Θεατρική παράσταση: Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη


santasworkshop.jpg

Η παράσταση αυτή έχει την βάση της από το θεατρικό «Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη» της Σοφίας Μελιγκοπούλου, από το βιβλίο «Το θέατρο πάει σχολείο…», Εκδόσεις «Παιδί και Τέχνη», Θεσσαλονίκη 2004. Το συγκεκριμένο θεατρικό έχει εμπλουτιστεί με επιπλέον ρόλους: τα λόγια του Φασουλή, την μπαλαρίνα, το ρομποτάκι, τα στρατιωτάκια και το νανάκι που τα φτιάχνει. Τα λογάκια αυτών των ρόλων τα έχω γράψει εγώ ενώ τα υπόλοιπα είναι από το βιβλίο. Αυτή είναι και η παράσταση που ετοιμάζω με τα νήπια της τάξης μου για τα φετινά Χριστούγεννα!

Αριθμός ηθοποιών: 26

Ρόλοι:

2 Αφηγητές τάρανδοι: παιδαγωγοί (για να βοηθούν και τα παιδιά αν τυχόν ξεχάσουν τα λόγια τους και για την εναλλαγή της μουσικής)
16 παιδιά για τα Νανάκια (2 νανάκια για την βοήθεια στο Τρένο και τον Φασουλή, 4 νανάκια για το κουμπί, 3 νανάκια για την μπότα, 2 νανάκια για την βοήθεια στην κούκλα, την μπαλαρίνα και το αρκουδάκι, 1 νανάκι για το κούρδισμα στο ρομπότ και τα στρατιωτάκια, 4 νανάκια για τα πακέτα)
2 παιδιά (αγόρι-κορίτσι) για το Τρενάκι
1 παιδί (αγόρι) για τον ρόλο του Φασουλή
1 παιδί (κορίτσι) για τον ρόλο της Κούκλας
1 παιδί (κορίτσι) για τον ρόλο της Μπαλαρίνας
1 παιδί για τον ρόλο του Αρκουδιού
1 παιδί για τον ρόλο του Ρομπότ
2 παιδιά (αγόρια) για τους ρόλους των Στρατιωτών
1 παιδί για τον ρόλο του Αϊ Βασίλη

Σενάριο
Μουσική 1: karaoke – christmas – let it snow! let it snow! let it snow!

Αφηγητής 1: Παραμονή Χριστουγέννων και φέτος. Στην χώρα του Άι Βασίλη όλοι δουλεύουν πυρετωδώς για να προλάβουν και τις τελευταίες παραγγελίες των παιδιών. Βλέπετε, ο Άι Βασίλης θέλει πάντα να εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες.

Μουσική 2: είσοδος όλων των προσώπων εκτός από τον Άι Βασίλη και τον Φασουλή.

Αφηγητής 2: Μου φαίνεται πως φέτος έχει πέσει πολύ δουλειά στο εργαστήρι. Νύχτα- μέρα δουλεύουν τα νανάκια, οι βοηθοί του Άι Βασίλη και ακόμη να τελειώσουν. Ακόμη και όταν όλοι κοιμούνται, αυτά δε σταματούν να κόβουν, να ράβουν, να βιδώνουν, να ξεβιδώνουν. Μα γιατί όλες αυτές οι ετοιμασίες μικρά μου νανάκια; Είναι καμιά γιορτή;

Νανάκια (και τα 14 μαζί): Είναι Χριστούγεννα!!!
Αφηγητής 2: Και τι είναι όλα αυτά που φτιάχνετε;
Νανάκια (και τα 14 μαζί): Παιχνίδια!!!

Μουσική 3: δραματοποίηση με το Τρένο (τα νανάκια 1 και 2 ξεκινούν και φτιάχνουν το τρένο, το βιδώνουν, το ξεβιδώνουν)

Τρένο: Όνειρο όλων των παιδιών, ένα τρένο κουρδιστό!!
Νανάκι 1 και 2: Τις βίδες σου βιδώσαμε, χαρά πολύ θα δώσουμε!
Τρένο: Τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ (επιστροφή στην αρχική τους θέση)

Μουσική 3: έξοδος Τρένου

Αφηγητής 1: Τρέξτε γρήγορα! Κόπηκε το κουμπί του Άι Βασίλη!
Νανάκι 3: Φέρτε γρήγορα κλωστή και βελόνα!
Νανάκι 4: Να το ράψουμε γρήγορα.

