Φθινοπωρινό θέμα στολισμού


Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και εννοείται πως πρέπει να ξεκινήσω να σας δείχνω μερικά φθινοπωρινά σχέδια για στολισμό τάξης ή ακόμη και σπιτιού. Επ[ειδή την έχω την τρέλα και επειδή δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να στολίσω γενικά την τάξη με την εποχούλα του Φθινοπώρου, ξεκίνησα και στόλισα πρώτα το παράθυρο του δωματίου μου.

Φθινόπωρο… φυλλαράκια, ομπρελίτσες, δεντράκια γυμνά, βροχούλες, κάστανα, σαλιγκαράκια, σκαντζοχοιράκια, μηλαράκια, μανιταράκια… όλα ανήκουν στην κατηγορία της εποχής αυτής.

Σε αυτό το ποστ θα σας δείξω μερικά από αυτά.. Τα υπόλοιπα, όταν με το καλό στολίσω την τάξη μου.

Το θέμα που έφτιαξα για το παράθυρό μου είναι αυτό

Και ορίστε και τα υπόλοιπα σχεδιάκια για να μπορέσετε να βγάλετε τα πατρόν.

19 thoughts on “Φθινοπωρινό θέμα στολισμού

  1. Παράθεμα: Βόλτα στο δάσος… Φθινοπωρινό θέμα στολισμού! « Astropeleki - Just another star in the webSky

  2. Είναι τέλεια, σίγουρα τυχεροί οι μαθητές σου όπως είπε και ο Θοδωρής,
    τυχεροί και αυτοί που μένουν στο σπίτι μαζί σου λέω εγώ.
    Καινούργιες ανάσες ζωής, καινούργιες εικόνες κάθε φορά, ομορφαίνεις την ζωή όλων όσων σε περιτρυγιρίζουν.
    Καλό φθινόπωρο λοιπόν, πες μου κάτι όμως βρε καλό μου γούρι.
    Άντε και πήρα χαρτόνια και μαρκαδόρους και κόλλα και όλα αυτά τα εργαλεία που χρειάζονται, μήπως έχεις κανένα ενχειρίδιο με συμβουλές και για το ταλέντο που απαιτείται να τα κάνω όλα αυτά;
    Γιατί αυτό είναι χάρισμα και σίγουρα δεν μεταδίδεται…

    Πολλά πολλά φθινοπωρινά φιλάκια!!!

  3. mama dalton σ΄ευχαριστώ πολυ για τα λόγια σου, με κάνεις και χαμογελάω 🙂
    Δεν χρειάζεσαι εγχειρίδιο… έναν εκτυπωτή χρειάζεσαι για να εκτυπώνεις τα σχέδια για το πατρόν και λίγη δημιουργικότητα για να μπορέσεις να αυτοσχεδιάσεις κιόλας!Όσο έχεις μέσα σου κέφι, πάθος και φαντασία, μπορείς να πετύχεις τα πάντα! Όλα από μέσα μας ξεκινάνε κατά κύριο λόγο 😉

    Να’ σαι καλά και να περνάς καλά!!!! :-*

Σχολιάστε