Κολλάζ για την Πρωτομαγιά


Σήμερα, μπαίνοντας στην τάξη, είπαμε με τα παιδιά να ασχοληθούμε αποκλειστικά με την πρωτομαγιά και να φτιάξουμε και άλλα λουλούδια… φύλλα εργασίας με λουλούδια, ζωγραφικές με λουλούδια… και γενικά τα άνθη και την γιορτή τους!!!!

Την ώρα, λοιπόν, που εκείνα φτιάχνανε άλλο ένα στεφανάκι σε εργασία για να την κρεμάσουμε και να ομορφύνουμε και άλλο την τάξη μας, εγώ σχεδίαζα σε ένα χαρτόνι διάφορα λουλούδια, για να κάνουμε ένα κολλάζ με κόλλες γλασσέ και βελουτέ! Τους πέρασα ατλακόλ σε όλα τα λουλούδια και εκείνα αφού έκοψαν χαρτάκια με ψαλίδι – να κάνουμε και εξάσκηση- άρχισαν να φτιάχνουν το κολλάζ! Στο τέλος, γράψανε τα ονόματά τους και το κρεμάσαμε στον τοίχο.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

14 thoughts on “Κολλάζ για την Πρωτομαγιά

  1. Εμείς σήμερα είχαμε πάει εκδρομή, αλλά από Δευτέρα μπορούμε να στολίσουμε την τάξη και να την κάνουμε… λουλουδένια, δεν μπορούμε; Πολύ ωραίες ιδέες έχεις Αστροπελέκιον! Να ‘σαι καλά που τις μοιράζεσαι! 🙂

  2. Α ωραίιιιια!!! Εμείς θα πάμε την άλλη βδομάδα εκδρομούλα!!!
    Με παίρνει να σου πω όχι; Δε νομίζω! Από βδομάδα βουυυρρρρρ στις λουλουδένιες κατασκευές!!! Πλησιάζει και η γιορτή της μαμάς 🙂

  3. Άντρια :

    Τέλεια ιδέα για ομαδική δραστηριότητα! Μπράβο Ευδοκία!! Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα!

    Σε ευχαριστούμε πολύ Άντριά μου!!! Βγήκε πανέμορφο!!!!
    Καλό μήνα και σε σένα!!!!

  4. Πανέμορφη δραστηριότητα, εύγε σε σένα και στα παιδάκια και τα στεφάνια μου άρεσαν πολύ εντυπωσιακά, πολύχρωμα, μυρίζουν παιδικότητα και αγάπη!!!Φιλάκια πολλά!!!

  5. xartaetoi :

    Πανέμορφη δραστηριότητα, εύγε σε σένα και στα παιδάκια και τα στεφάνια μου άρεσαν πολύ εντυπωσιακά, πολύχρωμα, μυρίζουν παιδικότητα και αγάπη!!!Φιλάκια πολλά!!!

    Σε ευχαριστούμε πολύ Βάλια μου!!! Στα παιδιά αρέσουν πααααρα πολύ όταν κάνουμε τέτοιες δραστηριότητες!!!! Ψοφάνε για μπογιές και κόλλες!!!! χαχαχα 🙂

  6. Εύη Σπυράτου :

    Συγχαρητήρια, πολύ ωραία δουλειά με μεγάλο μεράκι και ενθουσιασμό! Μπορείτε, αν θέλετε, να επισκεφτείτε τη σελίδα μου http://www.dimiourgw.ning.com Eυχαριστώ πολύ!

    Σε ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!!! Φυσικά και θα περάσω να δω την σελίδα σου 🙂

  7. βρε βρε, τέλειο!!!!! πολύ ωραία ομαδική εργασία!!!!! μπράβο σε σένα και στα παιδάκια σου……!!!!!!! φιλιά

  8. Katerina Galati :

    Υπέροχη η ιδέα του κολάζ και πολύ δημιουργική, τα παιδιά θα ξετρελάθηκαν!!

    Τους άρεσε πάαααρα πολύ!!! Ψαλίδι και κόλλα είναι από τα αγαπημένα τους!!! 🙂

  9. Ioanna :

    βρε βρε, τέλειο!!!!! πολύ ωραία ομαδική εργασία!!!!! μπράβο σε σένα και στα παιδάκια σου……!!!!!!! φιλιά

    Σε ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα μου 🙂

Σχολιάστε