Μαθηματικά: αριθμός 8


Συνεχίζουμε με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας για τον αριθμό 8.

Ακολουθώντας την διαδικασία που κάναμε και για τον αριθμό 1, τον αριθμό 2, τον αριθμό 3, τον αριθμό 4, τον αριθμό 5,τον αριθμό 6 και τον αριθμό 7.

Βρήκα στο σχολείο ένα παζλ αριθμών, που υπάρχουν (φαντάζομαι) και στα τζάμπο και τα κόλλησα σε σειρά, αφαιρώντας όμως το εσωτερικό τους που δείχνει τον αριθμό. Σκοπός μου είναι, σε κάθε αριθμό να συμπληρώνουμε το αντίστοιχο κομμάτι, αφού πρώτα έχουμε δουλέψει τουλάχιστον 1 βδομάδα κάθε αριθμό με ασκήσεις και δραστηριότητες.

Τοποθετώντας τον αριθμό 8 στο σωστό παζλ, ξεκινήσαμε με το πιο απλό πραγματάκι. Να δείξουμε όλοι μας 8 δαχτυλάκια. Και το κάναμε όλοι. Ύστερα ζήτησα από τα παιδιά, να ακολουθήσουν με το δάχτυλό τους τον αριθμό 8 για να καταλάβουν την κίνηση που κάνουμε για να τον γράψουμε.

Ψάξαμε να βρούμε, να αναγνωρίσουμε και να κολλήσουμε τον αριθμό 8 από σελίδες περιοδικών, πάνω στην καρτέλα των αριθμών, η οποία περιέχει τους αριθμούς χωρισμένους σε κουτάκια, έτσι ώστε να μπορούμε να κολλάμε κάθε φορά τον αριθμό που ψάχνουμε.

Και έτσι συμπληρώσαμε το κουτάκι με τον αριθμό 8 με όσα 8 βρήκαμε στις σελίδες του περιοδικού.

   

Συνεχίσαμε με ασκησούλα αναγνώρισης και κατασκευής διάταξης και αναγνώρισης των συμβόλων των αριθμών απο το 1 εώς το 8. Στις πρώτες δυο εικόνες βλέπετε κατασκευή διάταξης αζπό το 1 εώς το 8 με βάση τους αριθμούς σαν σύμβολα.

 

Στις επόμενες δύο εικόνες βλέπετε κατασκευή διάταξης από το 1 εώς το 8 με βάση τους αριθμούς σαν σύμβολα αλλά και με βάση την πληθικότητα. Τα παιδιά καταφέρνουν να μετρήσουν τα αντικείμενα και να βάλουν σε σωστή διάταξη τους αριθμούς με τα αντικείμενα.

 

Τέλος, ζήτησα από τα παιδιά να φέρουν απο 8 τουβλάκια και μαρκαδόρους και να κατασκευάσουν, αυτή τη φορά, τον αριθμό 8.

       

Οι ασκήσεις που ακολούθησαν για την αναγνώριση και τη γραφή του συμβόλου – αριθμού 8 όλη τη βδομάδα, είναι οι επόμενες.

           

9 thoughts on “Μαθηματικά: αριθμός 8

  1. Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!
    Οι σωστές οι βάσεις στη ζωή του ανθρώπου κάπως έτσι ξεκινάνε !!!

  2. Ευδοκία μου όλες οι δραστηριότητές σου με τους αριθμούς είναι άριστες! Εφάρμοσα κι εγώ κάποιες από αυτές, καθώς και τον πίνακα όπου τα παιδιά κόβουν και κολλούν τους αριθμούς στα κουτάκια τους. Τους αρέσει και δουλεύει πάρα πολύ καλά στην τάξη! Σ`ευχαριστούμε!!! 🙂
    Πολλά φιλιά!

  3. ΟΡΦΕΑΣ :

    Τ Ε Λ Ε Ι Ο !!!
    Οι σωστές οι βάσεις στη ζωή του ανθρώπου κάπως έτσι ξεκινάνε !!!

    Θενκ γιου Μιχάλη μου! Με κάνεις και κοκκινίζω 🙂

  4. Άντρια :

    Ευδοκία μου όλες οι δραστηριότητές σου με τους αριθμούς είναι άριστες! Εφάρμοσα κι εγώ κάποιες από αυτές, καθώς και τον πίνακα όπου τα παιδιά κόβουν και κολλούν τους αριθμούς στα κουτάκια τους. Τους αρέσει και δουλεύει πάρα πολύ καλά στην τάξη! Σ`ευχαριστούμε!!! :-)
    Πολλά φιλιά!

    Χαίρομαι που βλέπω όταν «δουλεύει» και σε άλλους συναδέλφους έστω και ένα κομμάτι από τις δραστηριότητες που κάνω και γω στην τάξη. Σε ευχαριστώ πολύ Άντριά μου 🙂

  5. Πολύ καλή η ιδέα σου για τον αριθμό 8,ειδικά πολυ καλό που σχεδίασαν τον αριθμό με τα τουβλάκια και τους μαρκαδόρους!Όλα ήταν ωραία!

  6. Τίνα :

    Πολύ καλή η ιδέα σου για τον αριθμό 8,ειδικά πολυ καλό που σχεδίασαν τον αριθμό με τα τουβλάκια και τους μαρκαδόρους!Όλα ήταν ωραία!

    Πάντα τους δίνω τουβλάκια ή μαρκαδόρους ή οτιδήποτε μπορώ για να κατασκευάσουν τους αριθμούς!

  7. Παράθεμα: Top post 11-03-2010 « σκάνδαλα

Σχολιάστε