Μουσική 4: δραματοποίηση με το κουμπί (2 νανάκια βαστούν ένα μεγάλο κουμπί και τα άλλα 2 το ράβουν, περνώντας από τις τρύπες του την βελόνα με την κορδέλα που είναι η κλωστή).

Νανάκι 5 και 6: Έτοιμο και το κουμπί!!
(τα νανάκια 3, 4, 5 και 6 πηγαίνουν πάλι στην αρχική τους θέση)

Μουσική 5: δραματοποίηση Φασουλής, είσοδος, τρέξιμο, τούμπες, είσοδος στο κουτί, κάρφωμα του κουτιού από τα νανάκια)

Φασουλής:
Φασουλής κρυμμένος στο κουτί
Σαν ανοίξει ψηλά θα πεταχτεί
Χρόνια πολλά, χρόνια πολλά!!!
(και κλείνει το καπάκι μόνος του και μένει μέσα στο κουτί).

Νανάκια 1 και 2: Χρόνια πολλά να ευχηθείς, στο νέο σπίτι σαν θα μπεις!
Αφηγητής 2: Δεν είναι εύκολο να ετοιμάσεις όλα αυτά τα παιχνίδια. Η ώρα όμως περνάει και θα γυρίσει ο Άι Βασίλης. Αλήθεια, καρφώσατε την μπότα του που είχε χαλάσει;
Νανάκια (και τα 14 μαζί): Ξεχάσαμε…
Αφηγητής 2: Γρήγορα καλά μου νανάκια, μην καθυστερείτε!

Μουσική 6: δραματοποίηση με την μπότα του Άι Βασίλη (το 1 νανάκι βαστά ένα σφυρί και το άλλο την μπότα του Άη Βασίλη. Αυτός που βαστά το σφυρί, καρφώνει και η διαδικασία γίνεται εναλλάξ).

Νανάκια 7, 8 και 9:
Τίκι τάκα, το σφυρί
Θα χτυπάει το καρφί
Τίκι τάκα, τίκι τα
Πως μ’ αρέσει η δουλειά! (γυρίζουν στις αρχικές τους θέσεις)

Αφηγητής 1: Ωχ! Η κουκλίτσα είναι χωρίς φουστάνι!
Νανάκι 10: Γρήγορα να βάλουμε φουστάνι στην κούκλα!

Μουσική 7: δραματοποίηση της κουκλίτσας (βάζουν το φουστάνι της κούκλας, μόνο που το κάνουν ανάποδα. Δηλαδή η λαιμόκοψη είναι προς τα κάτω και το κάτω μέρος στο λαιμό).

Νανάκι 11: Ωχ, το βάλαμε ανάποδα! Ας το διορθώσουμε!

Μουσική 7: δραματοποίηση της κουκλίτσας (ντύνουν την κουκλίτσα σωστά).

Κουκλίτσα:
Κουκλίτσα είμαι γω
Και έχω ένα μυστικό
Στο σπίτι που θα μπω
Όλους θα αγαπώ!
(επιστρέφει στην θέση της η κουκλίτσα, τα νανάκια 10 και 11 φέρνουν την μπαλαρίνα να την στήσουν και να την κουρδίσουν)

Αφηγητής1: Και τώρα η μπαλαρίνα!

Μουσική 8: δραματοποίηση μπαλαρίνας (η μπαλαρίνα αφού την κουρδίσουν, ξεκινά να χορεύει και επιστρέφει στη θέση της).

Μπαλαρίνα:
Μπαλαρίνα όμορφη είμαι εγώ
Με ωραίο φουστάνι φουσκωτό
Ανοίγω τα χέρια και μαθαίνω τον χορό!

Νανάκια 10 και 11: Έτοιμη και η μπαλαρίνα!

Μουσική 8: έξοδος μπαλαρίνας με χορό

Αφηγητής 1: Προσοχή μην ξεχάσετε το αρκουδάκι!
(το νανάκι 10 και 11 φέρνουν το αρκουδάκι…)
Αφηγητής 1: Γρήγορα να το φτιάξετε καλά μου νανάκια!

