;; Το τραπέζι μες το δωμάτιο, χαρτόνια, κόλλες, ψαλίδια παντού!!!! Και εγώ να φτιάχνω μέχρι το ξημέρωμα!!!😛😛😛

    Ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!❤❤❤

  7. Να είναι πάντα γερός ο μικρός πρίγκηπας και να συναντάει στο δρόμο εκπαιδευτικούς σαν και εσένα. Εγώ θυμάμαι όταν πήγα πίσω για δουλειά σε παιδικό το παιδί ήταν 10 ημερών!!! Τραγικό!!! Ήταν ένας δύσκολος χρόνος μέχρι να τα προλάβω όλα! Τον ύπνο τον είχα ξεχάσει! Αλλά πάντα λέω ότι οι παιδαγωγοί έχουν μια άλλη ενέργεια και τα καταφέρνουν, ίσως γιατί παίρνουμε ενέργεια από τα παιδιά μας (βιολογικά και μαθητές). Το ίδιο θα συμβεί και σε σένα, ναι θα κουραστείς, αλλά σίγουρα θα τα καταφέρεις όλα!!! Καλή συνέχεια, καλά αποτελέσματα και καλό κουράγιο!!! Εύχομαι να απολαύσεις τον καινούριο σου ρόλο όσο πιο πολύ γίνεται!

  8. Χριστίνα Σούμη σε ευχαριστώ πολύ!!! Πραγματικά μόλις διάβασα ότι πήγες μετά από δέκα μέρες στη δουλειά, έμεινα με το στόμα ανοιχτό! Τι πρόλαβες καλέ να κάνεις; Τίποτα!!! Δεν μπορώ να το διανοηθώ!!!!

  9. Συγχαρητηρια συναδελφε,για ολα!!! Ευχομαι να πετυχεις ολα οσα θελεις και να σας ζησει ο μικρος!!!!Σου εφερα και γουρι ειδες????Πως τα πατε???Σε nκαταλαβαινω γιατι κι εγω τα παερασα ολα!
    Παντα επιτυχιες για ολα !!!!!Καλες ετοιμασιες και για τον γαμο βαπτιση!!!!
    Εμεις καναμε μια σουπερ στρουμφοβαπτιση και εχουμε τον κο Αναστασιο τωρα,ευχομαι οτι καλυτερο και γοα εσας,φιλησε μου το baby!!!!Παντα τετοια!!!

  10. Σ ευχαριστούμε πολύ Τίνα μου!!!! Έχουμε μπει σε ένα προγραμματάκι αλλά έχουμε ένα θεματάκι με τον ύπνο μας… κλαίμε και οδυρόμαστε άμα μας πιάσει υπερένταση ή αν νυστάζουμε και δεν ξέρουμε πως να κοιμηθούμε!!! Δεν ξέρω αν το πέρασες αυτό εσύ με τον Αναστάση, αλλά πραγματικά κάποιες φορές είναι πολύ κουραστικό και εξουθενωτικό!!!

    Να χαίρεσαι και εσύ τον γιόκα σου και τον άντρα σου!!!!

  11. Αχ τα περασα κι εγω,τα περασα κι εγω και ειδικα οταν ηθελε γαλα και οταν ειχαμε τα δοντια μας,γιατι τα ειχαμε απο δυο μηνων ο καημενος,αστα,ενα καλοκαιρι καθησαμε κι εμεις στην Αθηνα χωρις διακοπες λογω του Ανασταση,περσυ και εκλαιγε συνεχεια λογω δοντιων,στην αρχη δεν ξεραμε τι ειναι,μετα το καταλαβαμε,αφου δεν ειχε προβλημα με κολικους,γιατι του τριβαμε μαλακα την κοιλιτσα και δεν περναγε και εβαζε και το χερι στο στομακαι περναγε μονο οταν του βαζαμε την ειδικη αλοιφη για τα δοντια,ασε μεχρι και σε παιδοντοντιατρο πηγαμε και μας ειπε να του δωσουμε χαμομηλακι,αν και δεν το ηθελα γιατι θηλαζε ,αλλα τελικα ειδαμε ασπρη μερα με το χαμομηλι,τουκανε πολυ καλο!!! Και ακομα θηλαζει,δεν εχω σκοπο να του το κοψω,οσο παρει,οποτε θελει αυτος,απο μονος του το αραιωνει λογω στερεων τροφων τωρα,δεν γινεται να το προγραμματισεις αυτο που μου λενε πολλοι,ο Αναστασης ειναι ανεξαρτητος!!!Εγινα φανατικη του θηλασμου,φοβερη εμπειρια,μονο που δαγκωνουμε λιγακι με τα δοντακια τωρα,αλλα τον πηρα με το καλο και σαν να το εχει κοψει τωρα!!!
    Κι εσυ οσο μπορεσεις θηλαζε,μην πτοεισαιι,θα ακουσεις πολλα,κανει πολυ καλο και στον μικρο και σεσενα και δεν γινεται νερο το μητρικο γαλα μετα τους 6 μηνες που λενε,εχει ολες τις βιταμινες που ειχε απο την αρχη,διαβαζε σαιτ mitrikosthilasmos.com!!!!Υπομονη και φιλακια,με μαμα νηπιαγωγο ,ποιος τον πιανει,να σας ζησει και φιλακια!!!!😁😁😁😁😁😁

  12. Σευχαριστω πολυ και παλι,εμενα κοιμοτανε μονο με τον θηλασμο ,πανω μου κι ακομη το κανει,μαλλον αυτο θελεικι ο δικος σου ,ξεχασα να σου πω,φιλακια και παλι!!!

Σχολιάστε

