Λουλούδι με πιάτο


Θυμάστε πέρσυ που είχαμε φτιάξει τον λαγό με πιάτο; Ε, λοιπόν, φέτος έχουμε και λουλούδι σε πιάτο!!!!

Τα υλικά που θα χρειαστείτε:
ένα χάρτινο πιάτο είτε με σχέδιο λουλουδιού είτε στρογγυλό (εμείς είχαμε με σχήμα λουλουδιού)
σελίδες από περιοδικά
πράσινο γκοφρέ χαρτί
συρραπτικό
νερομπογιές
πράσινο χαρτόνι (για τα φύλλα)
χρυσόσκονη (χρυσή και πράσινη για την γύρη)
κόλλα υγρή

Διαδικασία:
Παίρνετε το πιάτο σας και το χωρίζετε σε κομμάτια για να σχεδιάσετε ένα λουλούδι με μαύρο μαρκαδόρο ή με κηρομπογιά.
Δίνετε στα παιδιά νερομπογιές να το βάψουν όπως εκείνα επιθυμούν και αφήνετε να στεγνώσει.
Παίρνετε 2-3 σελίδες από περιοδικά και τις κάνετε έναν κύλινδρο και συρράπτετε στο πάνω και το κάτω μέρος για να μην ανοίξει.
Καλλύπτετε το κυλινδρικό σας χαρτί με πράσινο γκοφρέ χαρτί και ξανα συρράπτετε στα δύο σημεία για να μην φύγει από την θέση του. Έτσι θα έχετε φτιάξει το κοτσάνι του λουλουδιού.
Αφού έχει στεγνώσει το πιάτο σας, συρράπτετε το κοτσάνι πάνω σε αυτό.
Κολλάτε τα πράσινα φυλλαράκια πάνω στο κοτσάνι σας.
Πασπαλίζετε με λίγη χρυσόσκονη για την γύρη του λουλουδιού.
Το λουλούδι σας είναι έτοιμο!

Δείτε και την διαδικασία στις φωτογραφίες

                     

12 thoughts on “Λουλούδι με πιάτο

  1. Καλησπέρα Ευδοκία με τα ωραία σου!Πολλή καλή η κατασκευή σου. Θα την κάνουμε με τα παιδιά.Θα στολίσουμε την τάξη μας…Εύγε,Αστροπελέκι!

  2. Γειά σου κούκλα .Ως συνήθως καταπληκτικές ιδέες. Αλήθεια που βρήκες τέτοια πιάτα που και να είναι λουλούδια και να μην είναι πλαστικοποιημένα;;;;; Γιατί αυτά που βρίσκω εγώ έχουν πάνω τους μια επίστρωση νάυλον. Γιαυτό και απορώ πώς έβαψαν με νερομπογιές;; Στο μεταξύ είσαι μέσα στο μυαλό μου γιατί από βδομάδα είχα σκοπό να ασχοληθώ με την άνοιξη και φυσικά με τα ωραία της λουλούδια!!! Περιμένω λοιπόν και άλλες τέτοιες φανταστικές ιδέες!!!!! Τα λέμε.

  3. marilia :

    Κι αυτό θα το φτιάξουμε! Εύγε, κοριτσάρα μου!!!

    Και φυσικά να το φτιάξετε! Εμείς τα υλικά τα είχαμε από πάρτυ και τα είχα φυλάξει!!!

  4. Φωτεινή :

    Καλησπέρα Ευδοκία με τα ωραία σου!Πολλή καλή η κατασκευή σου. Θα την κάνουμε με τα παιδιά.Θα στολίσουμε την τάξη μας…Εύγε,Αστροπελέκι!

    Φωτεινή μου να το φτιάξετε!!! Ήρθε η Άνοιξη!

  5. e-psili :

    Γειά σου κούκλα .Ως συνήθως καταπληκτικές ιδέες. Αλήθεια που βρήκες τέτοια πιάτα που και να είναι λουλούδια και να μην είναι πλαστικοποιημένα;;;;; Γιατί αυτά που βρίσκω εγώ έχουν πάνω τους μια επίστρωση νάυλον. Γιαυτό και απορώ πώς έβαψαν με νερομπογιές;; Στο μεταξύ είσαι μέσα στο μυαλό μου γιατί από βδομάδα είχα σκοπό να ασχοληθώ με την άνοιξη και φυσικά με τα ωραία της λουλούδια!!! Περιμένω λοιπόν και άλλες τέτοιες φανταστικές ιδέες!!!!! Τα λέμε.

    Τα είχαμε από πάρτυ που είχε γίνει πολύ πριν τον Νοέμβριο και τα είχα φυλάξει για κατασκευή. Νομίζω πως στα τζάμπο πρέπει να έχει τέτοια αλλά δεν είμαι και απολύτως σίγουρη! Τα πιάτα από την πίσω πλευρά τους είναι χάρτινα. Εάν δεν βρεις τέτοιο σχέδιο, μπορείς και με απλό στρογγυλό πιάτο να φτιάξεις το λουλούδι, αρκεί να είναι χάρτινο για να πιάσουν οι μπογιές. Στα πλαστικά θα ξεφλουδίσει η μπογιά μόλις στεγνώσει και το δει λίγο ο ήλιος!

  6. Αυτά τα πιάτα πάντα βγαίνουν εντυπωσικά, βρε παιδί μου, κοίτα τί ωραία χρώματα που έβαλαν τα παιδιά, πανέμορφα είναι. Τα συνηθίζω κι εγώ τα πιατάκια, μου αρέσουν πολύ!!!Μπράβο αστροπελέκι μου, θα προσπαθήσω να βρω κι εγώ τέτοια πιάτα!!!Φιλάκια!!!

  7. xartaetoi :

    Αυτά τα πιάτα πάντα βγαίνουν εντυπωσικά, βρε παιδί μου, κοίτα τί ωραία χρώματα που έβαλαν τα παιδιά, πανέμορφα είναι. Τα συνηθίζω κι εγώ τα πιατάκια, μου αρέσουν πολύ!!!Μπράβο αστροπελέκι μου, θα προσπαθήσω να βρω κι εγώ τέτοια πιάτα!!!Φιλάκια!!!

    Βάλια μου να είσαι καλά!!!
    Βγήκαν όντως πολύ όμορφα τα λουλούδια των λουλουδιών μου 🙂

  8. GEORGIA :

    Το φτιάξαμε με τα παιδιά στην πρακτική μου!!!Πολύ ωραίο!!! :)

    Μπράβο σας!!!! 🙂 Είμαι σίγουρη ότι τα παιδιά θα έφτιαξαν υπέροχα πολύχρωμα λουλούδια!!!!

Σχολιάστε