Μουσική 9, 10, 11: δραματοποίηση για το αρκουδάκι με το ταμπούρλο, περπατάει γρήγορα, αργά, κανονικά αναλόγως με τον ρυθμό της μουαικής)

Αρκουδάκι:
Καφέ είμαι αρκουδάκι
Και ψάχνω ένα παιδάκι
Ζεστή αγκαλιά να βρω
Χαμόγελο γλυκό!

Μουσική 9, 10, 11: έξοδος αρκούδου και νανακιών 10 και 11 (επιστρέφουν στην αρχική τους θέση)

Αφηγητής 2: Μην ξεχάσετε το ρομποτάκι και τα στρατιωτάκια!
Νανάκι 12: (μπαίνει στην σκηνή βγάζοντας και κοιτώντας τα εργαλεία του)
Ρομποτάκι, στρατιωτάκια
Όμορφα καλά παιδάκια
Για να πάρετε μπροστά
Θα σας κουρδίσω εγώ ξανά

Μουσική 12: δραματοποίηση ρομποτάκι (το συνδέει το νανάκι με την μπαταρία του, το βιδώνει και αυτό ξεκινά να περπατά)

Ρομποτάκι:
Ασημί ρομποτάκι είμαι εγώ
Και με μπαταρία λειτουργώ
Φωτάκια έχω πολλά
Ανάβουν και σβήνουν με χαρά!
(επιστρέφει το ρομποτάκι στην αρχική του θέση)

Μουσική 13: δραματοποίηση τα στρατιωτάκια… (φέρνει το νανάκι 11 τους δύο στρατιώτες και τους βάζει τον έναν δίπλα στον άλλον, τους στοιχίζει, κάνει βήμα μπροστά τους και τοποθετεί το χέρι τους εν λόχω).

Μουσική 14: εμβατήριο για να κάνουν βήμα.

Στρατιωτάκια 1 και 2:
Στρατιωτάκια είμαστε με μπλε στολή
Κάνουμε βήμα εμείς ταχύ
Λέμε εν λόχω και μένουμε εδώ
Είμαστε όρθιοι με ίσιο κορμό!

Μουσική 14: εμβατήριο για την έξοδο στρατιωτών και νανακιού 11

Αφηγητής 1: Και τώρα τα πακέτα!

Μουσική 15: δραματοποίηση με τα πακέτα (το πρώτο νανάκι βαστά 4 κουτιά από δώρα χωρίς το καπάκι τους, το δεύτερο νανάκι βαστά 4 παιχνίδια, το τρίτο νανάκι βαστά τα καπάκια από τα πακέτα, το τέταρτο νανάκι δεν βαστά τίποτα. Το πρώτο νανάκι δίνει στο δεύτερο ένα κουτί, το δεύτερο νανάκι βάζει μέσα το παιχνίδι και δίνει όλο το κουτί στο τρίτο νανάκι, το τρίτο νανάκι κλείνει το κουτί με το καπάκι και το δίνει ολόκληρο στο τέταρτο νανάκι, το τέταρτο νανάκι παίρνει το κουτί, σηκώνεται και το τοποθετεί κάτω από το δέντρο και επιστρέφει στη θέση του. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι να τελειώσουν και τα 4 πακέτα και στο τέλος τα 4 νανάκια κολλάνε τα χέρια τους για την άριστη δουλειά τους).

Νανάκια 13, 14, 15 και 16:
Ο κόπος μας πολύς
Απόψε θα τον βρεις
Στου σαλονιού το κέντρο
Στο στολισμένο δέντρο!

Αφηγητές 1 και 2: Φαίνεται πως κάποιος έρχεται!!!

Μουσική 16: πόρτα που ανοίγει, βήματα του Άι Βασίλη

Άγιος Βασίλης: Τι φασαρία είναι αυτή; Για να δω; Αααα! Τα παιχνίδια είναι όλα έτοιμα! Μπράβο καλά μου νανάκια! Φέτος θα είναι τα πιο όμορφα Χριστούγεννα!!!
Όλοι μαζί: ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!

