Κατασκευή ατομικού χαρταετού


Πως να φτιάξετε τον ατομικό σας χαρταετό;;

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:

  1. Χαρτόνι (ότι χρώμα θέλετε) σε σχήμα ρόμβου
  2. Καλαμάκια ξύλινα ή πλαστικά
  3. Κομματάκια από χαρτόνια, γλασσέ, κλπ
  4. Μπογιές
  5. Γκοφρέ χαρτί σε διάφορα χρώματα


Διαδικασία:

  • Κόβετε το χαρτόνι σε σχήμα ρόμβου
  • Κόβετε τα καλαμάκια έτσι ώστε να σχηματίσουν σταυρό και τα κολλάτε με υγρή κόλλα
  • Έχουν σχηματιστεί 4 πλαίσια, οπότε κάνετε κολλάζ με τα χαρτάκια κολλώντας τα είτε βάφετε με μπογιές. Μπορείτε να τα συνδυάσετε.
  • Κόβετε λωρίδες από γκοφρέ χαρτί σε διάφορα χρώματα και συρράπτετε για την ουρά του χαρταετού.

dsc036871 dsc03688 dsc03689 dsc03690 dsc036911

16 thoughts on “Κατασκευή ατομικού χαρταετού

  1. είμαι τόσο τεμπέλα και ανίκανη στη χειροτεχνία…οπότε άστο θα πετάξω και εφέτος ένα μεγάλο του Ολυμπιακού, που έχω από πρόπερσι χιχιχιχχι!

  2. εεε τώρα έτοιμο θα τον πάρω… Καλή και η χειροτεχνία πάντως αδελφούλα.. Φιλάκια καλά να περάσετε η υπόλοιπη οικογένεια τις Απόκριες και τα Κούλουμα.. Θέλω να δω κλιπ, ξέρεις.. 🙂

  3. Καλά να περάσετε και σεις αδελφούλη μου με την οικογένεια!! Βιντεάκια από Καθαρά Δευτέρα δυστυχώς δεν θα έχουμε… Όλη η οικογένεια θα κατέβει στο χωριό και μόνο εγώ θα μείνω στην Αθήνα.

  4. Τι να τον κάνεις τον μικρό χαρταετό;;;; Σκοπός είναι να φτιάξεις έναν μεγάλο! Μια φορά το έχουμε κάνει.. είχε βγει πολύ βαρύς αλλά τον είχαμε αρκετά χρόνια!

    Καλά κούλουμα παιδιάαααα!!!

  5. Αν και έχω αρκετά χρόνια να πετάξω χαρταετό, το μυστικό θυμάμαι είναι στα ζύγια καλέ μου μετράνθρωπε!!! καθώς και στην ουρά. 🙂

  6. Καλή Σαρακοστή astropeleki ωραίος ο χαρταετός σου έχω φτιάξει και εγώ σαν το σχήμα σου για τα παιδιά στο παιδικό σταθμό αλλά δεν πρόλαβα να τον βάλω στο blog μου είχα φύγει για το τριήμερο για πετάξουμε τον χαρταετό ωμός έστω και αργά θα σας τον δείξω όντως το μυστικό είναι στα ζύγια αφού την πρώτη φορά που πέταξα τον χαρταετό μπλέχτηκε με άλλον χαρταετό και έπεσαν και οι δυο σε ένα αυτοκίνητο ευτυχώς που δεν το γρατσούνισαν τελικά την δεύτερη φορά κατάφερα να πάω τον χαρταετό πολύ ψιλά. καλό βράδυ

  7. ειναι δυνατον,να βρω τα φυλλα εργασιας που κατα καιρους δημοσιευεις,καπου εδω στο φορουμ;

    λεμονια

  8. Λεμονιά μου αν γυρίσεις πίσω στις προηγούμενες αναρτήσεις, ναι και φυσικά θα τα βρεις! Ενναλακτικά πήγαινε στο αρχείο με τους μήνες και ψάξεή χρησιμοποίησε το google, βάζοντας αυτό που ψάχνεις, γράφωντας και αστροπελέκι. Και γω καμμιά φορά όταν ψάχνωκάτι και δεν θυμάμαι πότε το δημοσίευσα, έτσι το googleζω 🙂

Σχολιάστε