Πασχαλινές κατασκευές (βόλιουμ θρι)


Σιγά μην δεν έβαζα και άλλες πασχαλινές κατασκευές! 😀

Έβγαλα φωτογραφία όλες τις κάρτες, τα καλαθάκια και τα φαναράκια των συναδέλφων μου για να τα ανεβάσω εδώ και να παίρνετε ιδέες όσοι ενδιαφέρεστε και ιδιαίτερα όσοι είστε του κλάδου μου.

Πασχαλινές κάρτες

update

Πασχαλινά Καλαθάκια

Φαναράκι

Επίσης, οι τρεις κοπέλες των μεγάλων τμημάτων, φτιάξαμε μία λαμπάδα για τον συνάδελφό μας, ο οποίος επιτέλους θα την φορέσει την κουλούρα. Για να του κάνουμε πλάκα, του φτιάξαμε χρυσές βέρες από πηλό, έτσι ώστε, σε περίπτωση που δεν προλάβει να πάει να αγοράσει, να τις χρησιμοποιήσει!!! 😛 😆

Επίσης, γνωστός βάζελος, φανατίλας μέχρι το κόκκαλο Παναθηναϊκάκιας, του στολίσαμε την λαμπάδα μόνο με πράσινο χρώμα. Πραγματικά βγήκε πολύ όμορφη! Ντύσαμε τις δύο λαμπάδες με λαχανί τούλι, από πάνω περάσαμε πράσινες κορδέλες και κλείσαμε με ανοιχό πράσινο και λαχανί (οργάντζα) φιόγκο. Δεν μου κοψε να βγάλω φωτογραφία και μερικές λαμπάδες που δώσαμε στα παιδιά…. το μυαλό μου και μια λίρα και του μποφιατζή ο κόπανος 😆 . Θα κάνω ένα upadate την Δευτέρα, με όσες λαμπάδες έχουν περισσέψει-από θέμα σχεδίων. Με την συνάδελφο που φτιάχναμε τις λαμπάδες το σκεφτήκαμε πολύ! Είπαμε μήπως αλλάξουμε επάγγελμα και το γυρίσουμε σε επιχείρηση εποχιακών με τόσα που έχουμε φτιάξει!!!! 😆

Ιδού!

update

Να και οι λαμπάδες που φτιάξαμε για τα παιδιά… Μερικά σχέδια!

15 thoughts on “Πασχαλινές κατασκευές (βόλιουμ θρι)

  1. χεχεχεχε καλέ με βλέπουν οι συνάδελφοι και η διευθύντρια που βγάζω συνέχεια φωτογραφίες και γελάνε (καλοπροαίρετα πάντα- και καλά όλο βγάζω τις κατασκευές και δε χορταίνω!!!!)

    Πριγκιπέσσα μου και Poet1 όντως ανυπομονούν τα μικρά να τα πάρουν σπίτι! Πολλές φορές βάζουν τους γονείς να ρωτάνε πότε θα τους τα δώσω! 😆 Οι γονείς, δε, δεν πάνε πίσω! Μένουν έκπληκτοι από τα ποράγματα που τους δίνω, τουλάχιστον εγώ!!!! Και το χαίρομαι αφάνταστα… που χαίρονται μαζί με τα παιδιά και οι γονείς!!!!
    Μεγάλη ικανοποίηση!

  2. Καβείρε, αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα! Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες… το συνεργάσιμο περιβάλλον, το οποίο με κάνει ευτυχισμένη που δουλεύω στον χώρο που βρίσκομαι.

    Ελπίζω σε όποιον σταθμό ή νηπιαγωγείο και αν βρεθώ, το εργασιακό περιβάλλον να είναι τέτοιο 🙂

    Καλημέρα 😀

  3. Χρόνια Πολλά Αστροπελέκι!