Μουσική 17: karaoke- christmas- jingle bells (παίρνουμε τα τριγωνάκια μας και τραγουδάμε τα τρίγωνα κάλαντα)

113 thoughts on “Θεατρική παράσταση: Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη

  1. Να το μελετήσεις εξονυχιστικά σε περικαλώ και να μου πεις παρατηρήσεις και ό,τι άλλο θες!
    Φυσικά να ξέρεις, ότι στην πράξη, μπορεί να αλλάξουν πράγματα αναλόγως και τον αυτοσχεδιασμό των παιδιών!

    Καλημέρες και φιλιά στην Αναστασία και τα μικρά!

  2. Αυτά είναι θεατρικό για τα παιδάκια 😀
    Θυμάμαι που είχα παίξει και εγώ κάποτε, αλλά με τη θεατρική ομάδα του σχολείου για να μην έχω σχέση με τους καθηγητές 😛

    btw Φασουλή με έλεγε ένας καθηγητής στο Λύκειο … Τον μισώ (για πολλούς λόγους)

  3. πολύ όμορφη η σελίδα σου και πραγματικά υπέροχη η ύλη και τα σκετσάκια σου!
    με βρήκες την κατάλληλη ώρα που ετοιμάζω κάτι και είμαι άσχετος πάνω σ’αυτά τα θέματα!
    θα επικοινωνήσω μαζί σου
    καλώς σε βρήκα κι εγώ!

  4. d1af , το παιδάκι που κάνει τον Φασουλή είναι πραγματικά γι’ αυτό τον ρόλο! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο του πηγαίνει! Λες και έχει γραφτεί για εκείνο!
    Μήπως σε έλεγε Φασουλή λόγω του ότι είναι αρκετά υπερκινητικό παιχνίδι; Μήπως ήσουν λίγο πειραχτήρι ή πήγαινες πέρα δώθε συνεχώς; 😛

    melomene, χαίρομαι που σου αρέσει η σελίδα! Αν και είμαι νέα στο επάγγελμα, ότι θες ρώτα με. Με τους προβληματισμούς άλλωστε μαθαίνουμε πολλά γιατί ψαχνόμαστε γενικώς 🙂

    Πάντως έχω ένα άγχος για την παράσταση που θα γίνει στον παιδικό σταθμό. Ξέρετε τώρα.. πρώτη φορά… Λογικό είναι!

    Σόρυ για τις αργοπορημένες απαντήσεις… στόλιζα δέντρο και έπρεπε να βγάλω πολλές φωτογραφίες 🙂

  5. @ astropeleki
    Ήμουν λίγο υπερκινητικός 😛 Τενεκέ ξεγανωτο γιατί με έλεγε ? 😛
    Δώσε photos από το δέντρο

  6. χαχαχαχαχαχαχα ξέρεις τι μου θύμησες τώρα; Τους ΑΜΑΝ, όταν ο Καλυβάτσης έκανε τον τότε υπουργό δικαιοσύνης Eυάγγελο Γιαννόπουλο, ο οποίος έβριζε και έλεγε «τενεκέ ξεγάνωτε»…

    Καλυβάτσης: πως το λένε στα αγγλικά τον τενεκέ;
    Κανάκης:Tin mister Giannopoulos
    Καλυβάτσης: tin? Και το ξεγάνωτος πως λέγεται;
    Κανάκης: xeganotos? There is no such word ser!

    Ε λόγω υπερκινητικότητας σε έλεγε Φασουλή… Το «τενεκέ ξεγάνωτε»… χμ… μήπως τότε έβλεπε και ο καθηγητής σου ΑΜΑΝ;;;; χεχεχεχεχεχε

    Θα ανεβάσω δημοσίευση σε λίγο με το δέντρο. Έτσι και αλλιώς, έχω πρόσκληση από την Άννα. Έβγαλα πολλές φωτό. 🙂

  7. Αθήνα είμαι! Αγίους Αναργύρους.

    Βασικά, τα παιδιά με τα οποία ετοιμάζω την παράσταση είναι 4άρων χρονών. Πάνε παιδικό σταθμό. Αλλά ευτυχώς έχουν ενθουσιαστεί πολύ με το όλο σκηνικό και βγαίνει πολύ ωραία. Λίγο τον συγχρονισμό πρέπει να δουλέψουμε παραπάνω… Κατά τ’ άλλα, διασκεδάζουν πολύ! Κάθε μέρα πρόβα πλέον, όλοι μαζί, σε σειρά για να θυμόύνται πότε βγαίνουν και μας παίρνει γύρω στα 40 λεπτά να ολοκληρώσουμε.

