Πασχαλινές κατασκευές (βόλιουμ ουάν)


Καιρός να σας δείξω και τις Πασχαλινές κατασκευές για τα παιδιά. Λόγω του ότι έχω ένα πρόβλημα με το σκάνερ μου και δεν μπορώ να σκανάρω για να πάρετε τα πατρόν, τουλάχιστον για την κάρτα, μπορείτε να την εκτυπώσετε και απο κει και πέρα δουλεύετε με αυτό ως πατρόν. Εγώ συνηθίζω να τα εκτυπώνω σε fast draft και ασπρόμαυρα, απλά για να πάρω το πατρόν τους.

Η Πασχαλινή καρτούλα που έφτιαξα για τα παιδιά είναι ετούτη:

dsc02176.jpg

Το καλαθάκι: Η Πασχαλίτσα

  1. Αρχικά κόβετε μια λωρίδα κόκκινο χαρτόνι, πάχους 5 εκατοστών για το γύρω γύρω του καλαθιού. Το κλείνετε με συρραπτικό. Μόλις ενωθούν οι δύο άκρες, τοποθετείτε το στρογγυλό στεφάνι πάνω σε μαύρο χαρτόνι για να φτιάξετε τα όρια του πάτου του καλαθιού. Εγώ το έκοψα σε τετράγωνο αρχικά. Ύστερα, πήρα ατλακόλ και έβαλα κόλλα κατά μήκος του στεφανιού του κύκλου έτσι ώστε όταν στεγνώσει, ο πάτος του καλαθιού να γίνει ένα με το στεφάνι. Μόλις στεγνώσει πλήρως η κόλλα, μπορείτε με το ψαλίδι να στρογγυλοποιήσετε τον πάτο κόβοντάς τον.
  2. Για το κεφαλάκι της πασχαλίτσας: κόβετε έναν κύκλο με όση διάμετρο θέλετε, αναλόγως τι μέγεθος θέλετε να κάνετε και το ζωγραφίζετε όπως έχω κάνει και γω. Για το μαύρο μέρος του κεφαλιού προτίμησα τέμπερα ενώ για τα μάγουλα προτίμησα πραγματικό ρουζ, το οποίο έβαλα με μια μπατονέτα (γυναίκες ανοίχτε τα καλλυντικά σας!!!). Για τις κεραίες της πασχαλίτσας, χρησιμοποιείστε κόκκινο σύρμα πίπας.
  3. Τα φτερά: κόβετε φτερά όπως τα βλέπετε από μαύρο οντουλέ χαρτόνι, δύο σε κάθε πλευρά και τα καρφιτσώνετε με συρραπτικό στα πλάγια του στεφανιού του καλαθιού.
  4. Χερούλι για το καλάθι: κόβετε μια διπλή λωρίδα, μαύρο οντουλέ χαρτόνι και καρφιτσώνετε την μία άκρη από την μεριά του κεφαλιού της πασχαλίτσας και την άλλη άκρη ακριβώς απέναντι.
  5. dsc02197.jpg dsc02198.jpg

  6. Το καλαθάκι είναι έτοιμο. Γεμίζετε τον πάτο με λίγο γκοφρέ χαρτί και από πάνω βάλτε χόρτο (του εμπορίου). Βάλτε μέσα καραμέλες, σοκολατάκια και συναφή.

