Φθινοπωρινά θέματα στολισμού (update)


Το καταλάβατε!!! Ναι ναι ναι!!! Και άλλα φθινοπωρινά θέματα στολισμού!!!

Κάθε μέρα, κάθομαι μέχρι αργά το βράδυ και όλο φτιάχνω κατασκευούλες. Έχω πορωθεί κανονικά… Και μόλις θυμήθηκα ότι έχω και κάποια περσυνά θέματα μέσα στην κούτα που αποθηκεύω το υλικό μου 😆

Τα σημερινά θέματα είναι:


1. Φυλλαράκια με καπελάκια

2. Σαλιγκαράκια

3. Σκαντζόχοιροι

4. Μανιταράκια

5. Εποχιακά φρούτα

6. Αερόστατα με ζωάκια (πιο γενικό θέμα)

7. Κάστανα

8. Ομπρελίτσες

9. Συννεφάκια με βροχή και αστραπές

Όλα αυτά τα θέματα προορίζονται για κρεμαστά μόμπιλο στα φώτα εκτός από τα φυλλαράκια με τα καπέλα και τα μανιταράκια, τα οποία έχουν ήδη τοποθετηθεί στα τζάμια. Όταν με το καλό τελειώσω με τον στολισμό της τάξης, να είστε σίγουροι ότι θα σας την δείξω 🙂

12 thoughts on “Φθινοπωρινά θέματα στολισμού (update)

  1. Πολύ όμορφα είναι όλα αλλά οι σκατζόχοιροι νομίζω είναι οι καλύτεροι…
    Έβρεχε κι όλη μέρα σήμερα και ταιριάζουν απόλυτα με τον καιρό!

    Καλό βράδυ.

  2. Ναι, αλλά στην ηλικία σου πρέπει η ζωή να σε τραβά έξω κανα βράδυ και όχι κάθε βράδυ μέσα με τις κατασκευές. Καλές είναι αλλα΄η δουλειά πρέπει να σταματά κατά τις 4-5 άντε 6 επειδή είσαι εσύ. Μετά το Αστροπελεκάκι πρέπει να ζει. Ε? ναι. Σαν τη μαμά ακούστηκα… εντάξει σκάω.. πάω στο καβούκι μου. Αλλα μην μου πεις πως ζεις τα ΣΚ, γιατί θα σε βαρέσω…

  3. City Addict καλώς ήρθες! Σ’ευχαριστώ πολύ 🙂
    Ο βροχερός καιρός είναι ό,τι καλύτερο και όσο βλέπω και τα σχεδιάκια, τόσο πιο πολύ τον αγαπώ!!!!

    Γλυκοκερασοζουνίτσα μου 😛 Βγαίνω καλέ!!! Η δουλειά δεν σταματάει ποτέ και όσο πιέζει ο χρόνος (τον πιέζω εγώ δηλαδή 😛 ) γίνομαι ιδιαίτερα αυστηρή με τον εαυτό μου. Αλλά γενικά, επειδή μου αρέσει να φτιάχνω τέτοια πραγματάκια, δεν με χαλάει ακόμη και ένα Σάββατο να μη βγω!!! Πάντως μέχρι στιγμής του δίνω και καταλαβαίνει… Σχεδόν κάθε μέρα έξω… και τις καθημερινές! Μην με βαρέσεις λοιπόν… Μη σου πω ότι μετά θα μου κάνεις και παρατήρηση που βγαίνω κάθε μέρα… Κοινώς, μουρμούρα 😆

  4. Καλησπέρα Θοδωρή μου!

    Σίγμα σ’ευχαριστώ πολύ! Τα φώτα που έχουμε στην τάξη, έχουν από κάτω μια σχάρα, από την οποία μπορώ να κρεμάω τα μόμπιλο. Είναι από τη μάνα τους έτσι τα φώτα μας.

  5. Καλώς σε βρίσκω! Καλή και δημιουργική χρονιά! 🙂
    Κλέβω ιδέες για τα Πρωτάκια μου… Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

    Μαριλία

  6. πολύ ωραία όλα αυτά που φτιάχνειςέχεις πολλές ιδέες και σ’ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας.

Σχολιάστε