Για το χαμομηλάκι


Άξιον Αγάπης…

* Βρείτε την πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας: με το παιδάκι σας, το ανηψάκι σας, ένα παιδάκι, μια παιδική ζωγραφιά, μια παλιά φωτογραφία σας, όταν ήσασταν παιδάκι, ένα βίντεο με ένα παιδάκι, ό,τι αξίζει να αγαπηθεί και προσθέστε το στη Συλλογή «Άξιον Αγάπης».

* Αναρτήστε το στο blog σας, με την υπογραφή:
Για το http://hamomilaki.blogspot.com/


.
.
.
.
.

.

Για τα φιλιά, τις αγκαλιές, τις φωνούλες, την αδυναμία… για την αγάπη που μου δείχνουν ακόμη τα περσινά μου καμάρια!!!

.
.

Ελάτε να συμμετάσχετε όλοι και σε αυτή την προσπάθεια 😉

batgirlfromgreece.wordpress.com
crazycows.wordpress.com
d1af.wordpress.com
elgrecogr.wordpress.com
pinkblog.co.nr
dailyscene.wordpress.com
nebulaincaelo.wordpress.com
zouzouna-agoodlife.blogspot.com
giobigr.blogspot.com
adonios.wordpress.com
anemologio.wordpress.com
amprakatampra.blogspot.com
vasilis67.wordpress.com
glareniesaggalies.wordpress.com
myweirdlifeincity.blogspot.com
kaveiros.blogspot.com
thestranger.wordpress.com
dysdaskalos.blogspot.com
kiposgr.blogspot.com
tsopanis.wordpress.com
fvasileiou.wordpress.com
favas.wordpress.com
lilipoupoli.wordpress.com
didaskw.blogspot.com
breathlessemotions.wordpress.com
lifewhispers.wordpress.com
mamadalton.blogspot.com
neraidokosmos1.wordpress.com
princess1762.blogspot.com
roadartist.blogspot.com

6 thoughts on “Για το χαμομηλάκι

  1. Αξιολάτρευτη δασκάλα μου, σου το έχω ξαναπεί πως αφού τους προσφέρεις αγάπη… ΑΓΑΠΗ είναι και η αποζημίωσή σου.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
    (υ.γ. σε όλα τα λινκ σου εκτός από της ζουζουνιάρας, βγάζει «σφάλμα 404»)

  2. Γλαρένια μου όντως όντως!!! Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να λαμβάνεις αγάπη!

    Υ.Γ. Παρόλο που το διόρθωσα, πάλι μου έβγαζε4 σφάλμα, οπότε τα ξελίνκαρα όλα… Είναι και πολλά τα άτιμα! 😛

Σχολιάστε