… είναι βαθιά κρυμμένο
πάλι στο φως θα βαφτιστεί
και θα’ ρθει ευλογημένο!
«Ο Μάρτης Μάρτης μίλησε – Παντελής Θαλασσινός»
Μάρτης, Μάρτης μίλησε και είπε πως θα αργήσει
έχει ακόμα δυο βροχές και μία να χιονίσει.
Ένα δεντράκι τ’ άκουσε και πήγε να λυγίσει
του είπα να’ χει υπομονή, το φόβο να νικήσει.
Ό,τι αργεί κι ό,τι στη Γη είναι βαθιά κρυμμένο.
πάλι στο φως θα βαφτιστεί και θα’ ρθει ευλογημένο…
Ο Μάρτης χείλη έσκασε, στον ήλιο να γελάσει
είπε θ’ αργήσει, μα θα’ ρθεί ο κόσμος να χαλάσει.
Θα βάλει τ’ Ανοιξιάτικα να ομορφύνει η πλάση,
στα μπλε και στα κατάλευκα θα βγει να παρελάσει.
Ό,τι αργεί κι ό,τι στη Γη είναι βαθιά κρυμμένο,
πάλι στο φως θα βαφτιστεί και θα’ ρθει ευλογημένο…
Με αυτό το τραγούδι ξεκινήσαμε σήμερα και συνεχίσαμε την θεματική που δουλεύουμε από την Τρίτη! Αυτά τα τέσσερα πρώτα στιχάκια, είναι και το ζουμί της υπόθεσης! Αφού κάναμε τα καθημερινά της ρουτίνας, θυμηθήκαμε ότι την Άνοιξη ανθίζουν τα λουλούδια… Πως όμως ανθίζουν τα λουλούδια; Πως γίνονται τα λουλούδια; Τους διάβασα αυτούς τους 4 στίχους και προσπαθήσαμε να βρούμε το νόημά τους!
Ό,τι στην γη είναι βαθιά κρυμμένο… Τι μπορεί να είναι βαθιά κρυμμένο στην γη;
– Σκουλίκια
– Ζωύφια
– Λουλούδια
– Η Άνοιξη
(άντε και κοντεύουμε να φτάσουμε στην απάντηση…)
– Τα σποράκιαΠάλι στο φως θα βαφτιστεί… Ποιος θα βαφτιστεί; Θα μπούνε τα σποράκια στην κολυμπήθρα όπως εμείς;
Ψάξαμε λοιπόν να βρούμε τι χρειάζονται τα σποράκια μας για να μεγαλώσουν;
– Χώμα
– Νερό
– Το φως του ήλιου
– Αέρα, ΟξυγόνοΚαι θα’ ρθει ευλογημένο…
Το σποράκι θα μεγαλώσει και θα γίνει λουλούδι, δέντρο κλπ.
Βρήκαμε μετά από πολύ ώρα λοιπόν το νόημα το νόημα των στίχων αυτών. Έτσι και εμείς αποφασίσαμε να φυτέψουμε τα δικά μας σποράκια! Κάθε παιδί με το δικό του κεσεδάκι, να δει την διαδικασία που μεγαλώνει το σποράκι και γίνεται φυτό.
Βάζουμε το βαμβάκι αντί για χώμα…
Βάζουμε και τα σποράκια μας… (φακές, φασόλια)
Το ποτίζουμε και με νεράκι και περιμένουμε!
Όμως πόσο νεράκι θα βάζουμε; Αν βάλουμε πολύ τι θα πάθουν; Θα πνιγούν τα σποράκια μας. Άρα πρέπει να προσέχουμε να ελέγχουμε αν είναι υγρό το βαμβάκι μας να μην ρίχνουμε πολύ νεράκι, ενώ αν είναι στεγνό να ρίχνουμε λίγο νεράκι για να ξεδιψάσουν!
Αποφασίσαμε να κάνουμε και ένα πείραμα! Εφόσον τα σποράκια για να γίνουν λουλούδια χρειάζονται φως, νερό και αέρα, θα δοκιμάσουμε να βάλουμε τρία διαφορετικά κεσεδάκια με σποράκια και να τους λείπει μία από τις βασικές ανάγκες τους!
Έτσι βάλαμε ένα κεσεδάκι και το κρύψαμε σε σημείο που δεν έχει πολύ φως, αλλά έχει αέρα και νερό… να δούμε τι θα πάθει!
Άλλο ένα χωρίς νερό αλλά με φως και αέρα και να δούμε τι θα πάθει…
Και άλλο ένα χωρίς αέρα, αλλά με νερό και φως, κλείνοντάς το με καπάκι, να δούμε τι θα πάθει…
Στη συνέχεια, και αφού αναλύσαμε τους στίχους, τους ζωγραφίσαμε…
Τέλος, φορέσαμε τα μαρτάκια μας και έτσι ξαφνικά με το που τα φορέσαμε, σταμάτησε η βροχή και βγήκε ήλιος!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣΣΣΣ!!!
Υπέροχο!!!! Μπράβο, μπράβο! Πως βρήκες αυτό το τραγούδι και πως το συνδυασες! Εξαιρετικό!
ΜΑΡΩ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΚΡΗΤΗ ΠΡΙΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΑ,ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΟ ΕΜΠΛΕΚΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ!!!! ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!!!!
Απίθανη η ιδέα σου να συνδυάσεις το τραγούδι αυτό με φύτευση σπόρων!!!
Είχα σκοπό να παρουσιάσω το τραγούδι αυτό κάπως διαφορετικά αλλά τώρα με προβλημάτισες και μάλλον θα σε αντιγράψω…
Καλημέρα!!!!
Μαγικό καπέλο σε ευχαριστώ πολύ! Τι ακριβώς σε προβλημάτισε; Πες μου μήπως συνδυαστεί αυτό που σκέφτηκες με αυτό που έκανα 😉
Αστροπελέκι μου εσύ εστίασες στο ρεφρέν ενώ εγώ είχα δώσει περισσότερη σημασία στην 1η στροφή. Τελικά τα συνδύασα και τα δύο (http://magikokapelo.blogspot.gr/2014/03/blog-post_19.html)
Σ’ ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!
Μπράβο μαγικό καπέλο! Χαίρομαι!!! 🙂 🙂 🙂
Παράθεμα: Νηπιαγωγείο Κρούστα » Blog Archive » ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΠΟΙΚΙΛΙΕΣ
Πολυ καλα ολα,πρωτοτυπα οπως παντα πρωτοτυπα!!!!
Σ ευχαριστούμε πολύ πολύ Τίνα μου!