Το φαναράκι

  1. Κόψτε ένα κομμάτι μήκους 35 εκατοστών επί 15 εκατοστά πλάτος από οντουλέ χαρτόνι. Σχεδιάστε ένα παπάκι (ή απλά σχεδιάστε ορθογώνια παράθυρα) από την λεία πλευρά του οντουλέ χαρτονιού και κόφτε το προσεκτικά με ψαλίδι.
  2. Ύστερα, πάρτε σελοφάν, ότι χρώμα θέλετε.. εγώ χρησιμοποίησα κίτρινο σελοφάν για τα μωβ φαναράκι και κόκκινο σελοφάν για τα μπλε φαναράκι. κόφτε τόσο σελοφάν όσο χρειάζεται για νακαλύψετε το σχέδιο που έχετε κόψει και βάλτε γύρω γύρω κόλλα και κολλήστε το.
    Κλείστε με συρραπτικό τις άκρες του χαρτονιού έτσι ώστε να γίνει ένας κύλινδρος.
  3. Τοποθετείστε τον κύλινδρο πάνω σε χαρτόνι κάνσον, και σχεδιάστε τα όρια για τον πάτο του φαναριού. Εγώ το έκοψα σε τετράγωνο αρχικά. Ύστερα, πήρα ατλακόλ και έβαλα κόλλα κατά μήκος του κύλινδρου και του πάτου έτσι ώστε όταν στεγνώσει, ο πάτος να γίνει ένα με το στεφάνι. Μόλις στεγνώσει πλήρως η κόλλα, μπορείτε με το ψαλίδι να στρογγυλοποιήσετε τον πάτο κόβοντάς τον.
  4. dsc02196.jpg
  5. Κόφτε και μια διπλή λωρίδα από χαρτόνι κάνσον και συρράψτε τις δύο άκρες στο πάνω μέρος του κύλινδρου έτσι ώστε να φτιάξετε ένα χερούλι. Το φαναράκι σας είναι έτοιμο.

Άλλο ένα φαναράκι που έφτιαξα, το οποίο έχει λίγο πιο πολύ δουλειά από θέμα ζωγραφικής, είναι το φαναράκι με ριζόχαρτο. Ακολουθούμε τα ίδια βήματα με το προηγούμενο, μόνο που φτιάχνουμε πρώτα ένα στεφανάκι, το οποιο κολλάμε πάνω σε βάση από κάνσον χαρτόνι. Ύστερα πάνω στο στεφάνι κολλάμε ριζόχαρτο, το οποιο έχουμε ζωγραφίσει με ό,τι μας αρέσει. Εγώ χρησιμοποίησα τέμπερες.

dsc02199.jpg dsc02200.jpg

Και ορίστε και μερικά Πασχαλινά μόμπιλο που πρόσθεσα στην τάξη μου και γέμισα άλλα τρία φώτα που είχαν μείνει και τα τζάμια της τάξης.

Τα Πασχαλινά αυγουλάκια… που από μέσα τους βγαίνουν κοτοπουλάκια

dsc02178.jpg
Η οικογένεια του Κόκορα… ή κοινώς, το ΚΟΤΕΤΣΙ μας 😆

dsc02179.jpg
Η πάπια με τα παπάκια της

dsc02177.jpg

Και στα τζάμια τα παρακάτω

dsc02194.jpg dsc02182.jpg
dsc02191.jpg dsc02192.jpg
dsc02193.jpg dsc02195.jpg

18 thoughts on “Πασχαλινές κατασκευές (βόλιουμ ουάν)

  1. Πέρασα να πω μια καλημέρα και ξετρελλάθηκα με όλα αυτά τα πασχαλινά! Το κοτέτσι τέλειο 😀
    Επίσης μου άρεσε πααρα πολύ η πασχαλίτσα 🙂
    Και τέλος αυτά στα τζάμια είναι πολύ όμορφα! Καλέ αρχικά νόμιζα ότι ήταν γιγαντιαίες φιγούρες στον κήπο 😛

    Πολλά φιλιά ^^

  2. Πριγκιπέσσα μου χαίρομαι που σου αρέσουν!!!!! Είδες πόσο δημιουργικά περνάω όταν γυρίζω από την δουλειά; 😆
    Τώρα θέλω να φτιάξω έναν λαγό που βρήκα από έναν συνάδελφο, ο οποίος ξεπηδάει επίσης μέσα από αυγό, και να το σχεδιάσω, φυσικά σε μεγένθυση, για να το ζωγραφίσουν όλα τα παιδιά με τέμπερες!!!! 🙂