    Έχεις ασχοληθεί με τέτοια;

  8. Έχω ασχοληθεί με παιδικό θέτρο (δημοτικό όμως και πριν πολλά χρόνια…). Γενικότερα με θέατρο έχω ασχοληθεί, λόγω δραματικής σχολής που ήμουν 🙂

  9. Παράθεμα: Το εργαστήρι του Αϊ Βασίλη: το σκηνικό για την παράσταση « Astropeleki

  10. Είμαι από τη
    Ρωσία και διδάσκω ελληνικά στα παιδιά. Με βοηθάει πολύ η σελίδα σας.
    Μπορείτε να στείλετε και σ’εμένα τη μουσική; Ευχαριστώ πάρα πολύ!

  11. Γιατί να μη φτάσει; :)) Το e-mail μου είναι mkharitonova παπάκι mail τελεία ru, έχω και msn με το ίδιο e-mail
    Ευχαριστώ ακόμα μια φορά!!!

  12. Pολυ καλο το θεατρικο, ετσι αποφασισαμε να το ανεβασουμε. Aν μπορουσες σε παρακαλω να μου στειλεις κ εμενα την μουσικη. Σευχαριστω mavridouna@msn.com

  13. Γεια σου Νάνσυ μου 🙂
    Σου στέλνω την μουσική στο μέιλ σου.
    Κάθε τραγούδι θα στο στείλω μόνο του, οπότε θα λάβεις 17 μέιλ από μενα.

  14. Συγχαρητήρια! Πολύ καλό το θεατρικό. Τι μουσική που μπορώ να τη βρώ? Καλή ιδέα για του χρόνου..

  15. Ένα πολύ ωραίο θεατρικό. Πολύ καλή δουλειά. Είμαστε ένας νέος παιδικός σταθμός και μας βοηθάς πολύ με την καλή δουλειά σου. Λέμε να προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε αυτή τη παράσταση. Θα σου χρωστάμε χάρη έαν θα μπορούσες να μας βοηθήσεις στέλνοντας μας την μουσική. Σε ευχαριστούμε πολύ. Καλή σχολική χρονιά.

  16. piter pan ευχαριστώ πολύ! Όντως βγήκε πολύ καλό 🙂 Χαίρομαι που σας βοηθώ πραγματικά! Θα σου στείλω τα τραγούδια και σας εύχομαι καλή επιτυχία!!!!!!

  17. Πραγματικά δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω.Να είσαι πάντα καλά. Σπανίζουν τόσο καλοί συνάδελφοι. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία. Χρυσάνθη.

  18. Καλημέρα. Ο Παιδικός Σταθμός είναι στην Αργολίδα. Έχουμε ένα χρόνο λειτουργίας οπότε φαντάζεσαι ότι το υλικό μας είναι ακόμα φτωχό. Παρόλα αυτά προσπαθούμε κάθε φορά να βρίσκουμε πρωτότυπες ιδέες και από το Internet. Θα μπορούσα να πω ότι είμαστε πολύ τυχεροί που βρίκαμε την σελίδα σου. Η βοήθεια σου είναι είναι μεγάλη. Πολλοί παιδικοί σταθμοί θα σε ήθελαν στο δυναμικό τους και πολλά παιδιά δασκάλα τους. Είμαι σύγουρη ότι θα έχεις μια λαμπρή καριέρα παιδαγωγού. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσουμε να γνωριστούμε άμα φυσικά το θες και εσύ.

  19. piter pan καλησπέρα!!! Εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας! Είμαι σίγουρη πως θα τα πάτε περίφημα αν έχετε όρεξη και μεράκι για τη δουλειά σας!