    Βλέπω ετοιμάζεσαι πυρετωδώς για το Πάσχα. Και παίζει να είσαι ο πιο προκομμένος μπλόγκερ της wordpress!!!! 🙂

  4. Χρόνια πολλά Φώτη μου 😀
    Εγώ επειδή είμαι και ανυπόμονος άνθρωπος, ετοιμάζομαι πάντα πολύ πολύ πολύ πολύ νωρίς για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο και για να έχω χρόνο να κάνω και άλλα πολλά περισσότερα 😛 (ψώνιο λέμε!)

    Η πιο προκομμένη μπλόγκερ δεν ξέρω… Η πιο τρελάρα και ψωνάρα με κατασκευές, στα ΣΙΓΟΥΡΑ 😆

  5. Καλησπέρα,ήθελα απλά να σας ευχαριστήσω για το καλό που μου κάνετε: να αγαπήσω ακόμη πιο πολύ τη δουλειά μου και να εκτιμήσω περισσότερο την τεχνική της εργασιοθεραπείας.Εγω μπορεί να είμαι ψυχολόγος αλλα μιας και πρόσφατα άρχισα συνεργασία με τους παιδικούς σταθμούς, ανακάλυψα τη χαρά της δημιουργίας.Συγχαρητήρια για την εκπληκτική δουλειά σας και για τις ιδέες που μας δίνετε!

  6. Νίνα :

    Καλησπέρα,ήθελα απλά να σας ευχαριστήσω για το καλό που μου κάνετε: να αγαπήσω ακόμη πιο πολύ τη δουλειά μου και να εκτιμήσω περισσότερο την τεχνική της εργασιοθεραπείας.Εγω μπορεί να είμαι ψυχολόγος αλλα μιας και πρόσφατα άρχισα συνεργασία με τους παιδικούς σταθμούς, ανακάλυψα τη χαρά της δημιουργίας.Συγχαρητήρια για την εκπληκτική δουλειά σας και για τις ιδέες που μας δίνετε!

    Νίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου λόγια! Με κάνεις και κοκκινίζω 🙂 Αγαπώ πολύ την δουλειά μου!!!
    Να είσαι καλά και συ!!! 🙂

  7. Αστροπελέκι μου γλυκό

    Θέλω να σου μεταφέρω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την προσωπικότητά σου, τη διάθεσή σου, τη φαντασία σου και τη δημιουργικότητά σου. Είσαι από τους λίγους εκπαιδευτικούς που βλέπω ότι έχεις μεράκι για τη δουλειά σου και κυρίως για τα παιδιά. Αυτό από μόνο του αξίζει πολλά. Τα συγχαρητήριά μου.

    Είμαι δασκάλα σε Α’ τάξη και δε σου κρύβω ότι με έχεις «ξελασπώσει» αρκετές φορές φέτος. 🙂 Έχω δανειστεί πολλές από τις ιδέες σου και με βοήθησες να εμπνευστώ κι άλλες. Σε ευχαριστώ γι’ αυτό.

    Ξέρεις τι έβαλα στο μάτι τώρα για το πάσχα; Το καλαθάκι κοτούλα που είχες κάνει το 2008. Αν θα μπορούσες να μου στείλεις το πατρόν της κοτούλας θα σου ήμουν υπόχρεη.

    Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική. Εγώ εδώ θα σεργιανίζω… να εμπνέομαι και να δανείζομαι! 🙂 Και πάλι συγχαρητήρια!

  8. Αthena μου καλησπέρα και συγνώμη για την 4ημερη αργοπορία μου στην απάντηση! Οι ετοιμασίες, το ταξίδι μου και η επάνοδος λόγω Πάσχα, με έχουν απομακρύνει λίγο από τον υπολογιστή.

    Σε ευχαριστώ πολύ καταρχάς για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βοηθάω και ακόμη περισσότερο που σε ξελασπώνω 😛 😛

    Δεν ξέρω αν άργησα πολύ για το πατρόν.. δεν ξέρω αν ήθελες να το κάνεις στο σχολείο, αλλά το πατρόν υπάρχει εδώ https://astropeleki.wordpress.com/2009/03/31/%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CE%BA%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1/

Σχολιάστε