Έτοιμοι για την γιορτή μας!


Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις τελευταίες κατασκευές και λεπτομέρειες σκηνικού και κουστουμιών των παιδιών για την γιορτή της 25ης Μαρτίου.

Ολοκλήρωσαν τα κορίτσια τις ποδιές τους, ως Σουλιωτοπούλες…

20140321_105035

20140321_105042

20140321_105050

Έτσι, λοιπόν, έχουμε και λέμε…

Στολή Σουλιώτισσας: Φέσι γαλανό, σακούλα σκουπιδιών μπλε για το φόρεμά τους, ποδιά από βελουτέ χαρτί.

20140321_122034

Στολή Ελευθερίας: Άσπρα ρούχα, κορδέλα με περιστέρια στο στήθος, στεφάνι με λουλούδια στα μαλλιά.

20140321_121906

Στολή Τσολιά: Φέσι κόκκινο, φουστανέλα από γκοφρέ χαρτί.

20140321_122137

Και τέλος, το σκηνικό μας για την γιορτή… Διακοσμημένο με σημαιάκια των παιδιών και ομαδικές τους εργασίες!

20140321_122339

6 thoughts on “Έτοιμοι για την γιορτή μας!

  1. Αυτο θα πει παραδοση!Σαν χορευτρια του Λυκειου που ειμαι,φοβερα,ουτε εγω ειχα σκεφτει ποτε να φτιαξω ποδιες,οσα χρονια δουλευα!Την ελομενη φορα που δουλεψω,θα το κανω και θα χορεψουμε κιολας μετα!

  2. Τίνα μου είχαμε ξαναφτιάξει ποδιές με ένα αλλο υλικό, όπως αυτό που θα φοράνε τα κορίτσια με την κορδέλα της Ελευθερίας. Είχαν γίνει τέλειες, αν και τότε είχαμε προλάβει να δουλέψουμε ταυτόχρονα και την συμμετρία όπως συμβαίνει και στις παραδοσιακές ποδιές. Φέτος δεν προλάβαμε να κάνουμε συμμετρία και δεν βρήκαμε και το συγκεκριμένο υλικό. Αλλά και με το βελουτέ βγήκαν πολύ ωραίες!!!

  3. ευδοκια μου τι κανεις ? χαθηκαμε !!!!!! η οικογενεια , ειστε ολοι καλα μεγαλοι και μικροι ? πως τα περνας ….. γραψε μας κατι….ξερεις τι ηθελα ? ειπα να κανω για την 25μαρτιου ποδιες για τα κοριτσια μου και…..ως συνηθως……σε συμβουλευτηκα….ειδα οτι τις εφτιαξες με βελουτε και γραφεις οτι παλαιοτερα χρησιμοποιησες και αλλο υλικο
    αν μπορεις σε παρακαλω γραψε μου στο mail μου τι αλλη ιδεα ειχες τι υλικο και αν καταληξω στο βελουτε τα παιδια να το βαψουν με τεμπερα ή σου βγηκε καλο με την κηρομπογια ?
    σ ευχαριστω εκ των προτερων Αστροπελεκι μου , φιλια και να περνας καλα !!!

  4. Γεια σου Χριστίνα μου! Καλά είμαστε, μεγαλώνουμε, ζωηρεύουμε και κάθε μέρα κάνουμε καινούργια πράγματα! Συγνώμη, αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω και πολλά φέτος… το μωρό απαιτεί χρόνο, παράλληλα προετοιμάζω γάμο και βάφτιση και τρέχω 100άρι!

    Το βελουτέ μια χαρά φαίνεται με κηρομπογιά, Η κηρομπογιά είναι αρκετά έντονη, αλλά και τέμπερα να βάλεις μια χαρά θα είναι, απλά θα θες χρόνο να στεγνώσει. Δοκίμασέ το, δεν έχεις να χάσεις κάτι!
    Το άλλο υλικό είναι αυτό το τύπου υφασματάκι που βάζουν στις ανθοδέσμες, Σε τέτοιο είχαμε κάνει την πρώτη φορά τις ποδιές, σε άσπρο χρώμα ή μπεζ χρωματάκι. Δεν σκίζεται επίσης εύκολα!

Σχολιάστε