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Ό,τι χρειαστείς εδώ είμαι 😉
    Φυσικά και θα γνωριστούμε αν τύχει και είμαι κάποια στιγμή εκεί ή έρθεις εσύ Αθήνα ή Κρήτη 🙂

  20. Ευδοκία μου καλησπέρα! Είμαι και εγώ στο ψάξιμο για χριστουγεννιάτικα σκετς! Αν δε σου κάνει κόπο στείλε μου τη μουσική από το εργαστήρι του Αι -Βασίλη στο mail μου.
    Επίσης μου άρεσαν και «οι υπναράδες τάρανδοι», μια και φέτος έχω πρώτη τάξη και δεν έχω πολύ χρόνο για πρόβες , καθώς μας πιέζει πολύ η ύλη!!!Πως έντυσες τα νανάκια;Για τα ταρανδάκια σκέφτηκα χαρτονάκι – κορδέλα με μια ωραία φάτσα τάρανδου στο κεφάλι, καθώς δε θέλω να επιβαρύνω τους γονεις με ράψιμο στολών κ.λ.π.(είμαι διορισμένη σε δημόσιο σχολείο).Για τα νανάκια όμως έχω μπλοκάρει. Ανάρτησε κάτι πρωτότυπο για ντύσιμο νάνου αν σου ρχεται στο μυαλό!!!HEEEEEELP!Πολλά φιλιά!

  21. Γεια σου Νάσια!!! Φυσικά και θα σου τα στείλω τα τραγούδια.

    Για τους τάρανδους μπορείς να πάρεις και στέκες με κέρατα που έχει στα τζάμπο και να τα ντύσεις με καφέ ρούχα, να βάλεις κουδουνάκια στο λαιμό και ίσως μια κόκκινη μύτη. Αλλά και αυτό που λες εσύ, εννοείται πως μπορείς να το φτιάξεις. Μάσκα για τάρανδο μπορείς να φτιάξεις πέρα από χαρτόνι, και με φελιζολ και να βάλεις για κέρατα κλαράκια από ξύλα.

    Για τα νανάκια, θα σου στείλω στο μέιλ το πατρόν που είχα βγάλει. Βέβαια τις ράψαμε, αλλά ενδεχομένως και συ να μπορέσεις να τις φτιάξεις με φόδρα.

  22. Ευδοκία μου δεν παίζεσαι!!!!Σε υπερευχαριστώ!!!!Πραγματικά με έσωσες!!!Τα αποθήκευσα ήδη και θα τα μελετήσω από αύριο,μια και τώρα θα ασχοληθώ με ασκησούλες επανάληψης πάνω στα καινούρια γράμματα που κάναμε μέχρι τώρα στην τάξη.Οτιδήποτε χρειαστείς έχεις το mail μου ή στο facebook!!!ιλιά πολλά και υπομονή…….40 μέχρι τα Χριστούγεννα!!!!!

  23. astropeleki :
    Εάν έχεις msn, να στη στείλω.
    </block
    καλημέρα το θεατρικο είναι υπέροχο… θα το κάνω και γω! δουλευω σε ενα ιδρυμα ως κοινωνικη λειτουργος και τα παιδια ξετρελάθηκαν με το θεατρικο αυτο. την μουσικη που μπορώ να την βρώ? το μαιλ μου ειναι mariannamar21@yahoo.gr. eyxaristv poly gia thn idea

  24. σε παρακαλω πολυ στείλε μου την μουσικη για το θεατρικο … γιατι μου άρεσε παρα πολυ και θέλω να το κάνω

  25. astropeleki :Καλησπέρα Μαριάννα μου! Θα σου στείλω την μουσικούλα στο μέιλ σου.

    σε ευχαριστω παρα πολυ … εκ των προτέρων. αν μπορείς σε παρακαλω παρα πολυ στειλε μου το μεχρι αυριο γιατι το απογευμα κανω το θεατρικο και δεν εχω ακομα μουσικη και εχω πολυ αγωνια!! ειναι παντως τελειο τα παιδια εχουν τρελαθει!!!

  26. marianna :

    astropeleki :Καλησπέρα Μαριάννα μου! Θα σου στείλω την μουσικούλα στο μέιλ σου.

    σε ευχαριστω παρα πολυ … εκ των προτέρων. αν μπορείς σε παρακαλω παρα πολυ στειλε μου το μεχρι αυριο γιατι το απογευμα κανω το θεατρικο και δεν εχω ακομα μουσικη και εχω πολυ αγωνια!! ειναι παντως τελειο τα παιδια εχουν τρελαθει!!!

