Κατασκευή τσαρουχιού: κολλάζ


Θα πάρετε γκοφρέ χαρτί κόκκινο και μαύρο και αφού το κόψετε σε λωρίδες και μετά σε κομματάκια, θα τα δώσετε στα παιδιά για να τα κάνουνε μπαλάκια με τα χέρια τους. Μπορείτε να κόψετε και κόκκινα και μαύρα κομμάτια από κάνσον και οντουλέ χαρτόνι. Με αυτά τα δυο χρώματα για να φτιάξουμε ένα κολλάζ με το τσαρούχι για την 25η Μαρτίου.


dsc03769 dsc03763 dsc03764 dsc03768

Ύστερα θα αραιώσετε ατλακόλ με λίγο νεράκι και με ένα πλατύ πινέλο θα απλώσετε την κόλλα πάνω στο τσαρούχι. Τα παιδιά είναι έτοιμα να ξεκινήσουν το κολλάζ τους για την κατασκευή τσαρουχιού.

dsc03767 dsc03765 dsc03766

Ορίστε τα τσαρούχια μας
dsc03770

6 thoughts on “Κατασκευή τσαρουχιού: κολλάζ

  1. μπραβο ευδοκια πολυ ωραια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλε μπραβο κ στα παιδια πολυ ησυχα φαινονται.κ μενα στην εναρξη μιας εργασιας ετσι καθονται…προς τη ληξη τα χαλανε λιγο αλλα παιδια ειναι αυτα τι να κανουμε?παντως πολυ ομορφες οι κατασκευες σου.παντα τετοια!!!!!!!!!!!!!!!και του χρονου!

  2. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    Ναι ναι… φαίνονται ήσυχα… στην αρχή κάθονται… μόλις αρχίζουν να τελειώνουν ένα ένα όμως, τα κυνηγάω 😆

  3. Κάθε φορά σου λέω μπράβο για αυτά που φτιάνχεις
    Αυτή την φορά όμως δεν θα το πω για σένα αλλά για τα ΄΄παιδάκια σου ΄΄
    Υπέροχες και οι σημαίες και τα τσαρούχια
    Φιλιά

  4. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου! Όντως οι σημαιούλες και τα τσαρούχια των παιδιών είναι πάρα πολύ όμορφα!!!! 🙂

  5. Γεια σου αστροπελέκι.Είναι η μέρα που οι μαθητές μου κι εγώ βλέπουμε τη σελίδα σου και σου στέλλουμε την αγάπη μας και 11 φιλιά…

  6. Μαρία μου και αγαπημένα μου παιδιά αναγνώστες, σας ευχαριστώ πολύ πολύ και σας στέλνω την αγάπη και τα φιλιά μου! Να είστε πάντα καλά και να αγαπάτε την δασκάλα σας, να την προσέχετε όπως κάνει και εκείνη!!!!! 🙂

Σχολιάστε