Ψαράκια και μέδουσες


Είπαμε και μεις να φέρουμε το καλοκαίρι στις αίθουσές μας, μπαααας και καλοκαιρέψει λιγάκι και σταματήσουν οι βροχές και τα κρύα! Χτες και σήμερα φτιάξαμε ψαράκια και μέδουσες με πιατάκια, από ιδέα κατασκευής που μας έδωσε η μία εκ των συναδέλφων στο σχολείο. Πιστέψτε με, τουλάχιστον οι μέδουσες με ενθουσίασαν πολύ!!!

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:

  1. χάρτινα πιατάκια
  2. τούλι
  3. τέμπερες
  4. στολίδια
  5. χρυσόσκονες

Τόσο απλά και ωραία!

Για το ψαράκι:
Παίρνετε το πιατάκι και κόβετε ένα μέρος του σε τριγωνικό σχήμα, ώστε να το κολλήσετε ως ουρά για το ψαράκι. Έτσι σχηματίζετε ταυτόχρονα και το μουσούδι του ψαριού. Την ουρίτσα την συρράπτετε και τα παιδιά βάφουν και στολίζουν όπως επιθυμούν!

Ψαράκι είχαμε κάνει και πέρσι, αν θυμάστε, με το cd. Δείτε εδώ

Για την μέδουσα:
Παίρνετε ένα πιατάκι και το κόβετε στην μέση.
Βάφουν και στολίζουν τα παιδιά όπως θέλουν.
Κόβετε λωρίδες από τούλι και τις συρράπτετε στο σημείο που έχουμε κόψει το πιάτο στην μέση, για τα ποδαράκια της μέδουσας.

Τέλεια;;;; Ναι, πανέμορφα!!!!

16 thoughts on “Ψαράκια και μέδουσες

  1. ΦΟΒΕΡΕΣ ΟΙ ΜΕΔΟΥΣΕΣ!ΛΑΤΡΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΧΑΡΤΙΝΑ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΤΗΡΙΑ!!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΠΑΝΙΟ!!!!!!!!ΛΟΝΔΙΝΟ ΓΙΝΑΜΕ!!!!!!!!!!!!!!

  2. Τίνα μου όντως με τις μέδουσες εντυπωσιάστηκα και γω!!!!! Φοβερές έγιναν!!!

    Άντε να βουτήξουμε επιτέλουςςςςς!!!

  3. Πραγματικά τέλεια,πανέμορφα,οικονομικά και κυρίως εύκολα! Πάντα τέτοια να μας δείχνεις.Ευχαριστούμε!

  4. Πολύ ωραία ιδέα. Θα την εφαρμόσω σύντομα με τα μικρά μου. Ευχαριστώ Ευδοκία μου.

  5. καλησπερα! ωραιες ιδεες για κατασκευες! στις μεδουδες αντι για τουλι μπορουμε να βαλουμε λωριδες απο γκοφρε ροζ

  6. Καλησπέρα Ευδοκία και συγχαρητήρια για την αγάπη που δίχνεις να έχεις για το επάγγελμά σου.
    Βρέθηκα στο υπέροχο blog σου ψάχνοντας παρτόν για να φτιάξουμε καπελάκια-ζωάκια για να συμπληρώσουμε τις στολές των παιδιών μας την καλοκαιρινή γιορτούλα του νηπιαγωγείου μας εάν έχεις κάτι να μας βοηθήσεις θα το εκτιμούσα πολύ
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες σου, φιλιά πολλά
    Ιωάννα

  7. Γεια σου Ιωάννα μου!!!Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!
    Αν μπορείς πες μου τι ζωάκια θα χρησιμοποιήσετε για να σκεφτώ πως θα τα κατασκευάσετε!

Σχολιάστε