Ο τρύγος


Με την ευκαιρία της πρωτομηνιάς, χτες μιλήσαμε με τα παιδιά για τις εργασίες που σχετίζονται με τα σταφύλια και τις ελιές τον μήνα Οκτώβριο. Έτσι, λοιπόν, χωρίς να χάσουμε ευκαιρία, φτιάξαμε το σταφυλάκι μας και το κρεμάσαμε έτσι ώστε να τα κόψουμε και να φτιάξουμε το κρασί μας 😛

Αφού φτιάξαμε μπαλάκια από διάφορους χρωματισμούς πράσινου γκοφρέ χαρτιού, προχωρήσαμε στην ζωγραφική και την κολλητική μας.
DSC04075 DSC04076 DSC04077

Τα σταφύλια μας… το αμπελάκι μας!!! Που εκτός από κρασί και μούστο, θα βγάλει και ρακί 😛
DSC04081 DSC04080 DSC04078

10 thoughts on “Ο τρύγος

  1. αχαχαχα Κατερίνα μου!!! Στο σούπερ Ευδοκία γέλασα 😛
    Ό,τι μπορώ κάνω… εγώ είμαι πιο κουζουλή από δαύτους 😆

    Φιλιά πολλά!!!!

  2. Πολύ ωραία ιδέα…. Γενικά όλη η σελίδα σου είναι επιτυχία…. Εγώ τουλάχιστον έχω βοηθηθεί πολύ…. Και γω Ρόδο σπούδασα και πρέπει να ήμασταν και συμφοιτήτριες αλλά δεν γνωριζόμασταν… Μπράβο σου, κάνεις πολύ καλή δουλειά.

  3. Ασπασία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! 🙂
    Ενδεχομένως φυσιογνωμικά να γνωριζόμασταν. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο!!!

Σχολιάστε