    Πολλά φιλιάαααα :-*

  3. Χρυσοχέρα μου εσύ ! Ποιός θα σε πάρει, να του γεμίσεις το σπίτι κοτοπουλάκια…εεεε παιδάκια ήθελα να πω.
    Πάνε πολλά χρόνια που έχω να κάνω πασχαλινές κατασκευές. Αχ, τι θυμήθηκα τώρα….
    Και αυτά που με τρελλάινουν και κάνω ακόμη είναι τα τζαμένια… Καλές επιτυχίες. Να είσαι καλά. Μάκια

  4. To 10 το καλό θα πάρει όποιος με παντρευτεί!!! 😆

    Αχ τζαμένια! Τα βιτρό δεν είναι αυτά; Θα ήθελα και γω πολύ θα δοκιμάσω γιατί δεν έχω ξανακάνει και έχω δει διάφορα και είναι πολύ όμορφα. Θα ήταν πολύ έξυπνο για καλοκαιρινή κατασκευή. Μου βάζεις ιδέες Γλυκοκερασοζουζούνα μουυυυ 🙂

  5. Θέλω να ξαναπαω νήπιοοοο!!! Να εχω το χρονο να φτιαχνω κι εγώ τέτοιες κατασκευές! Ειναι τελειες! Μπράβο σας! Μπράβο!

  6. ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΦΟΝΑΖΟΥΝ
    ΜΑΡΙΓΟΥΛΙΤΣΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΟΥΛΙΤΣ…….
    ΕΧΤΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΕΙΡΟΣΟ
    ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑΝ
    ΚΑΝΑΠΕ ΑΠΟ 40 ΠΙΛΟΥΣ.ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΙΜΑΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ…
    ΕΧΩ ΜΑΓΑΛΙΤΡΕΛΑ……

  7. Στο μπλογκ αυτό αγαπητή μου Μαριγουλίτσα 😀 θα βρεις πάρα μα πάρα πολλές κατασκευές.. Και από μένα και από τα παιδιά μου! Έχω την τρέλα να βγάζω φωτογραφίες συνέχεια για να καμαρώνω τα «καμάρια» μου!!!!! 🙂 🙂 🙂

    Σου είναι δυνατό να βγάλεις φωτογραφία τις κατασκευές σου και να μου τις στείλεις στο μέιλ που έχω; Θα χαρώ πολύ να τις δω και να πάρω ιδέες!!!!!

    Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου 🙂

  8. Καλώς ήρθες Διαμάντω 🙂
    Εδώ στο μπλογκ θα βρεις πολλές πολλές κατασκευές! Μην διστάσεις να μου ζητήσεις ότι νομίζεις πως δεν έχω παρουσιάσει ακόμη 🙂 Θα χαρώ πολύ αν δεν έχω κάνει κάτι, να σε βοηθήσω να το φτιάξεις.

  9. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΜΟΥ.ΟΠΟΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΛΕ ΜΟΥ ΟΣΑ ΠΑΤΡΟΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΖΩ!!!

  10. Να είσαι καλά Νικολέττα μου. 🙂
    Μόλις ξεμπερδέψω με τις εργασίες μου θα στα στέλνω σιγά σιγά. Δεν με κουράζεις καθόλου καλή μου!

  11. ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!! ΠΩΣ ΤΙΣ ΣΚΕΥΤΙΚΑΤΕ;ΟΥΑΟΥ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ!ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 11 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ!:-)ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΕΙΔΑ…SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Κατερίνα :

    ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!!! ΠΩΣ ΤΙΣ ΣΚΕΥΤΙΚΑΤΕ;ΟΥΑΟΥ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ!ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ 11 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ!:-)ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΛΙΣ ΤΙΣ ΕΙΔΑ…SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολυ 🙂 Όποιος αγαπάει τις κατασκευές, δημιουργεί απλά!!! 🙂

Σχολιάστε