    σου ξαναστελνω το μαιλ μου mariannamar21@yahoo.gr. βασιζομαι πανω σου!!!

  27. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ FUN ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΣΟΥ…ΜΕ ΒΟΗΘΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ…ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ Κ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ…ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ…ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Κ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΝΤΥΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ? epapamakariou_ninaki@hotmail.com

  28. Καλησπέρα και από μένα!Είσαι πραγματικά υπέροχη.Μπαίνω καθημερινά στη σελίδα σου και θαυμάζω και γω τη δουλειά σου.Θα ήθελα και γω να σου ζητήσω να μου στείλεις, αν μπορείς τη μουσική από το «Εργαστήρι του Αι-Βασίλη».
    Το mail μου είναι athanasiagouna@yahoo.gr

  29. Ευγενία και Αθανασία καλημέρα σας! Φυσικά και θα σας στείλω και στις δυο την μουσική προς το απογευματάκι.

    Συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης αλλά αντιμετώπιζα πρόβλημα με την σύνδεσή μου στο internet.

  30. Kορίτσια πολύ σας χαίρομαι!!!! Μακάρι να δούλευαν όλοι όπως εσείς.
    Θα ήθελα να σας έχω συναδέλφους.
    Καλή επιτυχία σε ότι οργανώνετε.

    Υ.Γ Η σελίδα σου είναι πολύ καλή. Συνέχισε με την ίδια όρεξη.

  31. Μα είσαι απίστευτη! τι άμεση ανταπόκριση! Σ ευχαριστω πολύ! Να ρωτήσω αν έχεις κάτι ανάλογο(μουσικές και σκετσάκι) για το τέλος τη χρονιάς? Ή ασκήσεις για θεατρικό παιχνιδι για τα μικρα?? Πάντως σ ευχαριστώ και πάλι και γι αυτό!

  32. Ζήνα να σαι καλά 🙂
    Για το τέλος της χρονιάς, πήγαινε στην δεξιά στήλη με τις καρτέλες και πάτα θεατρικές παραστάσεις. Εκεί θα βρεις σκετσάκια και θεατρικά.

  33. Σ ευχαριστω τις ειδα τις παραστάσεις! Να σε ρωτήσω..ποσες ωρες σου πήρε για να το μαθουν-ολοκληρώσετε το σκετσακι? επειδη εχω μια ωρα τη βδομαδα στη διάθεσή μου γι αυτο!

  34. Ζήνα μου, εγώ ξεκίνησα τότε προς τα τέλη Νοέμβρη και τους έκανα σχεδόν κάθε μέρα πρόβα για καμμιά ώρα το πολύ.

  35. Εάν τα παιδιά είναι πιο λίγα, θα το προσαρμόσεις το σκετς! Μπορεί να χρειαστείς και λιγότερες ώρες… εξαρτάται πόσο θες να δουλέψεις τα παιδιά 🙂

  36. Καλησπέρα!!!!Συγχαρητήρια για τη φοβερή δουλειά που έχεις κάνει!!!!Αν όλοι μας μοιραζόμασταν τις ιδέες μας και το υλικό μας και δεν τσιγκονευόμασταν… η εκπαίδευση θα ήταν πολύ καλύτερη!
    Τη μουσική απο το θεατρικό την έχεις μήπως ανεβάσει πουθενά να μπορούμε να την κατεβάσουμε ή ισχύει το παραπάνω που διάβασα με το mail?

  37. Xristina γεια σου! Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου 🙂
    Θα σου στείλω εγώ την μουσική με μέίλ. Στείλε μου μόνο ένα μέιλ υπενθύμισης αύριο κάποια στιγμή. (καμιά φορά ξεχνάω… η ηλικία βλέπεις 😛 )

  38. Καλησπέρα, συγχαρητηρια για τη φοβερη δουλεια σου!Με έχεις βοηθήσει πολύ με τις ωραίες ιδέες σου. Τώρα σκέφτομαι κι εγώ να κάνω το εργαστήρι του αϊ-βασίλη. Σε παρακαλώ μπορείς να μου στείλεις αν γίνεται τη μουσική; foteini.s.88@hotmail.com

  39. Καλημέρα! Συγχαρητήρια για τη σελίδα σου! Είμαι νέα εκπαιδευτικός και με βοηθάς πολύ με τις ιδέες σου. Είναι η πρώτη φορά που διοργανώνω γιορτή και είμαι λίγο αγχωμένη. Θα μπορούσες να μου στείλεις τη μουσική για το θεατρικό και κάποιες λεπτομέριες για τα σκηνικά και την αμφίεση των παιδιών;;; Ευχαριστώ πολύ!

