Βόλτα στο δάσος… Φθινοπωρινό θέμα στολισμού!


Και έλεγα τι να κάνω, τι να κάνω!!!!
Με παρακάλεσε η διευθύντριά μου, σα νεότερη, να βάλω ένα λιθαράκι στον στολισμό ενός κεντρικού τοίχου σε μια από τις τάξεις του σταθμού, απ’ όπου είναι η κεντρική είσοδος για το κτήριο. Έτσι, λοιπόν, δεν έχασα καιρό και έφτιαξα ένα σωρό πράγματα για να δώσουμε αέρα φθινοπωρινό σε όλους όσους μπαίνουν μέσα στον σταθμό!

Δεν θα δείτε παρά 2-3 καινούργια πατρόν σχεδίων σε αυτό το θέμα. Τα περισσότερα τα έχω ξαναδώσει και εδώ.

Ξεκινάω με τα νέα πατρόν:

1. Σκαντζοχοιράκια μίνι (κούπερ)

2. Μανιταράκια μίνι (κούπερ)

3. Σαλιγκαράκια μίνι (κούπερ)

4. Σπιτάκια

Το αποτέλεσμα αυτού του «εγχειρήματος» είναι τούτο:

14 thoughts on “Βόλτα στο δάσος… Φθινοπωρινό θέμα στολισμού!

  1. 🙂 🙂 🙂
    ε λοιπόν, για να σε αποζημιώσω, κάποια στιγμή θα φτιάξω barbοκαταστάσεις!!! 😆 Και θα συναντηθούμε για να σε στολίσω!!! 😆
    Βάζετέ μου ιδέες για να περνάω δημιουργικά τις ώρες που δεν είμαι στη δουλειά και δεν βγαίνω έξω 😛
    Αυτό το Σαβ/κο πάντως, έχω κάτι στο νου μου να ξεκινήσω…. Αναμένετε!!!!

  2. Οπ! Η Ζωή από το eduportal! 🙂

    Αστροπελέκι, κι εγώ είχα ιδέες για γωνιά Φθινοπώρου, αλλά για την ώρα μας πήραν και μας σήκωσαν τα… παπιά και οι… Τιτίνες, οι κότες. Άσε, πολύ πουλερικό έπεσε…

    σνουποφιλιά

Σχολιάστε