Μια πολυδιάστατη δραστηριότητα… Μαθαίνουμε τους μήνες, μαθαίνουμε τα χρώματα, μαθαίνουμε τους αριθμούς, μαθαίνουμε τα αριθμητικά, μαθαίνουμε πότε γιορτάζουν οι φίλοι μας.
Μία μηχανή τρένου και 12 βαγόνια που θα μας βοηθήσουν να μάθουμε πολλά!
Αρχικά τοποθετώ τα βαγόνια του τρένου στην μοκέτα ώστε να ξεκινήσει η αρίθμηση τους και το χρώμα του κάθε βαγονιού.
Τοποθετώ τους μήνες, που είναι πάνω σε γλωσσοπίεστρα με βέλκρο, και ξεκινάμε να μετράμε τα βαγόνια.
Στην συνέχεια παρουσιάζω τους αριθμούς οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα παράθυρα των βαγονιών. Ο Ιανουάριος είναι ο πρώτος μήνας, άρα ποιον αριθμό θα βάλω στο πρώτο βαγόνι; Τον αριθμό 1. Ο Φεβρουάριος είναι ο δεύτερος μήνας, άρα ποιον αριθμό θα βάλω στο δεύτερο βαγόνι; Τον 2. Και ούτω καθεξης… Πρώτο, δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, πέμπτο, έκτο, έβδομο, όγδοο, ένατο, δέκατο, εντέκατο, δωδέκατο. Αριθμητικά. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12. Αριθμοί.
Εν συνεχεία, έχω βάλει τις φωτογραφίες των παιδιών πάνω σε γλωσσοπίεστρα και ένα κομμάτι βέλκρο στο τέλος του γλωσσοπίεστρου. Όπως και πίσω από τα βαγόνια. Πάνω στο γλωσσοπίεστρο, κάτω από την φωτογραφία, έχω γράψει την ημερομηνία γέννησης του κάθε παιδιού. Οπότε με σειρούλα, κάθε παιδάκι έρχεται και τοποθετεί τον επιβάτη εαυτό του στο αντίστοιχο βαγόνι. Για παράδειγμα: ο Φ. έχει γεννηθεί στις 2-2-2014… Ο Φ. έχει γεννηθεί τον 2ο μήνα, άρα σε ποιο βαγόνι πρέπει να μπει επιβάτης; Στο νούμερο 2. Και ούτω καθεξής για κάθε παιδί. Στο τέλος μετράμε τους επιβάτες κάθε βαγονιού και συγκρίνουμε ποιο βαγόνι έχει τους περισσότερους επιβάτες και ποιο τους λιγότερους, ποιο έναν, ποιο δύο, ποιο κανέναν επιβάτη!
Πολυ γλυκουλι τρενακι,τελεια ιδεα και απλη ,χωρις πολυπλοκα σχεδια!!!!!!
Λιτό και απέριττο που λέμε! Έτσι ακριβώς: Εξυπηρετεί αυτά που πρέπει.