  40. Γεια σου Εύη μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ 🙂
    Θα σου στείλω τα τραγούδια. Για τις λεπτομέρειες που μου λες, απάντησε μου με μέιλκαι ρώταμε ό,τι θες 🙂

  41. Διστυχώς βρήκα την ιστοσελίδα σας μετά τη Χριστουγεννιάτικη παράστασή μας αλλά θα με βοηθούσε πολύ αν είχα τη μουσική της παράστασης ώστε να έχω συμπληρωμένο το πακέτο για την επόμενη Χριστουγεννιάτικη παράσταση. Το e-mail μου είναι : k.vasilia@gmail.com .
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων….

  42. θα μπορουσες να μου στειλεις τη μουσικη στο ακολουθο E.MAIL ,ioanna.trag@yahoo.gr. Σ ευχαριστω πολυ.ειναι τελειο το θεατρικο και θα το παιξουμε φετος ….

  43. καλησπερα..μολις ειδε το θεατρικο και ειναι πραγματικα καταπληκτικο.μηπως θα μπορουσατε να μου στειλετε και εμενα τη μουσικη;σας ευχαριστω πολυ

  44. Καλησπέρα! Θα μπορούσες να μου στείλεις και μένα τη μουσική; Σ’ευχαριστωωω πολύ!!

  45. Συγχαρητήρια για τις υπέροχες ιδέες που μας προσφέρεις!Μου άρεσε πολύ η Χριστουγεννιάτικη γιορτή «το εργαστήρι του ΑΪ-Βασίλη».Σκέφτομαι να την κάνω φέτος με τα παιδάκια μου. Έχω 3 και 4 χρονών παιδιά. Μπορείς να μου στείλεις τη μουσική της γιορτής και να μου πείς ποιό ήταν το σκηνικό σου και τα νανάκια τι φορούσαν;Ειλικρινά μπράβο σου που βοηθάς και μοιράζεσαι τις ιδέες και το υλικό σου που έκανες τόσο κόπο για να τα βρείς!!! Το e- mail μου είναι: kwn.staurou _85@ hotmail.com

  46. Σε ευχαριστώ πολύ που μου έστειλες το σκηνικό και τα κουστούμια!!! Δεν έχω λάβει τη μουσική της γιορτής.Όποτε μπορείς να μου τη στείλεις! Σε ευχαριστώ για όλα!

  47. Κωνσταντίνα μου σου έστειλα και την μουσική σε μέιλ με τίτλο Το εργαστήρι του Άη Βασίλη – Μουσικές – αφήγηση. Δες ξανά, και αν δεν το χεις λάβει, να στο ξανα-προωθήσω! 🙂

  48. Δυστυχώς δεν το έχω λάβει. Μπορείς να το ξανα-προωθήσεις…Βασικά τα μουσικα κομμάτια που είχες χρησιμοποιήσει…Σε ευχαριστώ και πάλι!

  49. Το ξέρω οτι σε κούρασα.Μήπως φταίει κάτι και δεν τα λαμβάνω. Δεν πειράζει θα ψάξω μουσική! Σε ευχαριστώ και πάλι!

  50. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ???

  51. Γεια σου και συγχαρητήρια για τη δουλειά σου!!! Μπορείς να μου στείλεις σε παρακαλώ τη μουσική και τις ιδεες σου για σκηνικά κουστούμια στο mariapasapasa@ gmail.com ευχαριστω πολυ!!!!

  52. Καλημέρα! Όντως πολύ ωραίο το θεατρικό σου!! Συγχαρητήρια! Θα ήθελα κι εγώ όταν μπορέσεις, τις μουσικές που το πλαισιώνουν! Σε παρακολουθώ χρόνια κ μου αρέσει ο τρόπος που δημιουργείς!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    evimavrozoglou@yahoo.gr

Σχολιάστε